یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

  • بله

    رای: 556 90.7%
  • خیر

    رای: 29 4.7%
  • در مورد آن اطلاعی ندارم.

    رای: 28 4.6%

  • مجموع رای دهندگان
    613
  • نظرسنجی بسته .

m2002k

عضو جدید
کاربر ممتاز
قانون جذب

قانون جذب

به علاءالدين و چراغ جادو فكر كنيد. علاءالدين چراغ را برداشت، آن را تميز كرد، ناگهان غولي از ميان آن برخاست كه تكيه كلامش اين بود : «در خدمتم سرورم!... در خدمتم سرورم!..»
در داستان علاءالدين ، سه آرزو وجود داشت. ولي اگر شما رد پاي اين داستان را تا گذشته‌هاي دور دنبال كنيد ، در مي‌يابيد كه هيچ محدوديتي براي آرزو كردن و نيل به خواسته‌هايتان وجود ندارد!
شما مي‌توانيد هرچه مي‌خواهيد طلب كنيد. آنگاه شما جهان هستي را پيش رو داريد كه نقش غول را ايفا مي‌كند. پيشينيان، نام‌هاي مختلفي بر روي آن نهاده‌اند: فرشته‌ي نگهبان، مَلَك مقدس، خود برتر و ...، شما هر نامي كه مايليد روي آن بگذاريد و يكي از آنها را انتخاب كنيد. ولي به گفته‌ي نسل‌هاي گذشته، همواره نيرويي برتر از ما وجود دارد و غول هميشه مي‌گويد: «فرمانبردارم سرورم!»

اين داستان عجيب نشان مي‌دهد كه چگونه زندگي و ماجراهاي آن خلق مي‌شود. غول به تك‌تك خواسته‌هاي شما پاسخ مي‌دهد!!!
غول همان قانون جذب است. هميشه وجود دارد. همه جا هست. از فكر و صحبت و كارهايتان خبر دارد. غول فرض مي‌كند شما به هرچه فكر مي‌كنيد، آن را مي‌خواهيد!!! و هركاري كه انجام مي‌دهيد، طبق خواسته‌يتان است.
شما حاكم جهان هستيد و غول، فرمانبردار شما است. او از دستورات شما سرپيچي نمي‌كند. وقتي به او فكر مي‌كنيد و توجه او را جلب مي‌كنيد، او تلاش مي‌كند تا آرزويتان را برآورده كند.


پس دوستاي خوبم، بياين از غول زندگيتون هرچي مي‌خواهيد طلب كنيد... اون آماده‌ي فرمانپذيري از شماس... طلب كنيد...:gol:

مطالب بالا رو هم از كتاب راز، فصل سوم آوردم، كساني كه كتاب رو ندارند، توي پست‌هاي قبلي لينك دانلود رو گذاشتم.... ميتونند دانلود كنن... مطالب ديگري رو هم از كتاب مي‌ذارم براتون...
 

m2002k

عضو جدید
کاربر ممتاز
مراحل جذب

1- خواستن و طلب كردن
2- باور كردن
3- دريافت كردن


************************
1- خواستن و طلب كردن
خواسته‌هايتان را به جهان ابلاغ كنيد. اجازه دهيد تا جهان از خواسته‌ي شما آگاه شود...
شما واقعا چه مي‌خواهيد؟ بنشينيد و آن را روي كاغذ بياوريد. آن را به زبان حال بنويسيد. براي نمونه مي‌توانيد اين گونه بنويسيد :‌« من هم اكنون خوشحال و شكرگزارم كه ... » و سپس بگوئيد كه مي‌خواهيد هر يك از ابعاد زندگي‌تان چگونه باشد.
آنچه را كه مي‌خواهيد به روشني انتخاب كنيد و مشخص كنيد چه مي‌خواهيد.
چقدر جالب و نشاط آور است اگر به جهان مثل يك كاتالوگ نگاه كنيم. آن را ورق بزنيم و هر چه مي‌خواهيم انتخاب كنيم: « من اين را مي‌خواهم، مايلم آن كار را تجربه كنم، چنين فردي را مي‌خواهم. »
شگفت انگيز است، شما تقاضايتان را به جهان سفارش مي‌دهيد!
:gol:
 

end_of_extreme

عضو جدید
با عرض سلام خدمت همه ی دوستان امیدوارم اولین پستم جدید و مفید و دلچسب باشه:smile:

چگونه می توان وضع زندگی را عوض کرد

دکتر فرهنگ:


بنام توای می که جان پروری حدیث دل انگیز هر دفتری


بنام تو آغاز کردیم باز در عشق راباز کردیم باز



درزمانه ای زندگی می کنیم که آدمها دائما از بدبختی صحبت می کنندواز مشکلاتشان دم می زنند.

خوشبختی وبدبختی ، موفقیت وشکست ورسیدن به آرزوها دقیقا دست خودمان است. افرادی که غرمی زنند به جایی نمی رسند. ما عادت کرده ایم که دائما تقصیر مشکلاتمان را گردن دیگران بیاندازیم.



ولی هر زمان که انگشت اشاره مان به سمت دیگران است ودیگران را مقصر می دانیم سه انگشت دیگر به سمت خودمان است. یعنی خودمان مقصر هستیم. وشصت رو به بالا می گوید خدا شاهد است خودت مقصر هستی .بعضی ها حرفه ای اندو گردن خدا می اندازند:خدامقدر کرده!



متاسفانه آگاهی کم در ارتباط با مسائل دینی باعث شده تامشکلات را به خدا نسبت دهیم. خدا درقرآن می فرماید: همه ی بدیهایی که در زندگی به شما می رسد از جانب خودتان است وبه خدا ارتباطی ندارد. بعضی ها عادت کرده اند بگویند خدا مقدر کرده است. ما انتخاب می کنیم که تقدیر ما چه باشد. دست خودمان است که زندگی هامان را به سادگی عوض کنیم. خیلی چیزها که برایمان آرزو شده است ،خودمان مقصریم که به آن نرسیده ایم.


مغز انسان بسیار بسیار توانمند است. کامپیوتری که در هر ثانیه می تواند،چهار میلیون محاسبه کند،اگر به مدت صد سال کار کند، این کارکرد به اندازه ی کار کرد یک ثانیه ی مغز انسان است.
در طول زندگی 88% مغز ما دست نخورده باقی می ماند وبا ما به گور می رود. 12% بقیه را هم به بدترین شکل استفاده می کنیم.
هر کاری که می کنیم دستور آن را مغز می دهد. اگر مغز را با یک خط افقی به دو قسمت تقسیم کنیم، قسمت بالا وپایین مغز را می سازد. کارهایی که ارادی است را نیمه ی بالای مغز دستور می دهد یا همان نیمه ی خود آگاه مغز. کارهایی را می کنیم که غیر ارادی است مثل کار کردن دستگاههای داخلی بدن که بدون اراده ی ماست وفرمان آن را نیمه ی پایینی مغز می دهد.،یا همان ضمیر ناخودآگاه .انسانی که هفتاد سال عمر می کند، درطول هفتاد سال زندگی قلبش دوونیم میلیاردبار می زند وفرمان دانه دانه ی آن را ضمیر ناخودآگاه یا نیمه ی پایین مغز می دهد.
نیمه ی پایین مغز دقیق ومنظم وعالی عمل می کند.پس چرا خواسته هایمان را در طول زندگی به نیمه پایین مغز ندهیم که ما را به نتیجه ی عالی برساند؟یکی از دلایل عدم استجابت دعا نیز این است که دعا را به نیمه ی پایین مغز منتقل نکرده ایم.
امروز می خواهیم این امر را یاد بگیریم.درابتدا تفاوتهای دو قسمت بالایی وپایینی مغز را با هم مرور می کنیم:

(1):ضمیر خودآگاه فقط وقت بیداری عمل می کند وزمان هوشیاری، ولی موقع خواب فعال نیست ولی نیمه ی پایین مغز در تمام طول عمر کار می کند. خیلی اوقات اتفاق افتاده که به مسئله ای تا آخر شب فکر می کنیم وبه جواب نمی رسیم ولی آن را در خواب حل می کنیم.که این کاررا ضمیر ناخودآگاه که استراحت نمی کند انجام داده .

