[ مصاحبه ی علمی-عقیدتی شرکت نفت ] سایت آزمون: azmoon.nioc.ir

pouyashayan

عضو جدید
ﺍﮔﻪ ﻣﺎ ﺣﺮﻑ ﻧﻤﯿﺰﻧﯿﻢ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺮ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﺮﭼﯽ ﻣﯿﮕﻦ ﺩﺭﺳﺘﻪ!
ﻣﻦ ﺩﻭ ﺳﺎﻟﻪ ﺗﻮ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﻧﻔﺘﺨﯿﺰ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺭﻭ ﮐﺸﺘﯽ ﻭ ﺳﮑﻮ ﻭ ﻋﺴﻠﻮﯾﻪ ﻭ ~ﺍﻻ ﯾﺸﮕﺎﻩ ﺁﺑﺎﺩﺍﻧﻮ ﻏﯿﺮﻩ ﺑﺎ ﻫﺰﺍﺭﺗﺎ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻭ ﺑﺎ ﭼﻘﺪﺭ ~ﺍﺭﺗﯽ ﺩﺭ ﺣﺪ ﻣﻌﺎﻭﻥ ﻭﺯﯾﺮ ﻭ ... ﻭﺑﺎ ﻫﺰﺍﺭﺗﺎ ﻣﻨﺖ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﻣﻨﺎﻃﻖ.ﺩﺭﺳﺘﻪ ﻫﻤﺸﻮﻥ ﺑﻼﺗﻔﺎﻕ ﻣﯿﮕﻨﺪ ﮐﻪ ﻣﺰﺍﯾﺎﯾﻪ ﺟﺎﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻮﺩﻩ ﻭﻟﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺑﺮﯾﺪ ﺍﻭﻧﺠﺎﻫﺎ ﮐﺎﺭﮐﻨﯿﺪ ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﯿﺪ ﭼﺮﺍ ﻧﯿﺮﻭﻫﺎ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﻓﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ.
ﻓﺎﻣﯿﻞ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﻮﺷﻬﺮﯾﻪ ﺭﻭﯼ ﺳﮑﻮ ﻧﺘﻮﻧﺴﺖ ﺗﺤﻤﻞ ﮐﻨﻪ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻃﺮﻑ ﻧﺸﺘﻪ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻣﯿﮕﻪ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ ﻓﻼ
ﺕ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ ﻧﻔﺖ ~ﺍﺭﺱ!
ﺧﻮﺏ ﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﻫﺮﭼﯽ ﺑﮕﻢ ﺧﯿﻠﯿﺎ ﻣﻮﺿﻊ ﻣﯿﮕﯿﺮﻧﺪ.ﺍﯾﺸﺎﻻ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻣﯿﺮﻧﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﺒﯿﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯽ ~ﻭﻝ ﻧﯿﺴﺖ!
ﻭﻟﯽ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻡ ﻫﺮ ﮐﺲ ﻫﺮﺟﺎ ﻫﺴﺖ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻪ...

مهندس جاان؟؟داشتیممم؟مگه ما جسارتی به مناطق و جاهای دیگه کردیم؟تو پست قبلی عرض کردم که شرکت نفت هرجاش باشی به لحاظ مادی بهت خوش میگذره و این ینی کار حرفه ای.ولی در کل اون چیزی که من از خیلیا شنیدم میگن فلات و پارس مزایاش بالاس(چون کاراش سخته،سکو و اقماری و...)ومناطقم ضریبش پایینه ولی در عوض سهولت کاریش زیاده(مثلا اقماری نداره)و این برا متاهلایی که اقماری رو نمیتونن دوام بیارن خوبه،حالا واقعیت اینه که شنیدیم،لزومی نداره کسی به خاطر شرکتش موضع بگیره(بیهوده متاز که مقصدمان خاک است...)
با احترام;)
 

hamed_majhool

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهندس جاان؟؟داشتیممم؟مگه ما جسارتی به مناطق و جاهای دیگه کردیم؟تو پست قبلی عرض کردم که شرکت نفت هرجاش باشی به لحاظ مادی بهت خوش میگذره و این ینی کار حرفه ای.ولی در کل اون چیزی که من از خیلیا شنیدم میگن فلات و پارس مزایاش بالاس(چون کاراش سخته،سکو و اقماری و...)ومناطقم ضریبش پایینه ولی در عوض سهولت کاریش زیاده(مثلا اقماری نداره)و این برا متاهلایی که اقماری رو نمیتونن دوام بیارن خوبه،حالا واقعیت اینه که شنیدیم،لزومی نداره کسی به خاطر شرکتش موضع بگیره(بیهوده متاز که مقصدمان خاک است...)
با احترام;)

