کلوپ طرفداران پرسپولیس

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
با مصاحبه علیه هم دشمنان پرسپولیس را شاد نکنیم
مالکی: کامبوزیا مدیرعاملی پرسپولیس را نپذیرفت، اما به او جفا شد/ آقای دایی مراقب حاشیه‌ها باش!

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: کامبوزیا خودش نخواست که مدیرعامل پرسپولیس باشد، اما در حق او جفا شد


فداحسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از 8 روز سکوت در خصوص آخرین وضعیت هیئت‌مدیره و باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اولاً باید اعلام کنم دلیل سکوت من در چند مدت اخیر بیشتر به این دلیل بود که بتوانم برای بازگشت آرامش به تیم و باشگاه پرسپولیس کمک کنم.

وی افزود: متأسفانه به هر جهت مسائل بحث و جدلی به وجود آمد که اصلاً در شأن باشگاه بزرگ پرسپولیس نبود.

از طرفی دیگر تعللی بود که از ناحیه وزارت ورزش برای انتخاب اعضای جدید هیئت‌مدیره به وجود آمد که انتخاب هیئت‌مدیره و مدیرعامل به تأخیر افتاد. به هر حال به نظر من وزارت ورزش حق دارد در این خصوص تعلل کند تا با بررسی بیشتر اعضای جدید هیئت مدیره را انتخاب کند. این حق وزارت ورزش است که وسواس داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ اما متأسفانه همین خلأ یعنی نداشتن هیئت مدیره باعث شد برخی دوستان در هیئت مدیره کادر باشگاه و فنی مقابل یکدیگر قرار بگیرند و حرف‌هایی که در شأن باشگاه نبود بر علیه یکدیگر بزنند. همین موضوع باعث شد من سکوتم را بشکنم و به آنها اعلام کنم قرار گرفتن مقابل یکدیگر هیچ سودی برای پرسپولیس ندارد.

وی افزود: من از این بیم دارم که خدایی ناکرده حاشیه‌ها در تیم بیشتر شود. ما نباید همه موضوعات را بیشتر از این باز کنیم. شما نگاه کنید تیم‌هایی مانند استقلال، سپاهان، تراکتورسازی با آرامش هرچه تمامتر کار خود را رو به جلو می‌برد و طبیعی است در این آرامش، سرمربیان، مدیران و اعضای هیئت مدیره تأثیرات خود را بیشتر برای کمک به تیم دارند. ما هم در فصل جدید کار بسیار سختی را در پیش رو داریم و باید مراقب این حاشیه‌ها باشیم تا دوباره به پرسپولیس ضربه نزد.

مالکی تاکید کرد: علی‌رغم اینکه ما در بازی‌های تدارکاتی نتایج خوبی گرفتیم اما در برخی بازی‌ها دلچسب نبودیم. من در بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس نبودم اما مشاورانی داشتم که به من این مسائل را اعلام کردند. البته بازی تدارکاتی فقط یک نوع بازی دستگرمی و به دلیل شناخت سرمربی از بازیکنان و نقاط ضعف تیم است. ولی ما انتظار داریم بهتر از این باشیم.


رئیس هیئت‌مدیره قرمزپوشان یادآور شد: من خدای ناکرده نمی‌خواهم در کار کادر فنی دخالت کنم اما مسائل حاشیه‌ای و مصاحبه‌هایی که علیه یکدیگر می‌شود تمرکز‌ها را به هم می‌ریزد پس من از آقای دایی عزیز می‌خواهم تا وارد حاشیه‌ها نشود و اجازه ندهد که این موضوع به پرسپولیس لطمه بزند تا موقعی که هیئت مدیره تکمیل شود. ما همه باید سنگ صبور همدیگر باشیم و در این شرایط حساس برای سربلندی پرسپولیس یکی باشیم و به همدیگر کمک کنیم. قطعاً مصاحبه علیه همدیگر دشمنان را خوشحال خواهد کرد و آنها را به هدفشان نزدیک‌تر.

وی افزود: من از همه بازیکنان و کادر فنی می‌خواهم که با قدرت به فکر جبران ناکامی فصل گذشته باشند و تأکید می‌کنم با قدرت وارد میدان شوند و به حاشیه‌ها کاری نداشته باشند.

رقبا دقیقاً برخی اوقات طوری از این حاشیه‌ها لذت می‌برند و به هدف خود می رسند که من امیدوارم دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

مالکی در خصوص انتقادها به کامبوزیا نیز گفت: من نمی‌خواهم طرفداری کسی را بکنم و یا فرد دیگری را زیر سؤال ببرم اما حملات به کامبوزیا بی‌رحمانه بود. ایشان مدیری بیست ساله در ورزش کشور است و در جایگاه خودش عضویت هیئت‌مدیره گرفته است. برخی مسائل و حرف‌ها در حق آقای کامبوزیا به نظر من جفا بود. اصلاً باید ماجرایی را برای شما توصیف کنم. قرار بود کامبوزیا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود اما ایشان در جلسه‌ای به من و وزیر گفت من این پست را نمی‌پذیرم و اگر می‌پذیرفت ایشان الآن مدیرعامل باشگاه بود. پس باید با این تفاسیر همه با هم کمک کنیم آرامش پرسپولیس بیشتر شود.