(2): ضمیر خودآگاه فقط چیزهای منطقی را قبول می کند ولی ناخودآگاه خیر. یعنی تمام چیزهای منطقی وغیر منطقی را می پذیرد وتا آخر عمر نگه می دارد.

(3): تابه حال کنار کوهی فریاد زده اید؟وآن صدا درکوه طنین اندازشود؟و صدا به خودتان برگردد؟

ضمیرناخودآگاه مانیز مثل کوه عادت کرده چیزهایی راکه به او می دهید،تکرار کند.چه خوب،چه بد.

افراد خواسته یا ناخواسته به هم حرفهای بد میزنندمثل:احمق،کودن و....وگاهی حرفهای خوب یعنی تحسین برانگیزمثل:آفرین،احسن و....هردوی این افراد شب که می خوابند، ضمیر خودآگاهشان خوابیده ولی ناخودآگاه بیدار است وخاصیتش این بود که هر چیزی را بزرگ کند.به کسی که گفتیم کودن،ضمیر ناخودآگاهش،مرتب همین کلمه را تکرار می کندوصبح که بیدار می شود،آثار این کودن گفتن ها را می بیند.وبر عکس آن هم برای شخصی که گفتیم احسن وآفرین ...رخ می دهد.
حرفهایی که در طول روز می زنیم یا می شنویم ،چیزهایی که می نویسیم،به چیزهایی که فکر می کنیم،اینها همه در ضمیر ناخودآگاه ما تکرار می شود.

(4): ضمیر خودآگاه ما فقط در درون ماست،درمغز.ولی ناخودآگاه درهمه ی هستی وجود دارد.
قانونی در فیزیک داریم که می گوید:هر ذره ای در جهان در حال متساعد کردن انرژی است.حتی بدن ما انرژی متساعد می کند.ومی توان از این انرژیها از بیرون بدن فیلم گرفت. که همانندابری است و البته با چشم دیده نمی شود.انرژی که از بدن ارسال می شود،با انرژی مواد بیجان دو فرق اساسی دارد:
((1)): انرژی ما قابل هدایت به یک سمت مشخص است ولی در مواد بیجان خیر .به محض اینکه به کسی یا چیزی فکر کنیم،انرژی ما به سمت او می رود وطرف مقابل هم در همان لحظه به ما فکرمی کند.انسانها با تبادل انرژی هایشان به همدیگر قادرند فکر هم را بخوانند.

((2)):انرژیهای افراد مثبت و منفی می شود ولی انرژی اجسام حالت خنثی داردوانرژی ما می تواند انرژیهای اجسام را مثبت ومنفی کند.

همه ی اینها مقدمه بود برای این بحث که :
خوشبختی وبد بختی ما در گرو رفتار خودمان است. قانونی داریم در فیزیک به نام قانون جذب .به این معنا که :هر کم تراکمی به دنبال جذب پرتراکم مشابه خود است. ما همدیگر را درک می کنیم وماده ای پر تراکم هستیم ،ولی هیچ کدام هوا را درک نمی کنیم .چون هوا ماده ای کم تراکم است. ما فکر افراد
را نمی توانیم ببینیم چون فکر یک ماده ی کم تراکم است.
بر اساس قانون جذب ،فکر لیوان کردن ،بدنبال جذب لیوان است و.....
vچگونه می توان خوشبخت یا بدبخت شد؟


براساس قانون جذب به هر چیزی که فکر کنیم بدنبال جذب همان مورد خواهیم رفت.اگر دنبال خوشبختی باشیم،یعنی به آن فکر کنیم،به آن می رسیم.واگر به بدبختی فکر کنیم،وبه زبان بیاوریم،براساس قانون جذب،بدبخت خواهیم شد.
همه ی هستی هوشمند است.انسان هوشمندترین است.روایات ما هم این را قبول دارد.همه ی هستی تعبد دارند وتسبیح خدا می گویند.علم این را قبول نداشت.ولی در حال حاضر مورد قبول علم هم هست. همه ی هستی به خاطر انرژی که از خود متساعد می کنند،تبادل اطلاعات می نمایند.
انرژی ما به اجسام منتقل می شود وباعث بدبختی یا خوشبختی ما می شود. پیامبر(ص) فرمودند:

بلا ناشی از آن است که ازآن صحبت به عمل آوری.



