You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
انشاا.. شما هم همیشه خوش باشی .
-
-
خبر سلامتی . خوش هم ای یکم میگذره یکم نمیگذره یه وقت هایی هم خوش مارا میگذرونه
-
سلام . مرسی شما خوب هستید ؟؟؟؟؟؟
[IMG]
-
:biggrin: . یکم تاریج انقضای مدش گذشته .
-
خوب این طوری که سرم میشکنه . :w28:
-
:biggrin: . نه به سیبیل هاش نه به موهاش .
-
با این میخوای نازم کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟:surprised:
-
چرا این اینقدر سیاه سوخته س ؟؟؟؟؟؟؟
-
نخیر چیزی نگفتی فقط حسم بهم میگه .
-
-
-
-
هان . با این می خوای بزنی تو سرم ؟؟؟؟
-
من میرم برمیگردم . تو غیاب من دست به یکی نکنید ا . فعلا . همگیتونا به خدا می سپارم . :gol::gol:
-
بفرما همه با من موافق هستن . آجی دنیا تو بگو من شیطون ترم یا شهاب ؟؟؟؟
-
-
-
اره سیستمم وصل نبود درگیر هم بودم نتونستم بیام . مثل اینکه ناخوشی ؟؟؟؟؟؟ چیزی شده ؟؟؟؟