پویا جان موضع نیست این واقعیته ایشالا وقتی رفتی وارد سیستم شدی به چشم خودت میبینی....بقول همسایمون نفت داخلش خودمونو کشته بیرونش مردمو
 

pouyashayan

عضو جدید
همه چیز پول نیست کار سختی های خودش رو داره و بایاد به این عم فکر کرد 14 روز بیکار هرچه قدر هم پول داشته باشی چه طور سر کنی و مسافرت بری ؟ باید اون وقت یه همسفر پایه داشت با شذایط یکسان که کمه این حالت نهایتا یه روز ما هم متاهل میشیم واسه اون وقت چی کار کنیم ؟ اما من اصلا ناراضی نیستم با 24 سال سن خجالت میکشم که هزینمو خانواده میده حاضرم هر کاری هم انجام بدم
پدرم با 29 سال سابقه تو اداره جهاد کشاورزی با پست مدیریتی نهایتش 1 میلیون میگیره اما کفاف نمی ده در حد اینه زندگی کنی اگه مشکلی پیش بیاد که واویلا پس قدر این فرصت شغلی رو بدونیم و خدا رو روزی هزار مرطبه شکر کنید
البته این نظرات شخصیه من که گفتم

مهندس هدفم بحث با موضع گیری نیستااا،ولی اون دو هفته ای که تو شهر خودتی کی گفته هر بار بری سفر و خوش گذرونی؟اگه آدم کاری باشی خیلی راحت میتونی تو شهرتم یه شرکت بزنی اونم اداره بکنی،رو اینکه 2هفته فرصت بسیار بزرگیه شکی نیست،کار غیر اقماری که از اون سنگینتره(صبح زود تا عصر)
خداییش کسی ناراحت نشه،همه ما مجبوریم هرجا که باشه با هر شرایطی باید بریم کار کنیم ،گزینه دیگه ای نداریم-چه اقماری چه روزکارعادی همشون از ناچاریه به خدا
 

viva shz

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من که 3 سال پیش لاوان کار گیر اوردم نرفتم الان همونم گیر نمیارم..دیگه این رشته سنگین رو خواندیم کاریشم نمیشه کرد..ولی کلا شنیدم سایت لاوان چندان جالب نیست...
 

blackberry35

اخراجی موقت
آمارهای رسمی دولت اسپانیا نشان می دهد:
کاهش واردات نفت اسپانیا از ایران​
آمارهای رسمی دولت اسپانیا نشان می دهد میزان واردات نفت این کشور از ایران طی ماه ژانویه 2012 میلادی نسبت به دسامبر بیش از 31 درصد کاهش داشته است.

به گزارش شبکه خبری صنعت نفت (اویل نیوز) به نقل از رویترز میزان واردات نفت اسپانیا از ایران طی ماه ژانویه کاهش داشته و این کشور نفت بیشتری را در این مدت از عراق و نیجریه وارد کرده است . بر اساس این گزارش اتحادیه اروپا قصد دارد تحریمهای نفتی خود بر ضد ایران را از ابتدای جولای اعمال کند . اتحادیه اروپا از کلیه اعضای خود خواسته است تا واردات نفت از ایران را از ابتدای جولای متوقف کنند و از هم اکنون به فکر جایگزین کردن نفت ایران باشند .
بر این اساس شورای ذخایر راهبردی انرژی اسپانیا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد میزان واردات نفت این کشور از ایران طی ماه ژانویه 2012 میلادی به کمتر از 279 هزار تن رسیده است که این رقم نسبت به دسامبر بیش از 31 درصد کاهش نشان می دهد . بر این اساس ایران طی ماه ژانویه کمتر از 6 درصد نفت مورد نیاز اسپانیا را تامین کرده است در حالی که این رقم طی ماه دسامبر به بیش از 9.5 درصد رسیده بود .
اسپانیا بخش مهمی از نفت مورد نیاز خود را از کشورهای عراق نیجریه و لیبی وارد می کند .
منابع آگاه بازار نفت اعلام کردند به نظر می رسد میزان واردات نفت اسپانیا از ایران طی ماه فوریه نیز بیش از پیش کاهش یافته است . گر چه شرکت رپسول بزرگترین شرکت پالایشگاهی اسپانیا از ارائه توضیحات در این خصوص خودداری کرده است ولی دولت اسپانیا در ماه فوریه اعلام کرد دو شرکت بزرگ نفتی این کشور در حال جایگزینی نفت ایران با نفت عربستان روسیه و عراق هستند . شرکت سپسا دومین شرکت پالایشگاهی اسپانیا نیز اعلام کرد واردات نفت خود از ایران را کاهش داده و نفت بیشتری را از امارات وارد کرده است .

 

blackberry35

اخراجی موقت
رویترز خبر داد:
کاهش واردات نفت ژاپن از ایران با آغاز فصل تعمیر پالایشگاه ها​
رویترز اعلام کرد با آغاز فصل تعمیر و نگهداری پالایشگاه ها حداقل سه شرکت ژاپنی قصد دارند طی ماه آوریل واردات نفت خود از ایران را متوقف کنند.