وی تأکید کرد: نگه داشتن حرمت علی دایی و حتی رویانیان بر همه واجب است. علی دایی هم اسطوره‌ای بزرگ و تمام ناشدنی برای فوتبال ما و باشگاه پرسپولیس است و ایشان نباید آرامشش را به هم بزند تا دشمنان شاد شوند. من به همه دوستان اعم از بازیکنان، هوادارن، کادرفنی، هیئت‌مدیره تأکید می‌کنم دست به دست هم دهند و کدورت‌ها را کنار بزنند و به دنبال خواسته هواداران باشند. الآن برای ما مهمترین موضوع آرامش پرسپولیس و کسب نتایج درخشان است تا فصل گذشته را جبران کنیم.

مالکی در پاسخ به سؤالی که تا چه زمانی هیئت مدیره پرسپولیس انتخاب خواهد شد، گفت: عجله نکنید این موضوع در وزارت ورزش در حال بررسی است که انشالله سریع‌تر دو نفر باقیمانده نیز انتخاب و جلسات را تشکیل خواهیم داد. البته اگر ما دیدیدم نیازی به برگزاری جلسه هیئت مدیره است بر اساس قانون جلسه‌های فوری و فوق‌العاده را با ترکیب سه نفره برگزار خواهیم کرد تا تمام امورات باشگاه را بررسی و مشکلات را برطرف کنیم و هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: البته نفرات جدیدی قرار است به ما اضافه شود که این افراد بسیار با تجربه و کاربلد هستند. این را باید فراموش نکنیم انتخاب این عزیزان را مجمع باید تأئید کند پس کمی زمان می‌گذرد البته امیدوارم سریعتر این اتفاق بیافتد.

مالکی در پایان در پاسخ به سؤالی که فعلاً سه نفر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چه کسانی هستند و وضعیت رویانیان چیست، گفت: فعلاً بنده آقای کامبوزیا و رویانیان به عنوان اعضا هیئت مدیره در خدمت باشگاه هستیم و رویانیان نیز فعلاً به عنوان مدیرعامل باشگاه کارها را پیگیری می‌کند. الآن مهمترین موضوع آرامش، آرامش و آرامش برای پرسپولیس است تا خدای ناکرده تیم وارد حاشیه نشود. من از همه می‌خواهم از این به بعد هم به جای قرار گرفتن مقابل یکدیگر با خونسردی همه چیز را بین خودشان حل کنند. مصاحبه‌ها علیه یکدیگر فقط آرامش را از تیم ما می‌گیرد و دیگران را شاد می‌کند. امیدوار هستم که این آرامش هرچه سریع‌تر با توجه به اینکه الآن در پرسپولیس وجود دارد بیشتر شود تا همه با خیال راحت و حمایت هواداران انشالله پرسپولیسی پرقدرت در دو جام ببینیم.

آقای مالکی مشاورات به درد خودت میخورند. برای تیم جاسوس گزاشتی؟
من نمیدونم وزارت ورزش اینارو از کجا پیدا میکنه یه دفعه میان تو تیم بزرگی مثل پرسپولیس یه کاره ای میشن
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
سه خرید گمنام ولی آینده دار دایی کدامند؟

پایگاه خبری پیک خبر:

سه خريد علي دايي را كه در ميان هواداران غريبه هستند، بهتر بشناسيد.

روز گذشته مروري بر كارنامه خريدهاي جوان پرسپوليس كه به عنوان سهميه‌هاي زير 23 سال جذب اين تيم شده‌اند، داشتيم و ويژگي‌هاي آنها را زير ذره‌بين قرار داديم. حالا بعد از اين بد نديديم سري هم به سه خريد ديگر دايي كه از ليگ يك و راه‌آهن جذب پرسپوليس شده‌اند، بزنيم و اين بار مروري بر ويژگي‌هاي آنها داشته باشيم. يونس شاكري، محمد عباس‌زاده و مهرداد كفشگري بازيكناني هستند كه كمتر هواداري از اردوگاه سرخ آنها را مي‌شناسد و اين روزها خيلي‌ها دوست دارند تا اطلاعات بيشتري از اين سه بازيكن داشته باشيم. در روزهاي آينده سراغ بازيكنان باتجربه پرسپوليس هم خواهيم رفت.

مهرداد كفشگري؛ كشف شهريار

هنوز 24 ساعت از حضور دايي در باشگاه پرسپوليس نگذشته بود كه كفشگري با تماس اطرافيان شهريار به دفتر رويانيان رفت و خيلي بي‌سر‌و‌صدا با قراردادي سه ساله قرمزپوش شد. به اين ترتيب مهرداد كفشگري كه فصل گذشته در راه‌آهن توپ مي‌زد، اولين خريد پرسپوليس دايي لقب گرفت و يك سهميه ليگ برتري اين تيم را سوزاند. در مورد كفشگري بايد بدانيد كه در دو سال اخير او بازيكن مورد علاقه دايي بوده است. دو فصل پيش بود كه كفشگري كه در داماش لرستان فوتبال بازي مي‌كرد، به تمرينات پيش‌فصل راه‌آهن آمد تا در صورت تاييد دايي با اين تيم قرارداد ببندد. در همان جلسه اول، دايي كفشگري را تاييد كرد تا او خيلي زود راه‌آهني شود.

