نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    سلامت باشی آجی گلم . خوشگل شده بعدا واست میگم چه طوری شده . فعلا بیا پروف شهاب .

    سلامت باشی آجی گلم . خوشگل شده بعدا واست میگم چه طوری شده . فعلا بیا پروف شهاب .
  2. mehrdad2012

    آجی النا طرف من سودش بیشتره . بعدا خشکه حساب می کنم . :biggrin:

    آجی النا طرف من سودش بیشتره . بعدا خشکه حساب می کنم . :biggrin:
  3. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  4. mehrdad2012

    مرسی آجی خوبم . خوب اجی نبودم . اما قول میدم از این به بعد بیشتر سر بزنم .

    مرسی آجی خوبم . خوب اجی نبودم . اما قول میدم از این به بعد بیشتر سر بزنم .
  5. mehrdad2012

    :biggrin: از هر لحاظ تو شیطون تری . شیطون شیطون . :biggrin:

    :biggrin: از هر لحاظ تو شیطون تری . شیطون شیطون . :biggrin:
  6. mehrdad2012

    نخیرم کجا تایید شدی ؟؟؟

    نخیرم کجا تایید شدی ؟؟؟
  7. mehrdad2012

    خواهش اجی . خوبی؟؟؟؟؟؟

    خواهش اجی . خوبی؟؟؟؟؟؟
  8. mehrdad2012

    اره تمام شد یکم ریزه کاری داره اما کلیاتش تموم شد .

    اره تمام شد یکم ریزه کاری داره اما کلیاتش تموم شد .
  9. mehrdad2012

    نه آجی فاطمه بگو کی بیشتر شیطون تره ؟؟؟؟؟

    نه آجی فاطمه بگو کی بیشتر شیطون تره ؟؟؟؟؟
  10. mehrdad2012

    آجی النا با من بودی موافما ؟؟؟؟؟؟؟

    آجی النا با من بودی موافما ؟؟؟؟؟؟؟
  11. mehrdad2012

    اره اجی فاطمه . میگم این داداش شهاب شیطون تره یا من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اره اجی فاطمه . میگم این داداش شهاب شیطون تره یا من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  12. mehrdad2012

    به خاطر خونه بود اجی . واسه همین نبودم . چون درگیر اتاق خودم و طرحاش بودم نمی خواستم بد از آب...

    به خاطر خونه بود اجی . واسه همین نبودم . چون درگیر اتاق خودم و طرحاش بودم نمی خواستم بد از آب دربیاد .
  13. mehrdad2012

    سلام به اجی دنیا خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟ قبلا بیشتر سر میزدی و عکس میذاشتی . [IMG]

    سلام به اجی دنیا خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟ قبلا بیشتر سر میزدی و عکس میذاشتی . [IMG]
  14. mehrdad2012

    :biggrin: . مطمئن باش اگه نظر سنجی بذاریم که کی شیطون تره همه رای به تو میدن و مشهور میشی.

    :biggrin: . مطمئن باش اگه نظر سنجی بذاریم که کی شیطون تره همه رای به تو میدن و مشهور میشی.
  15. mehrdad2012

    :biggrin: . ماشاا.... ازش شیطونی میریزه . اره همین جا جواب بده اجی .

    :biggrin: . ماشاا.... ازش شیطونی میریزه . اره همین جا جواب بده اجی .
  16. mehrdad2012

    :biggrin: . من چقدر مهم هستم .

    :biggrin: . من چقدر مهم هستم .
  17. mehrdad2012

    اجی بیا پروف شهاب کارت دارم .

    اجی بیا پروف شهاب کارت دارم .
  18. mehrdad2012

    نخیر جواب نمی ده . خوب حالا به اجی فاطمه میگم بذار بهش بگم بیاد . نخیرم . با من کل می ندازی...

    نخیر جواب نمی ده . خوب حالا به اجی فاطمه میگم بذار بهش بگم بیاد . نخیرم . با من کل می ندازی ؟؟؟؟؟؟ :biggrin:
  19. mehrdad2012

    خواهش آجی قابل تورا نداره . جلوی اجیم کم آورده گله .

    خواهش آجی قابل تورا نداره . جلوی اجیم کم آورده گله .
  20. mehrdad2012

    مرسی اجی خوبم . حالا به چی داری فکر می کنی ؟؟؟؟؟ ازمن ناراحتی ؟؟؟؟؟؟؟

    مرسی اجی خوبم . حالا به چی داری فکر می کنی ؟؟؟؟؟ ازمن ناراحتی ؟؟؟؟؟؟؟
بالا