یادر جایی دیگر فرمودند:
من تفاقرافتقر؛ کسی که ادای انسانهای فقیر را در بیاورد،فقیر می شود.یعنی انسان هر چیزی را که بخواهد به آن می رسد،چه مثبت ،چه منفی.


خداوند درقرآن می فرماید:
اگر شکر نعمت کنی، نعمتت فزونی می یابد

...رمز نفوذ در ضمیر ناخودآگاه تکراراست .هر فکری،عملی،نوشته ای ،گفته ای هرچه بیشتر تکرار شود،نفوذ در لایه های پایین مغز عمیق تر می شود.وهر چه نفوذ عمیق تر باشد،قدرت انرژی های ما در جذب پرتراکمها بیشتر می شود.
مثل راننده ای که در اثر تکرار درفن رانندگی مهارت فوق العاده ای پیدا می کند.
خدایی که نیمه ی پایین مغز را آفرید،خدایی که برای بدن هاله های انرژی را آفرید،رمز نفوذ در ضمیر ناخودآگاه را چنین بیان می کند:

بندگانم را بگو،که سخنان بهتر ونیکوتر بگویند.:gol:


تمام ذکرهایی که در دین اسلام بیان شده،تعداد دارد. چون رمز نفوذ در ضمیر ناخودآگاه تکرار است. در دعاها داریم خواسته –هایتان را از خدا دائم بخواهید وتکرار کنید.حدیث قدسی داریم که خداوند می فرماید:من اصرار کننده در دعا را بسیار دوست دارم. همین باعث می شود که دعا به لایه های پایین مغز برود.

vچرا به خواسته هایمان نمی رسیم؟

چون ضمیر ناخودآگاهمان را پر کرده ایم از منفی ها .تمام نوارهای منفی که گوش می کنیم،وتمام مطالب مجلات که حالت منفی دارند را مطالعه کردن،باعث می شود تا ضمیر ناخودآگاه پر از منفی ها شودواین تاثیر در رفتار ما می گذارد وانرژیهای مارا منفی می کند. پس باید سعی کنیم از اصطلاحات مثبت در برخوردمان با افراد استفاده کنیم. مثلا به جای کلمه ی دستت درد نکند،باید درست تشکر وقدردانی کرد.فکر بیماری ایجاد بیماری می کند،فکر درد ایجاد درد می کند. چون ضمیر ناخودآگاه کلمه منفی درد را تکرار می کند.بیشتر فیلمها وسریالهای تلویزیونی از کلمات منفی برای خنداندن افراد استفاده می کننددرحالیکه اشتباه است.



حضرت علی(ع)می فرمایند:روزی به دنبال تو می دود ،آرام باش؛چیزهای منفی آرامش رااز ما می گیرد


وآرامش که از ما گرفته می شود، روزی از ما گرفته می شود.


کافی ست فقط سه ماه از منفیها خود را دور کنیم وحرف مثبت،فکر مثبت ورفتار مثبت باشد تا روزیهای


خداوند مثل سیل سرازیر شود. همیشه باید منتظر چیزهای خوب باشیم.



برای ختم کلام سخنی از امیر مؤمنان علی(ع) نقل می کنم که فرمودند:هدایا وعطایای پروردگار به اندازه ی انتظار شخص است.



پس برای اینکه زندگی ماوضع بهتری از این که هست پیدا کند،باید منفیها را از مغز دور کنیم وبه مثبت ها فکر کنیم وآن ها را با تکرار در لایه های پایین مغز خود جایگزین کنیم.
 