دايي در اولين فصل حضورش در راه‌آهن تنها 382 دقيقه به كفشگري بازي داد و در پست‌هاي مختلف از او استفاده كرد. در شروع سال دوم كفشگري كماكان نيمكت‌نشين تيم دايي بود اما به يكباره از هفته ششم در پست ‌هافبك دفاعي فيكس شد و در ليگ دوازدهم 2245 دقيقه براي راه‌آهن فوتبال بازي كرد. كفشگري سال گذشته در كنار آشوبي،‌ هافبك دفاعي راه‌آهن در سيستم 2-4-4 بود و در طول فصل انتظارات دايي را برآورده كرد. اين بازيكن سال گذشته يك گل زد و يك گل هم ساخت تا مشخص شود در فاز هجومي‌ چندان كارايي ندارد. براساس اطلاعات به دست آمده كفشگري بيشتر در كارهاي دفاعي موفق است و در فاز هجومي ‌نمي‌تواند به تيم كمك خاصي كند. اين بازيكن كه در حال حاضر 26 سال سن دارد، در تيم‌هاي ملي زير 17 سال و زير 20 سال ايران هم عضويت داشته و بازيكن كم تجربه اي به حساب نمي‌آيد.

محمد عباس‌زاده؛ آقاي گل ليگ يك

عباس‌زاده يكي ديگر از خريدهاي پرسپوليس بوده كه در بازي‌هاي تداركاتي پيش فصل به ستاره تيم دايي تبديل شده است. او در هفت بازي تداركاتي، شش گل براي پرسپوليس زده تا هواداران و كادرفني حسابي غافلگير شوند. عباس‌زاده همان بازيكني است كه به عنوان آقاي گل ليگ به پرسپوليس آمده و اين طور كه به نظر مي‌رسد بد جور نظر دايي را به خود جلب كرده است. او سال گذشته بازيكن نساجي مازندران بوده و با به ثمر رساندن 18 گل در مسابقات ليگ يك آقاي گل شده است. او قد بلندي دارد و روي هوا مهاجم فوق‌العاده‌اي به نظر مي‌رسد.

در تمرينات اخير پرسپوليس پرش‌هاي اين بازيكن براي زدن ضربه سر، به مشخصه او تبديل شده و جالب اينكه از همين الان خيلي از هواداران او را با خود دايي مقايسه مي‌كنند. بر خلاف خيلي از مهاجماني كه تنها روي هوا تخصص دارند، عباس‌زاده روي زمين هم مي‌تواند بازي كند و بازي با پايش خيلي ضعيف نيست. در اين ميان بد نيست به نقل قولي كه چند روزي مي‌شود از او در رسانه‌ها منتشر شده هم اشاره داشته باشيم. او در مصاحبه اي عنوان كرده تازه دو سال است فوتبال را شروع كرده و در همين دو سال به ليگ برتر رسيده است. هر چند اين اظهارنظر هنوز از سوي خود او تاييد نشده اما در صورت حقيقت داشتن بايد ديد اين مهاجم 26 ساله در سومين سال فوتبال بازي كردنش، چه كارنامه اي را از خود در پرسپوليس به نمايش مي‌گذارد.

يونس شاكري؛

يونس شاكري در مقايسه با كفشگري و عباس‌زاده، چهره شناخته‌شده‌تري در ليگ برتر به حساب مي‌آيد. اين بازيكن 24 ساله در ليگ برتر براي ابوسلم بازي مي‌كرد و مهاجم فيكس اين تيم بود. او بعد از سقوط ابومسلم به فجر رفت و بعد از آن بار ديگر به ابومسلم بازگشت. در مورد شاكري بايد بدانيد او در سال‌هاي اخير بازيكن مورد علاقه امير قلعه‌نويي بوده است. او هم زماني هم در تراكتورسازي بود و هم زماني كه به استقلال برگشت، شاكري را مي‌خواست.

شاكري حتي سال گذشته براي نيم فصل دوم با استقلال قرارداد رسمي‌ هم امضا كرد اما بعد از تماس خداداد با قلعه‌نويي به ابومسلم بازگشت تا به فوتبالش در ليگ يك ادامه دهد. پست تخصصي شاكري مهاجم نوك بوده و در اين سال‌ها هميشه در اين پست بازي كرده است. برخلاف عباس‌زاده، شاكري روي زمين بازيكن بهتري است تا روي هوا و شايد همين مسئله باعث شده دايي او را به خدمت بگيرد.

روزنامه تماشا
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
مربی پرسپولیس تسویه حساب کرد
عزیزیان: از وجدان بیدار رویانیان سپاسگزارم

سعید عزیزیان ظهر امروز پس از دیدار با مشیری مشاور مدیرعامل پرسپولیس با این باشگاه تسویه حساب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید عزیزیان، مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس پس از جدایی از این تیم مبلغی از طلبش از قرمزپوشان باقی ماند که بالاخره پس از مذاکرات با مسئولان باشگاه پرسپولیس و جلسه‌ای که امروز با امیر مشیری مشاور رویانیان داشت طلبش را گرفت و تسویه حساب کرد.

