بزرگی را گفتند زندگی چند بخش است :گفت دو بخش
کودکی و پیری.
گفتند:پس جوانی را جه شد.
گفت:با عشق ساخت با بی وفای سوخت با جدایی مرد.
کودکی و پیری.
گفتند:پس جوانی را جه شد.
گفت:با عشق ساخت با بی وفای سوخت با جدایی مرد.
آخرین ویرایش:
من خوبـــــــم..!
عاشق نیستم..
فقط گاهـــی به یادش که می افتم،
دلم تنگــــ میشود...
این که عــــشق نیست…
هســــــــت…؟