به گزارش شبکه خبری صنعت نفت (اویل نیوز) به نقل از رویترز منابع آگاه اعلام کردند ، ژاپن طی ماههای اخیر واردات نفت از این کشور را کاهش داده است .
در تازه ترین اقدام سه شرکت ژاپنی قصد دارند طی ماه آوریل واردات نفت خام از ایران را متوقف کنند . بر اساس این گزارش در حالی که ژاپن با افزایش تقاضای انرژی برای بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله و سونامی سال گذشته روبرو است و تعطیلی نیروگاههای هسته ای موجب افزایش تقاضای نفت در این کشور شده است ، این کشور قصد دارد واردات نفت از ایران را کاهش دهد .
این گزارش حاکی است انجام عملیات تعمیر و نگهداری در کشورهای آسیایی طی سه ماه دوم 2012 موجب کاهش تقاضای نفت این کشورها شده است . رویترز افزود شرکت پالایشگاهی آیدمیتسو کوسان سومین شرکت بزرگ پالایشگاهی این کشور که تا پایان مارس روزانه هفت هزار بشکه نفت از ایران وارد می کرد یکی از شرکتهایی است که قصد دارد واردات نفت از ایران را متوقف کند .
منابع آگاه افزودند ، یک شرکت پالایشگاهی دیگر ژاپن نیز قصد دارد واردات نفت از ایران را طی ماههای آوریل و می به طور کامل متوقف کند و نفت وارداتی مورد نیاز خود را از دیگر کشورها تامین خواهد کرد .
دردسر دیگر مشتریان آسیایی نفت ایران اعمال تحریمهای جدید اروپا بر ضد ایران از ابتدای جولای است که شرکتهای بیمه را نیز شامل خواهد شد . اروپا طی ماه گذشته به برخی شرکتهای بیمه اجازه داد تا ابتدای جولای همچنان به بیمه محموله های نفتی ایران ادامه دهند . آمریکا و اروپا فشار زیادی را بر مشتریان نفتی ایران در آسیا وارد می کنند تا واردات نفت از ایران را متوقف کنند .
وزارت بازرگانی ژاپن اعلام کرد میزان واردات نفت این کشور از ایران در ماه فوریه نسبت به مدت مشابه سال قبل با 32.7 درصد کاهش به 305 هزار بشکه در روز رسیده است .




 

blackberry35

اخراجی موقت
رویترز کاهش 23 میلیون بشکه‌ای صادرات نفت ایران را رد کرد؛
[h=1]خاموشی رادار نفتکش‌ها و پنهان کردن مقصد فروش نفت ایران/ میزان صادرات نفت ایران مخفی است[/h] يكشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۷ | كد مطلب: 5260

نفت نا: رویترز در تازه‌ترین گزارش خود مدعی شده است که ایران با از کار انداختن سیستم ردیابی ناوگان تانکری خود در تلاش برای مخفی کردن مقصد نهایی محموله‌های نفتی صادراتی و محدود کردن دسترسی به اطلاعات در خصوص میزان کل صادرات نفتی در شرایطی است که فشارهای غرب برای محدود کردن درآمدهای نفتی ایران افزایش یافته است.
به گزارش نفت نا (NaftNa.ir) رویترز نوشت: طبق گقته منابع خبری آگاه در صنایع کشتی‌رانی و ردیابی کشتی‌ها، کاپیتان‌های کشتی‌های نفتکش شرکت ملی نفتکش هم اکنون دستور دارند که دستگاه گیرنده جعبه سیاه خود را که از سوی صنایع کشتی‌رانی جهان برای مانیتورینگ حرکات کشتی‌ها استفاده می شود خاموش کنند.

بدین ترتیب اغلب کشتی‌های ناوگان ۳۹ فروندی نفتکش‌های این شرکت خارج از رادار به حمل و نقل دریایی می‌پردازند. طبق گفته مدیر اجرایی یکی از شرکت‌های معامله کننده با ایران، ایران به کمک مشتریان نفتی‌اش در تلاش است که تا آنجا که ممکن است صادرت نفتی خود را در خفا انجام دهد. طبق گفته این منبع آگاه به نظر می‌رسد که در پی اعمال تحریم‌های نفتی آمریکا و اتحادیه اروپا میزان فروش نفت ایران در ماه مارس سالجاری کاهش داشته اما با توجه به فروش مخفیانه محموله‌های نفتی و ارائه خدمات بیمه‌ای و مالی احتمال می‌رود که ایران در این ماه میزان صادرات نفتی خود را افزایش نیز داده باشد. بررسی‌های صورت گرفته از سوی رویترز در سیستم ردیابی کشتی‌های ناوگان دریایی ایران نشان می دهد که تنها هفت فروند نفتکش از مجموع ۲۵ فروند نفتکش عظیم الجثه ایران با سیستم راداری روشن حرکت می‌کنند و به رایانه‌ها اجاره می‌دهند تا عبور و مرور آنها را ثبت کنند. طبق این گزارش تنها 2 فروند از مجموع ۹ فروند نفتکش سوئزماکس ایران سیستمهای ردیابی خود را فعال نگاه داشته‌اند. کشتی‌ها وظیفه دارند که بر اساس قوانین بین‌المللی سیستمهای ردیابی ماهواره ای خود را در هنگام سفرهای دریایی روشن نگاه دارند اما مقامات کشتی ها این اجازه را دارند که در صورت دریافت مجوز از سوی کشوری که تحت پرچمشان فعالیت می‌کنند به دلائل امنیتی این سیستم‌های راداری را خاموش کنند. به دلیل خاموش شدن سیستم راداری کشتی‌ها تخمین میزان نفتی که هر روزه از جزیره خارک به عنوان بزرگترین ترمینال صادراتی ایران روانه بازارهای جهانی می‌شود مشکل شده است.
این یغنی ذکی تحریم
 

essinem

عضو جدید
امروز کسی خبر خوش نداره
این شماره تلفن هم که بچه ها زحمت کشیدن دادن مشغوله همش
 

