You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلامت باشی آجی گلم . خوشگل شده بعدا واست میگم چه طوری شده . فعلا بیا پروف شهاب .
-
آجی النا طرف من سودش بیشتره . بعدا خشکه حساب می کنم . :biggrin:
-
-
مرسی آجی خوبم . خوب اجی نبودم . اما قول میدم از این به بعد بیشتر سر بزنم .
-
:biggrin:
از هر لحاظ تو شیطون تری . شیطون شیطون . :biggrin:
-
-
-
اره تمام شد یکم ریزه کاری داره اما کلیاتش تموم شد .
-
نه آجی فاطمه بگو کی بیشتر شیطون تره ؟؟؟؟؟
-
آجی النا با من بودی موافما ؟؟؟؟؟؟؟
-
اره اجی فاطمه . میگم این داداش شهاب شیطون تره یا من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-
به خاطر خونه بود اجی . واسه همین نبودم . چون درگیر اتاق خودم و طرحاش بودم نمی خواستم بد از آب دربیاد .
-
سلام به اجی دنیا خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟ قبلا بیشتر سر میزدی و عکس میذاشتی .
[IMG]
-
:biggrin: . مطمئن باش اگه نظر سنجی بذاریم که کی شیطون تره همه رای به تو میدن و مشهور میشی.
-
:biggrin: . ماشاا.... ازش شیطونی میریزه .
اره همین جا جواب بده اجی .
-
:biggrin: . من چقدر مهم هستم .
-
اجی بیا پروف شهاب کارت دارم .
-
نخیر جواب نمی ده . خوب حالا به اجی فاطمه میگم بذار بهش بگم بیاد .
نخیرم . با من کل می ندازی ؟؟؟؟؟؟ :biggrin:
-
خواهش آجی قابل تورا نداره . جلوی اجیم کم آورده گله .
-
مرسی اجی خوبم . حالا به چی داری فکر می کنی ؟؟؟؟؟
ازمن ناراحتی ؟؟؟؟؟؟؟