وی در این باره به فارس گفت: واقعا من از وجدان بیدار محمد رویانیان سپاسگزارم شاید مربیان وقتی از یک تیم جدا می‌شوند به خاطرات سپرده می‌شوند اما رویانیان نشان داد که به آنهای که رفته‌اند توجه بیشتری دارد و جا دارد از ایشان که بخشی از طلب من را پرداخت کرد تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

وی افزود: ما باید مدیرانی مانند رویانیان را در این فوتبال حفظ کنیم با تغییر و جابجایی راهی به هیچ جا نمی‌بریم و باز هم به همان خانه اول بازمی‌گردیم پس بهتر است مسئولان وزارت ورزش به رویانیان وقت دهند تا کارهای خود را در پرسپولیس دنبال و بازدهی آن را ببیند.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2] علی کریمی : هیچ تهدیدی در کار نبوده است/ مردم تبریز به من لطف دارند [/h] [h=2]هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از طرف هیچ فردی مورد تهدید قرار نگرفته ام.[/h]
علی کریمی در گفت و گو با اوج درباره شایعه مورد تهدید قرار گرفتن وی اظهارداشت: اصلا چنین چیزی نبوده است. من از طرف هیچ فرد یا افرادی مورد تهدید قرار نگرفته ام و اصلا نمی دانم این حرفها چیست که راجع به من زده می شود.

وی ادامه داد: دارم کار خودم را انجام می دهم و از مردم خوب تبریز هم ممنون هستم که به من لطف دارند. هواداران پرسپولیس را هم که می بینم مرا مورد محبت قرار می دهند و همه آنها می دانند من مجبور به ترک تیم محبوبم شدم.

کریمی افزود: برای من چیزی مهم تر از این نیست که خدا هوایم را داشته باشد. به این حرفها هم توجه نمی کنم چرا که تا حالا چنین اتفاقاتی برایم رخ نداده است.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2]پياپي بدون باخت[/h]تيم پرسپوليس علاوه بر کسب عناوين متعدد قهرماني در مسابقات فوتبال داخلي، در عرصه هاي زيادي نيز رکورددار است. سرخپوشان پایتخت با 43 بازي پياپي بدون باخت صاحب يک رکورد منحصر بفرد در فوتبال ایران هستند و تا چند سال قبل در قاره آسيا نيز رکوردار بودند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پرسپوليس در دومين فصل رقابتهاي ليگ منطقه اي که در سال 1350 با حضور 8 تيم برگزار ‌د، فقط با يک باخت موفق به کسب مقام قهرماني شدند. پرسپوليس در هفتمین بازي اين فصل خود مقابل تاج مسجد سليمان در يک بازي پر از خشونت 1- صفر باخت. اين بازي روز 19 دي 1350 در مسجد سليمان برگزار شد. پس از آن سرخپوشان در ادامه فصل طي 11 بازي بدون باخت ماندند. در سال 52 ليگ با نام تخت جمشيد برگزار شد. پرسپوليس در 22 بازي فصل شکستي نداشت و بدون باخت قهرمان ليگ شد. سرخپوشان فصل 53 را نيز با پيروزي هاي متوالي آغاز کردند، اما اختلاف بين راجرز با مدیریت باشگاه باعث شد اين مربي انگليسي به حال قهر پرسپوليس را ترک کند. پرسپوليس در هفته يازدهم این فصل و در غیاب راجرز با یک گل مغلوب حريف ديرينه خود يعني تاج شد و نوار شکست ناپذيري‌اش پس از 43 بازي متوالي قطع شد.
پرسپوليس از روز 19 دي 1350 تا 4 خرداد 1353 به مدت 865 روز در مسابقات ليگ بدون شکست باقي ماند. سرخپوشان طي اين مدت در 43 بازي موفق به کسب 32 برد و 11 تساوي شدند و رکوردي را از خود بر جاي گذاشتند که در تاريخ فوتبال ايران بي نظير است. پرسپولیس طی این دوره شکست ناپذیری 3 بار استقلال را با نتایج 4-1، 2- صفر و 6- صفر برد و 4 بار نیز بر دیگر تیم بزرگ فوتبال ایران در آن مقطع، یعنی پاس، را شکست داد.
پرسپوليس با رکورد 43 بازي بدون باخت که در سال 1353 ثبت شده بود تا 21 سال بعد رکوردار آسيا بود. در خرداد ماه 1374 تيم نفتچي ازبکستان رکورد شکست ناپذيري در ليگ هاي آسيايي را به 46 بازي ارتقا داد و بدين ترتيب رکورد سرخپوشان شکسته شد.
پرسپوليس يک بار ديگر در فاصله سال‌هاي 77 تا 79 موفق شد رکورد ديگري در اين زمينه بر جاي بگذارد. سرخپوشان پس از شکست 2-1 مقابل پاس در روز 21 اسفند 77 تا شکست 3- صفر مقابل نفت آبادان در روز 27 ارديبهشت 1379 طي 33 بازي بدون باخت بودند. در اين مدت پرسپوليس 18 برد و 15 مساوي بدست آورد.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]هواداران تراکتورسازی از شکست پرسپولیس بیشتر خوشحال می‌شوند یا استقلال؟[/h]
[h=2]هواداران تراکتورسازی در یک نظرسنجی به سوال جالبی پاسخ دادند.[/h] به گزارش نامه،‌ یکی از سایت های هوادار تراکتورسازی از طرفداران این تیم خواسته در یک نظرسنجی شرکت کرده و به این سوال پاسخ دهند که از برد تیم محبوب خود مقابل پرسپولیس بیشتر خوشحال می شوند یا استقلال.
در این نظرسنجی 81 درصد هواداران تاکید کرده اند از برتری تراکتورسازی مقابل استقلال بیشتر خوشحال می شوند.