FAMINE RIAN

عضو جدید
blackberry35 عزیز این اخبار که تو میذاری هیچکس نمی خونه خیالت راحت و ربطی هم به این تایپک نداره شاید شما خدایی نکرده مشکلی چیزی داشته باشی و تایپک های زیادی هست تو نت که از گفته های شما استفاده کنن پس انرژیت رو هدر نده و اگه می خوای اینجا خبری به دست بیاری منتظر باش که خبرت میکنن
 

hiby

عضو جدید
امروز کسی خبر خوش نداره
این شماره تلفن هم که بچه ها زحمت کشیدن دادن مشغوله همش

داوود از تهران اس داد........مهمترین فرازهای پیامش ایناست :

(فقط برا فلات معتبره )

1- دعوت به طب بر اساس تکمیل پرونده ست (رسیدن نتیجه گزینش و استعلام مدرک و .....)

2- دوره آموزش اواسط خرداد هست

3- دوره آموزشی به صورت سه هفته -یک هفته(مرخصی) هست

3.5- Rotation هم در خلال دوره آموزشی انجام میشه

4- برا طب جای اسکان هست

5- محل خدمتشم مشخص شده!! که خودش میاد و براتون تعریف میکنه......:cool:
 

hiby

عضو جدید
پرسش : با سلام لطفابا مکاتبه یا ارسال سوال بنده به مسئولین ذیربط تکلیف خیل داوطلبان استخدامی که با گذشت ۱۰ ماه هنور هیچ خبری از استخدامی ها انها وجود ندارد را روشن کنید.باور کنید همه منتظرند.چه خبر است؟همه منتظرند از خود داوطلبان تا خانواده انها.
پاسخ : با سلام
اگر منظور شما آزمون استخدام اخير نفت و پالايش و پخش مي باشد كه داوطلبين در حال انجام مراحل گزينش و طب صنعتي مي باشند كه بعد از اتمام اين دو مرحله به شركت هاي مربوطه براي آموزش معرفي مي شوند و بعد از مرحله آموزش مشغول به كار مي شوند.
با تشكر
 

aa313

عضو جدید
سلام بروبچ. یه چی میگم ناراحت نشینا.
این آقا محسن علی بیگی چقد به کاراکتر " من میـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدونم" تو کارتون گالیور شباهت داره؟
نمیدونم شرکت نفت اینو واسه چی میخاد که این همه ضدحال میزنه.

و در مورد شرکت پالایشیا فقط اینو بگم که دروغگویی بیش نیستند نه به ما گفته بودن قبل از مصاحبه و نه تو مصاحبه چه برسه به آزمون. من که اون قد عقلم میرسید نفتو برم با معدل بالام

blackberry35 عزیز این اخبار که تو میذاری هیچکس نمی خونه خیالت راحت و ربطی هم به این تایپک نداره شاید شما خدایی نکرده مشکلی چیزی داشته باشی و تایپک های زیادی هست تو نت که از گفته های شما استفاده کنن پس انرژیت رو هدر نده و اگه می خوای اینجا خبری به دست بیاری منتظر باش که خبرت میکنن

دوستان اینقدر به این بنده خدا گیر ندین! هر کی مشکلات خاص خودش را داره، نهایتاً پستاشو نخونین ولی من با حال گیری و خدای نکرده بی احترامی به یه انسان، حال نمی کنم.:redface:
 

FAMINE RIAN

عضو جدید
دوست گرامی منم توهینی نکردم اما الان بعد ده ماه همه از استرس این کار و شرایطی که حاکم بر دوره ای زمانی هر خبری که به ضرر صنعت نفت باشه باعث میشه یه دنیا اگر و مگر تو ذهنمون پیش بیاد و تو اون پست هم گفتم از این اخبار نزار نگفتم چیزی ننویسین و ممنونم از تذکرتون
 

tak2750

عضو جدید
رویترز کاهش 23 میلیون بشکه‌ای صادرات نفت ایران را رد کرد؛
خاموشی رادار نفتکش‌ها و پنهان کردن مقصد فروش نفت ایران/ میزان صادرات نفت ایران مخفی است

يكشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۷ | كد مطلب: 5260

نفت نا: رویترز در تازه‌ترین گزارش خود مدعی شده است که ایران با از کار انداختن سیستم ردیابی ناوگان تانکری خود در تلاش برای مخفی کردن مقصد نهایی محموله‌های نفتی صادراتی و محدود کردن دسترسی به اطلاعات در خصوص میزان کل صادرات نفتی در شرایطی است که فشارهای غرب برای محدود کردن درآمدهای نفتی ایران افزایش یافته است.
به گزارش نفت نا (NaftNa.ir) رویترز نوشت: طبق گقته منابع خبری آگاه در صنایع کشتی‌رانی و ردیابی کشتی‌ها، کاپیتان‌های کشتی‌های نفتکش شرکت ملی نفتکش هم اکنون دستور دارند که دستگاه گیرنده جعبه سیاه خود را که از سوی صنایع کشتی‌رانی جهان برای مانیتورینگ حرکات کشتی‌ها استفاده می شود خاموش کنند.