آخرین ویرایش:

m2002k

عضو جدید
کاربر ممتاز
2- باور كردن
مرحله بعد، باور داشتن است. باور كنيد كه آنچه طلب كرده‌ايد از آنِ شما است. ايمان راسخ داشته باشيد به چيزهايي كه وجود دارند ولي ممكن است به چشم شما نيايند.
بايد بدانيد آنچه را كه مي‌خواهيد، در لحظه‌اي كه طلب مي‌كنيد از آنِ شما خواهد بود!! شما بايد به خودتان اطمينان داشته باشيد. اگر از ليست انتخاب چيزي سفارش داديد، شكيبا و بردبار باشيد!! بدانيد كه درخواست شما در حال آماده شدن است.
در لحظه‌اي كه درخواست مي‌كنيد، اگر باور داشته باشي كه از قبل به خواسته‌يتان رسيده‌ايد، كائنات بر آن مي‌شود تا آن را متجلي كند. شما بايد درباره‌ي آن طوري عمل كنيد، صحبت كنيد و فكر كنيد كه گويي آن را دريافت كرده‌ايد. چرا؟ چون جهان مانند آينه است و قانون جذب، افكار مسلط شما را به شما باز مي‌گرداند.

جهان طوري وقايع خود را سازماندهي مي‌كند تا آن اتفاق شگفت آور براي شما رخ دهد!

اينكه چگونه اين وقايع اتفاق مي‌افتد و چگونه جهان آن را به شما بازمي‌گرداند، به شما و شغل شما مربوط نمي‌شود. (قابل توجه كساني كه نااميد هستند و همش به دنبال اين هستند كه آخه چطوري؟؟؟؟؟ مگه ميشه؟؟؟)
بگذاريد كائنات ، خود اين كار را براي شما انجام دهد. اگر بخواهيد كنجكاوي كنيد كه اين كار چگونه رخ مي‌دهد، گويي داريد امواج منفي «ناباوري» را مي‌فرستيد در آن صورت، ديگر باور نداريد كه هم اكنون آن را در اختيار داريد! بلكه فكر مي‌كنيد مجبوريد خودتان آن را انجام دهيد و ديگر باور نمي‌كنيد كه كائنات آن را برايتان انجام خواهد داد.
 

hitech

عضو جدید
نمیدونم دقت کردین یا نه ولی بیشتر مطالب این تاپیک برمیگرده به دکتر فرهنگ!
مگه فقط ایشون راجع به قانون جاذبه مطلب دارن؟!
بهتر نیست از منبعها و افراد دیگر هم استفاده کنیم در این تاپیک؟! (تنها یک پیشنهاد است!)
 

f11691gh

عضو جدید
وای عالی بود دوستان خوبم چقدر + شدم:w11:
فکر خوبی دوست من.خوب فکر کنم چون آقای فرهنگ ایرانی هستند از ایشون مینویسند.من خودم مطالبی از دکتر مورفی خوندم که خیلی خوبه چطره شما هم اگه از کسی مطلبی خوندین بنویسید:w10:
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
راستي اينم بگم ، من امشب يا فردا حتما كتاب راز رو آپ ميكنم و براي دوستاني كه نداند ميذارم اينجا تا بخونن.... خيلي كتاب مفيديه.... هركس نخونده حتما دانلود كنه بخونه :gol:



سلام به شما دوست گرامی
ممنون از تلاشت امیدوارم که همیشه و همیشه موفق باشی
از تمامی دوستانی که کتاب راز رو ندارن خواهش میشود که حتما دانلود کنن و حتما بخونن چون میخواییم هفته ای یکبار همگی باهم مروری داشته باشیم و دست یافته هامون رو برای دیگران به اشتراک بگذاریم

باهم پشتمون کوهه;)
 

end_of_extreme

عضو جدید
نمیدونم دقت کردین یا نه ولی بیشتر مطالب این تاپیک برمیگرده به دکتر فرهنگ!
مگه فقط ایشون راجع به قانون جاذبه مطلب دارن؟!
بهتر نیست از منبعها و افراد دیگر هم استفاده کنیم در این تاپیک؟! (تنها یک پیشنهاد است!)