این در حالی است که بازیکنانی که با پرسپولیس به مشکل خورده و مجوز ادامه حضور دریافت نکردند از جمله علی کریمی، جواد کاظمیان و کریم انصاری فرد به تراکتورسازی رفته اند.
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]دايي با جدايي دروازه‌بان پرسپوليس مخالفت کرد[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با جدايي رضا محمدي از پرسپوليس مخالفت کرد.[/h]
پس از حضور عليرضا حقيقي در تمرينات پرسپوليس و زمزمه حضور اين دروازه‌بان در جمع سرخپوشان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان نيز رسماً درخواست جذب رضا محمدي سنگربان پرسپوليس را کرد که علي دايي نيز با اين پيشنهاد اصفهاني‌ها مخالفت کرد.

به گزارش فارس ، دايي اعلام کرده محمدي بايد در پرسپوليس بماند.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
قرمز، رنگ مورد علاقه بهنوش بختیاری اولین گزارشگر زن ایران پرسپولیسی است

قرمز، رنگ مورد علاقه بهنوش بختیاری اولین گزارشگر زن ایران پرسپولیسی است

تولیدکنندگان بازی کامپیوتری «لیگ برتر ایران» که پیش از این همیشه با صدای عادل فردوسی‌پور تهیه و توزیع می‌شد، این بار دست به یک خلاقیت جدید زدند و برای فصل 92-93، سراغ یک هنرپیشه زن سرشناس برای گزارش این بازی رفتند


قانون آنلاین- تولیدکنندگان بازی کامپیوتری «لیگ برتر ایران» که پیش از این همیشه با صدای عادل فردوسی‌پور تهیه و توزیع می‌شد، این بار دست به یک خلاقیت جدید زدند و برای فصل 92-93، سراغ یک هنرپیشه زن سرشناس برای گزارش این بازی رفتند. در حالی که انتخاب تهیه کنندگان این گیم بهنوش بختیاری است، بد نیست بدانید این بانوی هنرپیشه علاقه شدیدی به فوتبال دارد و دست بر قضا از هواداران متعصب باشگاه پرسپولیس هم هست. در شرایطی که حتی حضور بانوان در استادیوم‌های محل برگزاری مسابقات مردان ممنوع است، شنیدن گزارش‌های یک زن روی رقابت‌های فوتبال کشور دست‌کم در نسخه مجازی و کاپیوتری می‌تواند جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
افتخارات و رکوردهای منحصر به فرد پرسپولیس

استقلالیای پر مدعا این رو بخونن پرسپولیس هم بیشترین تماشاگر را دارد هم بیشترین رکود را.
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]لیگ قهرمانی باشگاه های ایران: (٩ بار قهرمانی)
۱۳۸۷-۱۳۸۶
۱۳۸۱-۱۳۸۰
۱۳۷۹-۱۳۷۸
۱۳۷۸-۱۳۷۷
۱۳۷۵
۱۳۷۴
۱۳۵۴
۱۳۵۲
۱۳۵۱