بدین ترتیب اغلب کشتی‌های ناوگان ۳۹ فروندی نفتکش‌های این شرکت خارج از رادار به حمل و نقل دریایی می‌پردازند. طبق گفته مدیر اجرایی یکی از شرکت‌های معامله کننده با ایران، ایران به کمک مشتریان نفتی‌اش در تلاش است که تا آنجا که ممکن است صادرت نفتی خود را در خفا انجام دهد. طبق گفته این منبع آگاه به نظر می‌رسد که در پی اعمال تحریم‌های نفتی آمریکا و اتحادیه اروپا میزان فروش نفت ایران در ماه مارس سالجاری کاهش داشته اما با توجه به فروش مخفیانه محموله‌های نفتی و ارائه خدمات بیمه‌ای و مالی احتمال می‌رود که ایران در این ماه میزان صادرات نفتی خود را افزایش نیز داده باشد. بررسی‌های صورت گرفته از سوی رویترز در سیستم ردیابی کشتی‌های ناوگان دریایی ایران نشان می دهد که تنها هفت فروند نفتکش از مجموع ۲۵ فروند نفتکش عظیم الجثه ایران با سیستم راداری روشن حرکت می‌کنند و به رایانه‌ها اجاره می‌دهند تا عبور و مرور آنها را ثبت کنند. طبق این گزارش تنها 2 فروند از مجموع ۹ فروند نفتکش سوئزماکس ایران سیستمهای ردیابی خود را فعال نگاه داشته‌اند. کشتی‌ها وظیفه دارند که بر اساس قوانین بین‌المللی سیستمهای ردیابی ماهواره ای خود را در هنگام سفرهای دریایی روشن نگاه دارند اما مقامات کشتی ها این اجازه را دارند که در صورت دریافت مجوز از سوی کشوری که تحت پرچمشان فعالیت می‌کنند به دلائل امنیتی این سیستم‌های راداری را خاموش کنند. به دلیل خاموش شدن سیستم راداری کشتی‌ها تخمین میزان نفتی که هر روزه از جزیره خارک به عنوان بزرگترین ترمینال صادراتی ایران روانه بازارهای جهانی می‌شود مشکل شده است.
این یغنی ذکی تحریم
بریا بار چندم میگم.
حالا که نفت قبول نشدی قید تکمیل ظرفیت رو بزن و برو دنبال زنگی عادیت.
اخه تو الان 8 ماهه که داری بی خودی تو اینترنت میگردی و سرگردونی.
تو این 8 ماه میتونستی هر کاری بکنی.
از تافل گرفتن و ارشد قبول شدن بگیر برو تا سابقه کار پیدا کردن و ماهر شدن.
 

natas_ss

عضو جدید
لاوان:
http://www.panoramio.com/photo/14458442

به قول شیخ: منزل من همان آنجاست که لپ تاپم آنجاست ... یه اینترنت خوش سرعت، یه میز بیلیارد و یه دست ورق مارا بس ......
بریم اونجا... مشکلی نباشه برای استخدامو این حرفا... بقیه زیاد مهم نیست.... 5 سال سابقه داشته باشیم (مدرکم که هممون داریم خدا را شکر) بعد هر تصمیمی بخوایم می تونیم بگیریم...

کسانیم که میگن خوب نیست و این حرفا رو هم در نظر نگیرین، چون تو ایران از رئیس جمهورم که بپرسین از شغلت راضی هستی میگه نه... این چه شغلیه؟!؟
 
آخرین ویرایش:

essinem

عضو جدید
سلام دوستان با این شماره که امیدی داده بود تماس گرفتم
گفتن که طب و گزینش و سوء پیشینه اوکی شده احتمالا خرداد ماه میرید آموزش
11 /12 طب
23 /12 گزینش
06114122344
 

reza 68

عضو جدید
لاوان:
http://www.panoramio.com/photo/14458442

به قول شیخ: منزل من همان آنجاست که لپ تاپم آنجاست ... یه اینترنت خوش سرعت، یه میز بیلیارد و یه دست ورق مارا بس ......
بریم اونجا... مشکلی نباشه برای استخدامو این حرفا... بقیه زیاد مهم نیست.... 5 سال سابقه داشته باشیم (مدرکم که هممون داریم خدا را شکر) بعد هر تصمیمی بخوایم می تونیم بگیریم...

کسانیم که میگن خوب نیست و این حرفا رو هم در نظر نگیرین، چون تو ایران از رئیس جمهورم که بپرسین از شغلت راضی هستی میگه نه... این چه شغلیه؟!؟

دقیقا،تو ایران همیشه مردم عادت دارند که از موقعیتی که هستند بنالند.همین خود ما احتمالا برای چند ساله دیگه به جرگه ی همین نالان ها بپیوندیم.چه میشه کرد دیگه،ما آدم ها ناشکر هستیم!
به نظر من،آدم باید تو یک مرحله از زندگیش سختی بکشه تا بتونه به یک جایی برسه.شما اگه از یک تاجر بزرگ هم بپرسی،میگه یک روزی من هم پادو بودم!
ما هم میریم نفت (البته انشاءالله)بعد 5 سال اگه دیدیم سخته،میاییم بیرون!فقط با این تفاوت که هم سابقه کار درست و درمونی داریم و هم یک پول درست و حسابی.
من که 5 سال دیگه تازه میشم 28 ساله:biggrin:
 