واقعیت امر هدف ارائه مطالب کاربردی انرژی زا و مفید هستش و اینکه این مطلب از کدوم شخص خاصی هست اهمیتی نداره هر چند که بنده هیچ متنی رو مفیدتر از تجربیات شخصی دوستان نمیدونم و عذرخواهی من رو هم بپذیرید اگه متن مناسبی رو انتخاب نکردم:redface:
 

maral22

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازم سلام به همه ی دوستان گلم :gol:
بچه ها خدا رو شکر من مشکلی ندارم ،نمی دونم شاید براتون پیش اومده باشه که بی هیچ دلیلی تمام دلت پر از غصه ودلتنگی بشه وتو براش هیچ دلیلی نتونی پیدا کنی!و تمام وجودت رو پر از انرژی های منفی کنه!کمک کنید بگید توی این لحظه چکار کنم تا خودم رو از این بار منفی نجات بدم!؟
 

f11691gh

عضو جدید
واقعیت امر هدف ارائه مطالب کاربردی انرژی زا و مفید هستش و اینکه این مطلب از کدوم شخص خاصی هست اهمیتی نداره هر چند که بنده هیچ متنی رو مفیدتر از تجربیات شخصی دوستان نمیدونم و عذرخواهی من رو هم بپذیرید اگه متن مناسبی رو انتخاب نکردم:redface:
نه دوست خوبم نوشته اتون واقعا عالی بود بازم ادامه بدین:w10:
 

f11691gh

عضو جدید
بازم سلام به همه ی دوستان گلم :gol:
بچه ها خدا رو شکر من مشکلی ندارم ،نمی دونم شاید براتون پیش اومده باشه که بی هیچ دلیلی تمام دلت پر از غصه ودلتنگی بشه وتو براش هیچ دلیلی نتونی پیدا کنی!و تمام وجودت رو پر از انرژی های منفی کنه!کمک کنید بگید توی این لحظه چکار کنم تا خودم رو از این بار منفی نجات بدم!؟
خدا رو شکر دوست خوبم من خیلی ناراحت بودم براتون.خوب اشکالی نداره الان بهتون + میدیم هممون.فکر نکنم کسی از من بدتر بود یادتونه همین 2 روز پیش بود دیگه.فقط به این فکر کن که چه خدای خوبی داری:w21:
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
حتما میام! از وقتی گفتی بیا تو این تاپیک و یه کم از مطالبشو خوندم یه انرژی (کاذبی) وجودم رو فرا گرفته! (کاذب بودن یا نبوندش بعدا معلوم میشه!)
ولی خوب یواش یواش منم دارم به قانون جاذبه اعتقاد پیدا میکنم. ایشالا که نتیجه هم بده!

راستی ممنون که منو دعوت کردی :gol:



سلام و خیر مقدم به شما دوست گرامی و دوست داشتنی
خیلی خوشحالیم که در کنار هم بدنبال یک هدفیم موفقیت
چون پستهای بعد شما رو خوندم دیگه حرفی برای گفتن مجدد نبوده دوست بسیار عزیز مون تلاش کردن ;)

به قول دکتر آزمندیان هرکسی که اینجاست مهمان خدای بزرگن چون ایشون به خواسته خودش دعوتتون کرده که بیاید پس شاد باشید و سنفونی زندگی هر طور که دوست دارید بنوازید و گوش دهید:gol:
 

hitech

عضو جدید
واقعیت امر هدف ارائه مطالب کاربردی انرژی زا و مفید هستش و اینکه این مطلب از کدوم شخص خاصی هست اهمیتی نداره هر چند که بنده هیچ متنی رو مفیدتر از تجربیات شخصی دوستان نمیدونم و عذرخواهی من رو هم بپذیرید اگه متن مناسبی رو انتخاب نکردم:redface:
منم با شما موافقم ولی خوب منظورم اینه که اگر منابع مختلف باشه افرادی مثه من که هنوز در شک و تردید هستند بیشتر اطمینان میکنن به گفته ها.
قصدم الزاما متن شما نبود! :gol:
 

end_of_extreme

عضو جدید
بازم سلام به همه ی دوستان گلم :gol:
بچه ها خدا رو شکر من مشکلی ندارم ،نمی دونم شاید براتون پیش اومده باشه که بی هیچ دلیلی تمام دلت پر از غصه ودلتنگی بشه وتو براش هیچ دلیلی نتونی پیدا کنی!و تمام وجودت رو پر از انرژی های منفی کنه!کمک کنید بگید توی این لحظه چکار کنم تا خودم رو از این بار منفی نجات بدم!؟