جام حذفی: (۵ بار قهرمانی)
۱۳۶۶
۱۳۷۰
۱۳٧٧
١٣٨٩
۱۳٩۰
[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif]پرسپولیس چهارمین تیم برتر آسیا در قرن بیستم می‌باشد.
[/FONT]​
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] تیم فوتبال پرسپولیس در میان تیم‌های باشگاهی ایران با ۹ عنوان قهرمانی در لیگ و پنج عنوان قهرمانی جام حذفی و در مجموع با ۱۴ عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم باشگاهی تاریخ ایران می‌باشد.[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT]​
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] بازی پرسپولیس و الغرافه قطر در ۲۹ فروردین ۱۳۹۱ به عنوان پرتماشاگرترین بازی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شناخته شد.[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT]​
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] تیم فوتبال پرسپولیس تنها تیمی است که در کل ادوار برگزاری لیگ ایران همواره در بالاترین سطح آن بازی کرده است.[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif]تیم فوتبال پرسپولیس تهران تا به امروز دارای بیشترین لژیونر در بین تیمهای ایرانی‌ست.[/FONT]​
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]پرسپولیس تهران در سال ۱۳۵۰ و در جریان مسابقات لیگ سراسری ایران، در ۱۴ دیدار لیگ صاحب ۱۳ برد و یک باخت شد. براین اساس پرسپولیس آن سال موفق شد ۹۳ درصد از کل امتیازات موجود را به خود اختصاص داده و از این حیث صاحب رکورد شود.[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT]​
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]پرسپولیس تهران در سال ۱۳۷۳ با کسب ۵۵ امتیاز از ۲۲ بازی با کسب رکورد ۲.۵ امتیاز از هر بازی رکوردعجیبی خلق کرد.[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT]​
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]بهترین میانگین گل زده یک تیم ایرانی٬ متعلق به پرسپولیس تهران است.پرسپولیس در سال ۱۳۵۰ موفق شد در ۱۴ بازی ۴۵ گل یعنی ۳/۲ گل در یک بازی به ثمر رساند و پرسپولیس از این حیث در ایران رکورددار است.[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT]​
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]پرسپولیس در لیگ تخت‌جمشید سال ۱۳۵۴ پس از ۳۰ بازی ،تنها ۱۲ گل‌ یعنی میانگین ۰/۴ گل در هر بازی دریافت کرد که از این حیث رکورددار است.[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT]​
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]پرسپولیس در جریان لیگ تخت‌جمشید سال ۱۳۵۴ در ۳۰ بازی ،تنها ۱۲ گل‌ دریافت کرد که از این حیث رکورددار مانده است.[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT]​
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] پرسپولیس صاحب یکطرفه‌ترین و قاطع‌ترین قهرمانی در یک فصل شده است. سرخپوشان در لیگ سال ۱۳۷۷ توانستند ۶۵ امتیاز گرفته و قهرمان شوند. تیم دوم یعنی استقلال با ۵۳ امتیاز و ۱۲ امتیاز کمتر دوم شد که پرسپولیس تهران از این حیث رکورددار است.[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT]​
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] رکورد شکست‌ناپذیری در تاریخ فوتبال ایران را پرسپولیس با ۴۳ بازی ثبت کرده است.پرسپولیس از روز ۱۹ دی ۱۳۵۰ که بازنده میدان شد، تا روز چهارم خرداد ۱۳۵۳ که در لیگ دوم تخت‌جمشید یک بر صفر به تاج تهران باخت در ۴۳ بازی (۸۶۵ روز) در رقابت‌های گوناگون برابر حریفان مختلف خود نباخت و رکورد شکست‌ناپذیری فوتبال ایران را به دست آورد.[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]
[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] رکورد پیروزی متوالی در تاریخ لیگ فوتبال ایران را پرسپولیس با ۱۴ بازی ثبت کرده است.پرسپولیس از روز ۲۴ مهر ۱۳۷۷ که در لیگ هشتم آزادگان ۱-۰ فولاد خوزستان را برد، تا روز ۲۱ اسفند ۱۳۷۷ در ۱۴ بازی متوالی حریفان خود را شکست داد و رکورددار پیروزی متوالی تاریخ لیگ فوتبال ایران شد.[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT]​
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] پرسپولیس تهران تنها تیمی‌ست که توانسته بدون شکست قهرمان لیگ فوتبال ایران شود.پرسپولیس در جریان لیگ تخت‌جمشید سال ۱۳۵۲ توانست بدون شکست قهرمان ایران شود.[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT]​
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] پرسپولیس تهران رکورددار قهرمانی‌های متوالی در لیگ فوتبال ایران است.پرسپولیس سه بار به طور متوالی قهرمان لیگ شده‌است.(۵۱ و ۵۲)، (۷۴ و ۷۵) و (۷۷ و ۷۸).[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT]​
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] پرسپولیس تنها تیم تاریخ فوتبال ایران است که ۱۶ قهرمانی در ۱۶ سال (۱۳۶۵ تا ۱۳۸۱)در مسابقات رسمی شامل:لیگ باشگاههای تهران، جام حذفی ایران و تهران، جام برندگان آسیا و لیگ فوتبال ایران کسب نموده است.[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]
[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] پرسپولیس تهران به‌همراه سایپا البرز تنها تیم‌هایی هستند که در یک فصل موفق به کسب هردو جام (لیگ ایران و جام حذفی ایران) شده‌اند.پرسپولیس در فصل ۱۳۷۷-۷۸ موفق به دابل‌کاپ (قهرمانی هم‌زمان در جام حذفی و لیگ) شد.[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]
[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] پرگل‌ترین بازی شهرآورد تهران با نتیجه ۶-۰ به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران در جریان نخستین دوره جام تخت‌جمشید در ۱۶ شهریور ۱۳۵۲ به پایان رسیده است.[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]
[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] قاطع‌ترین برد یک تیم در تاریخ لیگ مربوط به برد پرسپولیس تهران مقابل شاهین بوشهر در فصل ۷۳ و با نتیجه ۱۰-‍۱ بوده است که این نتیجه در تاریخ فوتبال ایران یک رکورد است و هنور هیچ تیمی در یک بازی لیگ موفق به دو رقمی کردن گل های خود نشده است.[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]قهرمان نخستین‌ دوره لیگ برتر ایران(جام خلیج فارس) پرسپولیس تهران می‌باشد. [/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] پرسپولیس پس از قهرمانی در اولین دوره لیگ تخت جمشید(۱۳۵۲) اولین کاپ رسمی‌مسابقات را دریافت کرد که توسط یک طراح ایرانی ساخته شده بود؛ جامی مرکب از نمادهای تخت جمشید که نخستین جام رسمی لیگ ایران محسوب می‌شد.[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] در سال ۲۰۱۲ پرسپولیس توانست در ۳ مسابقه و در جریان ۳ جام معتبر به تیم‌های رقیب ۶ گل بزند:[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif]پرسپولیس۶-۱الشباب امارات (۲۱ مارس ۲۰۱۲ لیگ قهرمان باشگاه‌های آسیا)[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] پرسپولیس۶-۰پیکان (۳۱ اکتبر ۲۰۱۲ لیگ برتر فوتبال ایران)[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif]پرسپولیس۶-۰ملوان (۱۹ دسامبر ۲۰۱۲ رقابت‌های جام حذفی ایران)[/FONT]​