86110823

عضو جدید

با سلام به تمام بچه های گل

بچه ها ما مثل شرکت گازی ها اول میریم دوره آموزشی یا مستقیم به عنوان کار آموز می ریم تو منطقه هامون ؟

من شنیدم ما می ریم تو منطقه هامون بعدش هم تقریبا حقوق کامل رو دریافت می کنیم.؟ اینا صحت داره؟

 

FAMINE RIAN

عضو جدید

دوستان گرامی یه پیشنهاد دارم که امیدوارم ازش استقبال شه
پیشنهادم اینه که با اولین حقوقمون یه کمک در حد توانمون به موسسه محک کمک کنیم و خیلی از او بچه ها و خانوادهاشون رو خوشحال کنیم که ماهم در شادی هاشون شریک شیم و هر کس داوطلبه به این کار اعلام کنه و بگه نفر چندمه


یه توضیح در مورد محک:مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری “ محک ” از سال 1370 و با شماره ثبت 6567 در قـالب یک سـازمان غیر انتفاعی- غیر دولتی با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 14 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کزده است. در طـول دو دهه فعـالیت، محک بـا بهره‌گیری از کمک های انسان دوستانه مردم نیکوکار و همراهی مدیران نیک اندیش و تلاش پیگیر نیروهای داوطلب و موظف خود به موفقیت های چشمگیری در حوزه های امور خیریه، درمان و تحقیقات دست یافته ا و به یکی از قطب های درمان در خاورمیانه تبدیل شده است.

محک تا کنون بیش از 16200 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، انجام پروژه های تحقیقاتی – کاربردی با همکاری معتبرترین موسسات تحقیقات داخلی و خارجی همچون مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه تهران(انستیتو کانسر) و انستیتو گووستاوروسی کشور فرانسه، نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین المللی است.

خودم پیشنهاد دادمم خودمم عمل میکنم و نفر اول

 
آخرین ویرایش:

bahramps

عضو جدید
منم نظرم و در مورد کار اقماری بگم
من خودم متاهلم و از قبل هم که مجرد بودم همیشه دوست داشتم کارم 20 20 یا 14 14 باشه که نصفش و راحت واسه خودم بگردم تا این که یک سره درگیره کار باشم
برای متاهل ها شاید کمی سخت تر باشه ولی وقتی یک سری کار های اداری دیگرو میبیبنم با خودم فکر میکنم این کار اقماری با این که نصفش رو تو خونه نیستی بازم شرف داره به خیلی از کارهای اداری تو شهر خودت
به طور مثال یکی از فامیل ها توی قطار شهری مشهد کار میکنه هر روز از ساعت 6 صبح از خونه بیرون میزنه که سر موقع سر کار برسه بعد ساعت کاری هم اضافه کاری اجباری میدن این میشه که تا ساعت 5 6 سر کاره بعد تا بیاد برسه خونه شده ساعت 7 و 8 که دیگه از خستگی داره میمیره فوقش یه استراحت کنه و شام بخوره باز بخوابه باز فرداش روز از نو روزی از نو
ولی اقماری باشی اون 14 روزی که خونه ای رو دربست در اختیار خانواده ای بازم هر جور حساب کنی این جوری فکر کنم خیلی بهتر بتونی به خانواده برسی تا اون جور کار های اداری و...
اینم از نظر ما به عنوان یک فرد متاهل و متعهد :))
مهندس به هرحال روحیه فردی مهمه شما بسلامتی متاهل و متعهدی موفق باشی راستش بعضی چیزا از دور جالبن مثل آواز دهل ولی امیدو.ارم وقتی وارد کار اقماری شدین بتونین بازهم همین نظر رو بعده یکسال کار اقماری بدین بهر حال بستگی به خود شخص داره
 

bahramps

عضو جدید
ﺍﮔﻪ ﻣﺎ ﺣﺮﻑ ﻧﻤﯿﺰﻧﯿﻢ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺮ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﺮﭼﯽ ﻣﯿﮕﻦ ﺩﺭﺳﺘﻪ!
ﻣﻦ ﺩﻭ ﺳﺎﻟﻪ ﺗﻮ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﻧﻔﺘﺨﯿﺰ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺭﻭ ﮐﺸﺘﯽ ﻭ ﺳﮑﻮ ﻭ ﻋﺴﻠﻮﯾﻪ ﻭ ~ﺍﻻ ﯾﺸﮕﺎﻩ ﺁﺑﺎﺩﺍﻧﻮ ﻏﯿﺮﻩ ﺑﺎ ﻫﺰﺍﺭﺗﺎ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻭ ﺑﺎ ﭼﻘﺪﺭ ~ﺍﺭﺗﯽ ﺩﺭ ﺣﺪ ﻣﻌﺎﻭﻥ ﻭﺯﯾﺮ ﻭ ... ﻭﺑﺎ ﻫﺰﺍﺭﺗﺎ ﻣﻨﺖ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﻣﻨﺎﻃﻖ.ﺩﺭﺳﺘﻪ ﻫﻤﺸﻮﻥ ﺑﻼﺗﻔﺎﻕ ﻣﯿﮕﻨﺪ ﮐﻪ ﻣﺰﺍﯾﺎﯾﻪ ﺟﺎﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻮﺩﻩ ﻭﻟﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺑﺮﯾﺪ ﺍﻭﻧﺠﺎﻫﺎ ﮐﺎﺭﮐﻨﯿﺪ ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﯿﺪ ﭼﺮﺍ ﻧﯿﺮﻭﻫﺎ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﻓﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ.
ﻓﺎﻣﯿﻞ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﻮﺷﻬﺮﯾﻪ ﺭﻭﯼ ﺳﮑﻮ ﻧﺘﻮﻧﺴﺖ ﺗﺤﻤﻞ ﮐﻨﻪ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻃﺮﻑ ﻧﺸﺘﻪ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻣﯿﮕﻪ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ ﻓﻼ
ﺕ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ ﻧﻔﺖ ~ﺍﺭﺱ!
ﺧﻮﺏ ﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﻫﺮﭼﯽ ﺑﮕﻢ ﺧﯿﻠﯿﺎ ﻣﻮﺿﻊ ﻣﯿﮕﯿﺮﻧﺪ.ﺍﯾﺸﺎﻻ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻣﯿﺮﻧﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﺒﯿﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯽ ~ﻭﻝ ﻧﯿﺴﺖ!
ﻭﻟﯽ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻡ ﻫﺮ ﮐﺲ ﻫﺮﺟﺎ ﻫﺴﺖ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻪ...