استفاده از جملات تاکیدی,دیدن فیلم راز و از همه مهمتر نماز خوندن و حرف زدن با خدا خیلی کاربردی هستش;)
 

m2002k

عضو جدید
کاربر ممتاز
نمیدونم دقت کردین یا نه ولی بیشتر مطالب این تاپیک برمیگرده به دکتر فرهنگ!
مگه فقط ایشون راجع به قانون جاذبه مطلب دارن؟!
بهتر نیست از منبعها و افراد دیگر هم استفاده کنیم در این تاپیک؟! (تنها یک پیشنهاد است!)

اين مهم نيس ماله كيه.... مهم مفهمومشه.... همشون يه چيز رو مي‌گن.... ولي چشم... منبع‌هاي ديگه‌اي هم معرفي ميكنيم.
همونطوري هم كه ديديد از كتاب راز هم نوشتم...."راندابرن"
دنبال مفاهيم باشيد... وگرنه من هركدوم رو كه خوندم و هرجا ديدم ، همشون مجموعا يه چيز رو ميگند !!!
:gol:
 

sima.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
نمیدونم دقت کردین یا نه ولی بیشتر مطالب این تاپیک برمیگرده به دکتر فرهنگ!
مگه فقط ایشون راجع به قانون جاذبه مطلب دارن؟!
بهتر نیست از منبعها و افراد دیگر هم استفاده کنیم در این تاپیک؟! (تنها یک پیشنهاد است!)
فکر نکنم مهم باشه از کی صحبت می کنیم. مهم گفته هاست که همه یک معنی و ظاهرهای مختلف دارن. اگه سخنرانی دکتر فرهنگ رو شنیده باشید ایشون ظاهر کلامش هم زیباست. آهنگ جالبی داره.
 

sima.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
من اومدم. فردا یک کار مهم دارم. دارم تصورات مثبت می کنم. خدا هم بهم کمک می کنه. من همیشه راه حل ها رو از خدا می خوام. اونم کلیدش رو واسم می فرسته. فردا هم حرفایی که باید بزنم رو خودش باید بهم یاد بده. خودشم خوب می دونه که من بدون اون کاری نمی کنم. پس پیش به سوی فردا.

راستی مطالب دوستان خیلی جالبه. از این همه دوست جدید که تاپیک رو روزی چند صفحه بالا می برن خوشحالم. تا ساعت 10:30 خداحافظ. ایشالا پیروز باشید.
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام و صد سلام

ساده ترین راه استفاده از قانون جذب این که خودمون رو مثل آهنربا فرض کنیم.
و ما همیشه اون چیزی رو که نمیخوایم رو جذب میکنیم یعنی رو نخواسته هامون تمرکز داریم.
احساسات به ما کمک میکنه تا بفهمیم که چه چیزی رو بدست بیاریم و هر جا که احساس بهتری داشته باشیم جهت گیری بهتر میشه و برعکس .
دقیقا اون چیزی که احساس می کنیم برامون اتفاق میفته و نه چیزی که بهش فکر میکنیم پس خیلی مهمه که احساساتمون رو به سمتی که نتیجه داره استفاده کنیم.
باید تلاش کنیم که از افکارمون آگاهی داشته باشیم .
باید با دقت افکارمون رو انتخاب کنیم و از این کار لذت ببريم
:gol::gol:
.
 