 

karimi912

عضو جدید
[h=1]علي لطيفي گزينه احتمالي جايگزين پولادي[/h]
[h=2]با طولاني شدن مصدوميت پولادي مربيان پرسپوليس به دنبال گزينه جايگزين براي اين بازيکن مي باشند.[/h]
مهرداد پولادي که مصدوميتش از ناحيه آشيل پا خيلي عجيب و غريب شده است حالا با شرايطي که دارد احتمال دارد که اين بازيکن چپ پاي پرسپوليس حداقل به نيم فصل اول نرسد و با توجه به اينکه در اين پست پرسپوليس فقط ميثم حسيني را دارد شنيده مي شود علي لطيفي بازيکن چپ پاي فصل قبل سايپا که يک نيم فصل را هم در شهرداري تبريز گذراند گزينه احتمالي پرسپوليس است.

حالا بايد ديد علي لطيفي که سهميه آزاد هم محسوب مي شود مي تواند نظر علي دايي را جلب کند يا نه.
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]اعتراض دوباره پرسپوليس به برنامه‌ريزي ليگ[/h]
[h=2]مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: برنامه‌ريزي نيم فصل اول ليگ در چند مورد به ضرر پرسپوليس است.[/h]
حسين قدوسي درباره اعتراض رويانيان به برنامه نيم فصل نخست فصل جديد ليگ برتر که به تازگي از سوي سازمان ليگ اعلام شده است، اظهار کرد: پس از اعلام برنامه نيم فصل اول ليگ و درخواست تاج مبني بر اينکه باشگاه‌ها مي‌توانند تا 31 تير پيشنهادهاي خود را درباره اين برنامه به سازمان ليگ بدهند، بررسي‌هاي لازم از سوي روابط عمومي باشگاه انجام شد و نتايج آن در اختيار مديريت باشگاه قرار گرفت و به تاييد سرمربي تيم هم رسيد.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: يک کنکاش ساده در برنامه نيم فصل اول ليگ نشان مي‌دهد که پرسپوليس چقدر متضرر مي‌شود. يکي از موارد اين است که پرسپوليس قبل از هر دو داربي رفت و برگشت بايد در شهرستان به ميدان برود اما استقلال قبل از اين بازي‌ها ميزبان است.

قدوسي گفت: نکته ديگري که در فصل‌هاي قبل هم شاهد آن بوديم و امسال هم در برنامه‌ريزي ليگ تکرار شده اين است که استقلال در اکثر هفته‌ها بعد از پرسپوليس و با آگاهي از نتيجه اين تيم به ميدان مي‌رود. ناراحتي رويانيان هم به همين خاطر است که چرا با وجود اعتراض پرسپوليس نسبت به اين موضوع در سالهاي قبل باز هم چنين مساله اي تکرار مي‌شود.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در ادامه گفت: از 15 هفته نيم فصل اول استقلال 9 بار ديرتر از پرسپوليس به ميدان مي رود و پرسپوليس فقط 5 بار بعد از رقيب خود بازي مي‌کند. يک هفته هم که متعلق به داربي است. همه مي‌دانيم که با توجه به حساسيت هواداران روي بازي تيم رقيب، همه بازي‌هاي پرسپوليس و استقلال در طول فصل اهميت بالايي دارند و نتايج دو تيم خواسته يا ناخواسته روي سکوها، هواداران، بازيکنان و کادر فني تاثير مي گذارند.

در سال هاي گذشته هم مديران دو باشگاه همواره به اين موضوع حساسيت نشان داده‌اند، اما در دو، سه فصل قبل برنامه ليگ از اين جهت به سود استقلال بوده است. موارد ديگري هم در برنامه نيم فصل اول وجود داشته که در نامه رسمي باشگاه پرسپوليس به سازمان ليگ اعلام مي شود.