والا حق با شماست تا وارد کاری نشی نمیشه قضاوت کرد این حرف من نیست حرف همه افرادیه که موهاشونو سفید کردن تو این کار و اون اینه که خیلی چیزارو نمیشه با پول خرید و وبا پول مقایسه کرد !! منکه خودم ترجیح میدم توی شهر خودم 800 تمن دربیارم ولی با آرامش خاطر زندگی کنم ! ولی یه چند سال اونم توی مجردی سختی کشیدن و پول درآوردن خوبه ولی نه برای بیشتر از 5سال
 

bahramps

عضو جدید

دوستان گرامی یه پیشنهاد دارم که امیدوارم ازش استقبال شه
پیشنهادم اینه که با اولین حقوقمون یه کمک در حد توانمون به موسسه محک کمک کنیم و خیلی از او بچه ها و خانوادهاشون رو خوشحال کنیم که ماهم در شادی هاشون شریک شیم و هر کس داوطلبه به این کار اعلام کنه و بگه نفر چندمه


یه توضیح در مورد محک:مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری “ محک ” از سال 1370 و با شماره ثبت 6567 در قـالب یک سـازمان غیر انتفاعی- غیر دولتی با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 14 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کزده است. در طـول دو دهه فعـالیت، محک بـا بهره‌گیری از کمک های انسان دوستانه مردم نیکوکار و همراهی مدیران نیک اندیش و تلاش پیگیر نیروهای داوطلب و موظف خود به موفقیت های چشمگیری در حوزه های امور خیریه، درمان و تحقیقات دست یافته ا و به یکی از قطب های درمان در خاورمیانه تبدیل شده است.

محک تا کنون بیش از 16200 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، انجام پروژه های تحقیقاتی – کاربردی با همکاری معتبرترین موسسات تحقیقات داخلی و خارجی همچون مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه تهران(انستیتو کانسر) و انستیتو گووستاوروسی کشور فرانسه، نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین المللی است.

خودم پیشنهاد دادمم خودمم عمل میکنم و نفر اول


آقا دم شما گرم منم نفر دوم !
 

bahramps

عضو جدید
لاوان:
http://www.panoramio.com/photo/14458442

به قول شیخ: منزل من همان آنجاست که لپ تاپم آنجاست ... یه اینترنت خوش سرعت، یه میز بیلیارد و یه دست ورق مارا بس ......
بریم اونجا... مشکلی نباشه برای استخدامو این حرفا... بقیه زیاد مهم نیست.... 5 سال سابقه داشته باشیم (مدرکم که هممون داریم خدا را شکر) بعد هر تصمیمی بخوایم می تونیم بگیریم...

کسانیم که میگن خوب نیست و این حرفا رو هم در نظر نگیرین، چون تو ایران از رئیس جمهورم که بپرسین از شغلت راضی هستی میگه نه... این چه شغلیه؟!؟

مهندس بحث بر سر تاهل و تجرد و موقعیت هایی که هرکدوم برات ایجاد میکنه هست نه اینکه کدوم بده کدوم خوب هرچیزی نسبیه (مرحوم انشتین میگه !) ولی خیلی کوتاه بنظرمن که اقماری کار کردم برای مجردا اقماری و برای متاهلین محترم اسکان بهتره البته من متاهل نبودم تابحال ولی شنیدم اینو از کساییکه تجربه کار اقماری دارن همین
 

n@91

عضو جدید
سلام.ببخشیدآقای‎"blae‎"‎چندتاسوال داشتم ممنون میشم اگه جواب بدین:۱-کاریه فوق دیپلم الکترونیک تومناطق نفتخیزجنوب چیه؟۲-سمتی که به یه فوق دیپلم الکترونیک میدن چیه؟۳-نمیدونین تعدیل مدرک تومناطق نفتخیزچطوریه؟۴-حقوق دورهءآموزشی روچطورحساب میکنن؟۵-به نظرتون میزارن امتحاناتم روکه اواخرخردادشروع میشه،بدم؟
 

blackberry35

اخراجی موقت
آقا دم شما گرم منم نفر دوم !
خوش به حال اینا که قبول شدند پول دارند کمک کنند ماچییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی:mad:
 

reza 68

عضو جدید
داوود از تهران اس داد........مهمترین فرازهای پیامش ایناست :

(فقط برا فلات معتبره )

1- دعوت به طب بر اساس تکمیل پرونده ست (رسیدن نتیجه گزینش و استعلام مدرک و .....)

