نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    خواهش اجی . [IMG]

    خواهش اجی . [IMG]
  2. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  3. mehrdad2012

    چرا گریه می کنی ؟؟

    چرا گریه می کنی ؟؟
  4. mehrdad2012

    چیه داداش محسن ؟؟؟؟؟؟؟؟

    چیه داداش محسن ؟؟؟؟؟؟؟؟
  5. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  6. mehrdad2012

    مرسی آجی خوبم . شما خوبی؟؟؟؟؟؟ [IMG]

    مرسی آجی خوبم . شما خوبی؟؟؟؟؟؟ [IMG]
  7. mehrdad2012

    صندلی داغ Mute ( سعید )

    سلام به داداش سعید ببخشید یکم دیر کردم خوب یکم سرم شلوغ بود باشگاه هم کم میام اینم سول های من : 1) اولین خاطره ی تلخی که یادته را بگو ( البته اگه دوست داری ) 2) رشتت را چه اندازه دوست داری و چه اندازه در انتخابش دخالت داشتی ( منظورم این هستش که خودت انتخاب کردی از اول رششت این باشه ) ؟؟؟ 3)...
  8. mehrdad2012

    زندگی کن.....

    واقعا عالی بود اجی شیما . وهمچین اجی سارا . مرسی
  9. mehrdad2012

    :biggrin: . ماشاا... به این بچه ها . من برم یکم کار دارم . با اجازه ی مدیر محترم . فعلا .

    :biggrin: . ماشاا... به این بچه ها . من برم یکم کار دارم . با اجازه ی مدیر محترم . فعلا .
  10. mehrdad2012

    من میرم آجی . فعلا . به خدا می سپارمت .

    من میرم آجی . فعلا . به خدا می سپارمت .
  11. mehrdad2012

    خوب مگه بچه ها وقتسی میان دفتر مدیرشون با کله میرن تو یخچالش ؟؟؟؟؟ من اصلا شکمو نیستم . :biggrin:

    خوب مگه بچه ها وقتسی میان دفتر مدیرشون با کله میرن تو یخچالش ؟؟؟؟؟ من اصلا شکمو نیستم . :biggrin:
  12. mehrdad2012

    نخیرشما باید تعارف کنی . اون طوری بی ادبی هستش بری سر لوازم دیگران .

    نخیرشما باید تعارف کنی . اون طوری بی ادبی هستش بری سر لوازم دیگران .
  13. mehrdad2012

    خوب حالا کدوم مال منه ؟؟؟؟؟؟؟ خوب یه جدید بده بهم . اصلا مدیر باید تو اتاقش یه شرینی چیزی داشته...

    خوب حالا کدوم مال منه ؟؟؟؟؟؟؟ خوب یه جدید بده بهم . اصلا مدیر باید تو اتاقش یه شرینی چیزی داشته باشه هر موقع اومدیم خشک و خالی برگشتیم پروفمون .
  14. mehrdad2012

    :D . نه دیگه نگو نه . تاپیر داشته تو به روی خودت نمیاری . راستی منم میخوام بدون تعارف میخوره :razz:

    :D . نه دیگه نگو نه . تاپیر داشته تو به روی خودت نمیاری . راستی منم میخوام بدون تعارف میخوره :razz:
  15. mehrdad2012

    چرا تاپیر حرفای من بود به جای تاثیر روی سایت و باشگاه روی تو اثر کرد نگو نه .

    چرا تاپیر حرفای من بود به جای تاثیر روی سایت و باشگاه روی تو اثر کرد نگو نه .
  16. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  17. mehrdad2012

    سلام آجی . انگار نبودن من هم به تو هم سرایت کرده .

    سلام آجی . انگار نبودن من هم به تو هم سرایت کرده .
  18. mehrdad2012

    خوب دانشگاه چه طوره ؟؟؟؟؟؟؟

    خوب دانشگاه چه طوره ؟؟؟؟؟؟؟
  19. mehrdad2012

    سلام . مبینم که حرف های من روی خودت تاثیر گذاشته نه سایت . خوبی ؟؟؟

    سلام . مبینم که حرف های من روی خودت تاثیر گذاشته نه سایت . خوبی ؟؟؟
  20. mehrdad2012

    خواهش . :gol:

    خواهش . :gol:
بالا