وي گفت: به هر حال تاج در سازمان ليگ خيلي زحمت مي‌کشد اما نمي دانيم که چرا برخي برنامه‌ريزي‌ها به ضرر پرسپوليس رقم خورده است. رويانيان و باشگاه پرسپوليس اين موضوع را با جديت پيگيري مي کنند، هرچند که فکر مي‌کنيم اين مشکل قابل حل است.
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرونده نقل و انتقالات تقریبا تموم شد سپاهان امسال بهترین خرید هارو انجام داد.روی هر بازیکنی که دست گذاشت گرفت.فقط دهنوی از دستش رفت
استقلالم بنظر من تو نقل و انتقالات خوب بود.معمولا هر وقت استقلال یا پرسپولیس قهرمان میشدند سال بعدی هم مربی و هم مدیر عامل عوض میشد و کل تیم تضعیف میشد(از سیاست های سازمان ورزش یا همون تربیت بدنی سابق!!) ولی امسال تو استقلال هم مربی و هم مدیرعامل موندند و هم بازیکنا تازه مدیر عامل و مربی هم کلی منت سر تیم گذاشتند و هی کلاس میزاشتند که ما میریم.امسال طبق عادت همیشه استقلال باید تضعیف میشد ولی برعکس تقویت هم شد. و با این همکاری که سازمان ورزش با استقلال میکنه بعید نیست که تو آسیا مقامم بیاره. ولی پرسپولیس ما که سال پیش وضعیتش اصلا خوب نبود نه تنها تقویت نشد بلکه تضعیفم شد.ما امسال از لحاظ بازیکن قابل مقایسه با تیمای دیگه نیست.امیدوارم بازیکنای جوون کمی خودشون رو نشون بدند تا ما به آینده امیدوار باشیم.البته من خودم امیدی به کسب لیگ امسال ندارم.چون به نظرم تیم ما خوب بسته نشده و برای قهرمانی باید ابزارشو داشته باشیم. فقط امیدوارم تو روزای آخر خلعتبری بیاد پرسپولیس تا امیدمون بیشتر بشه.البته اگه سپاهان و سازمان ورزش این اجازه رو بدن!!!
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرونده نقل و انتقالات تقریبا تموم شد سپاهان امسال بهترین خرید هارو انجام داد.روی هر بازیکنی که دست گذاشت گرفت.فقط دهنوی از دستش رفت
استقلالم بنظر من تو نقل و انتقالات خوب بود.معمولا هر وقت استقلال یا پرسپولیس قهرمان میشدند سال بعدی هم مربی و هم مدیر عامل عوض میشد و کل تیم تضعیف میشد(از سیاست های سازمان ورزش یا همون تربیت بدنی سابق!!) ولی امسال تو استقلال هم مربی و هم مدیرعامل موندند و هم بازیکنا تازه مدیر عامل و مربی هم کلی منت سر تیم گذاشتند و هی کلاس میزاشتند که ما میریم.امسال طبق عادت همیشه استقلال باید تضعیف میشد ولی برعکس تقویت هم شد. و با این همکاری که سازمان ورزش با استقلال میکنه بعید نیست که تو آسیا مقامم بیاره. ولی پرسپولیس ما که سال پیش وضعیتش اصلا خوب نبود نه تنها تقویت نشد بلکه تضعیفم شد.ما امسال از لحاظ بازیکن قابل مقایسه با تیمای دیگه نیست.امیدوارم بازیکنای جوون کمی خودشون رو نشون بدند تا ما به آینده امیدوار باشیم.البته من خودم امیدی به کسب لیگ امسال ندارم.چون به نظرم تیم ما خوب بسته نشده و برای قهرمانی باید ابزارشو داشته باشیم. ما برای امسال مشکل کم نداشتیم که دعوای مدیریتی هم به اون اضافه شد و تا الانم ادامه داره و یه جورایی به همین دلیل تو فصل انتقالات عقب افتادیم!!چون رویانیان هنوز خودشم نمیدونه که تو تیم هست یا نه.میبینیم که هر روز این وزارت ورزش از خدا بی خبر اسم یکی رو مطرح میکنه .یکی نیست بگه چرا فقط این دعواها تو پرسپولیس هستش!!!
فقط امیدوارم تو روزای آخر خلعتبری بیاد پرسپولیس تا امیدمون بیشتر بشه.البته اگه سپاهان و سازمان ورزش این اجازه رو بدن!!!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
وزارت این روزای آخر همه جوره از استقلال حمایت میکنه الانم وزیر دستور داده باید نکونام حفظ بشه !!!
به پرسپولیس که میرسه فقط میگه مدیران باشگاهها نباید زیاد هزینه کنن ..
حقیقی رو اصلا لازم نداشتیم الان 4 تا گلر داریم که 3 تاش باید نیمکت نشین و سکونشین بشن ..
حداقل عابدزاده رو بطور قرضی به یه تیم بدن که بتونه بازی کنه
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی رضا حقیقی هم به تیم اضافه شد

ای بابا ما مگه مشکل دروازبان داشتیم که این اومد؟!!! به جای اینکه دنبال یه بازیکنی باشند که بدرد پرسپولیس بخوره رفتن دنبال کسی که به درد تیم نمیخوره.امیدوارم لا اقل بتونن خلعتبری رو جذب کنند تا بتونیم عقب افتادگیمونو جبران کنیم
 

Similar threads

بالا