2- دوره آموزش اواسط خرداد هست

3- دوره آموزشی به صورت سه هفته -یک هفته(مرخصی) هست

3.5- Rotation هم در خلال دوره آموزشی انجام میشه

4- برا طب جای اسکان هست

5- محل خدمتشم مشخص شده!! که خودش میاد و براتون تعریف میکنه......:cool:

دم تو و داوود با هم گرم
 

blae

عضو جدید
سلام.ببخشیدآقای‎"blae‎"‎چندتاسوال داشتم ممنون میشم اگه جواب بدین:۱-کاریه فوق دیپلم الکترونیک تومناطق نفتخیزجنوب چیه؟۲-سمتی که به یه فوق دیپلم الکترونیک میدن چیه؟۳-نمیدونین تعدیل مدرک تومناطق نفتخیزچطوریه؟۴-حقوق دورهءآموزشی روچطورحساب میکنن؟۵-به نظرتون میزارن امتحاناتم روکه اواخرخردادشروع میشه،بدم؟

1-هر كاري ميتونه باشه.از تعميرات گرفته تا قسمت مهندسي
2-هر سمتي بگيريد تميزترين كا رو تو شركت دارين.مطمعنا رشته هاي ديگه به كارتون حسرت خواهند خورد!من كه خودم شخصا اينطورم
3-مطابق بخشنامه هاي موجود.بعد از پايان دوره پيماني مدركتون رو اراعه ميكنيد.نفت خيلي راحت تعديل ميكنه...
4-در طول اموزشي حقوق رو كامل نميدهند و معمولا بعد از پايان اموزش back pay يا همون مقداري كه مونده رو ميدند.
5-بله مشكلي نداره...
 

natas_ss

عضو جدید
1-هر كاري ميتونه باشه.از تعميرات گرفته تا قسمت مهندسي
2-هر سمتي بگيريد تميزترين كا رو تو شركت دارين.مطمعنا رشته هاي ديگه به كارتون حسرت خواهند خورد!من كه خودم شخصا اينطورم
3-مطابق بخشنامه هاي موجود.بعد از پايان دوره پيماني مدركتون رو اراعه ميكنيد.نفت خيلي راحت تعديل ميكنه...
4-در طول اموزشي حقوق رو كامل نميدهند و معمولا بعد از پايان اموزش back pay يا همون مقداري كه مونده رو ميدند.
5-بله مشكلي نداره...
مدرک تأثیری روی پست و رتبه (غیر از حقوق) داره؟؟ (مثلاً تو الکترونیک)
(بیشتر منظورم در شروع کار و آموزشی)
 

samy_Y

عضو جدید
http://www.www.www.iran-eng.ir/images/misc/quote_icon.png نوشته اصلي بوسيله FAMINE RIAN http://www.www.www.iran-eng.ir/images/buttons/viewpost-left.png

دوستان گرامی یه پیشنهاد دارم که امیدوارم ازش استقبال شه
پیشنهادم اینه که با اولین حقوقمون یه کمک در حد توانمون به موسسه محک کمک کنیم و خیلی از او بچه ها و خانوادهاشون رو خوشحال کنیم که ماهم در شادی هاشون شریک شیم و هر کس داوطلبه به این کار اعلام کنه و بگه نفر چندمه


یه توضیح در مورد محک:مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری “ محک ” از سال 1370 و با شماره ثبت 6567 در قـالب یک سـازمان غیر انتفاعی- غیر دولتی با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 14 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کزده است. در طـول دو دهه فعـالیت، محک بـا بهره‌گیری از کمک های انسان دوستانه مردم نیکوکار و همراهی مدیران نیک اندیش و تلاش پیگیر نیروهای داوطلب و موظف خود به موفقیت های چشمگیری در حوزه های امور خیریه، درمان و تحقیقات دست یافته ا و به یکی از قطب های درمان در خاورمیانه تبدیل شده است.

محک تا کنون بیش از 16200 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، انجام پروژه های تحقیقاتی – کاربردی با همکاری معتبرترین موسسات تحقیقات داخلی و خارجی همچون مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه تهران(انستیتو کانسر) و انستیتو گووستاوروسی کشور فرانسه، نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین المللی است.

خودم پیشنهاد دادمم خودمم عمل میکنم و نفر اول


آقا دم شما گرم منم نفر دوم !

اقا واقعا دم شما گرم واسه همينه خدا اين قدر هواتونو داره الان دارين ميرين نفت:D
الزام نيس حتما محك باشه ميشه هركس اينو تو موسسه خيرييه شهرش كنه.
البته مهم تر از اينا ماندگاري اين عمل هسش كه تا اخر عمر از اين كارا بكنيم.
 
بالا