m2002k

عضو جدید
کاربر ممتاز
3- دريافت كردن
مرحله سوم مرحله‌ي پاياني در اين فرآيند ، «دريافت كردن» است. سعي كنيد احساسي اعجاب انگيز نسبت به آن داشته باشيد. حسي را داشته باشيد كه درست در زمان رسيدن به آن داريد. همين حالا اين حس را تجربه كنيد.
در اين فرآيند ، داشتن احساس خوب و خوش بسيار مهم است. زيرا هنگامي كه شما حس خوبي داريد، خود را بر روي امواجي كه مي‌خواهيد قرار مي‌دهيد.
جهان ما با احساسات آميخته است، اگر شما به طور منطقي به چيزي اعتقاد داريد، ولي از احساس خوبي نسبت به آن برخوردار نيستيد، قدرت كافي براي تحقق خواسته‌هايتان را در اختيار نداريد. شما بايد هميشه حس خوبي نسبت به چيزي كه مي‌خواهيد، داشته باشيد.
:gol:
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
من اومدم. فردا یک کار مهم دارم. دارم تصورات مثبت می کنم. خدا هم بهم کمک می کنه. من همیشه راه حل ها رو از خدا می خوام. اونم کلیدش رو واسم می فرسته. فردا هم حرفایی که باید بزنم رو خودش باید بهم یاد بده. خودشم خوب می دونه که من بدون اون کاری نمی کنم. پس پیش به سوی فردا.

راستی مطالب دوستان خیلی جالبه. از این همه دوست جدید که تاپیک رو روزی چند صفحه بالا می برن خوشحالم. تا ساعت 10:30 خداحافظ. ایشالا پیروز باشید.


سلام به آبجی سیمای عزیز
خب من امروز به آرزوم رسیدم بودن در یک گروه اکتیو که همیشه باهم باشیم و از هم انرژی بگیریم و به هم انرژی بدیم .
خوشحالم که همه باهم برای هم هستیم
امیدوارم که همگی به آرزوهای خود برسن من هم آرزوم لاس و گاسه ;)
ساعت 10.30 امشب فراموش نشه بعد از اون من میام و احساسم رو می گم براتون
همگی گل کاشتید
;):gol:;)
خدا جون دوس دارم اونم خیلی خیلی زیاد:eek:
 

f11691gh

عضو جدید
خوب منم به تبعیت از فشفشه عزیز یکی از خواسته هامو میگم .منم میخوام پروفسور بشم توی پرینستون.:w21::w10::w23:
 
آخرین ویرایش:

f11691gh

عضو جدید
گفتین که چیزهایی رو که میخوایم تصور کنیم درسته؟من نمیتونم فکرم رو متمرکز کنم و تصور کنم.هر وقت میخوام تصور کنم باید بتونم اما نمیتونم.من باید اون چیزی رو که میخوام تصور کنم اما نمیتونم داخل جسم خودم تصور کنم .هرموقع می خوام تصور کنم روحم جدای جسمم توی تصورم قرار میگیره یعنی نمیتونه وارد جسمم توی ذهنم قرار بگیره احتمالا" واسه همین هم هست که نمیتونم جذب کنم ببخشید که پیچیده حرف میزنم.خوب میتونید کمکم کنید؟
 

hitech

عضو جدید
گفتین که چیزهایی رو که میخوایم تصور کنیم درسته؟من نمیتونم فکرم رو متمرکز کنم و تصور کنم.هر وقت میخوام تصور کنم باید بتونم اما نمیتونم.من باید اون چیزی رو که میخوام تصور کنم اما نمیتونم داخل جسم خودم تصور کنم .هرموقع می خوام تصور کنم روحم جدای جسمم توی تصورم قرار میگیره یعنی نمیتونه وارد جسمم توی ذهنم قرار بگیره احتمالا" واسه همین هم هست که نمیتونم جذب کنم ببخشید که پیچیده حرف میزنم.خوب میتونید کمکم کنید؟
شرمنده از دست من کاری ساخته نیست!
 

f11691gh

عضو جدید
چه سخت فهمیدم از کجاست مشکل اما نمیدونم چطور حلش کنم حالا باید برم دنبال جواب.دوستان ببخشید که باعث ناراحتیتون شدم.
 

Similar threads

بالا