کلوپ طرفداران پرسپولیس

karimi912

عضو جدید
[h=1]پرسپوليس براي جذب خلعتبري وارد مذاکره شد[/h]
[h=2]مديرعامل باشگاه پرسپوليس در تماسي با خلعتبري خواستار حضور او در پرسپوليس شد.[/h]
محمدرضا خلعتبري چندي پيش با تيم عجمان امارات قرارداد بست اما به خاطر اينکه قرار است ليگ امارات در فصل جديد با نام جعلي خليج ع ر ب ي برگزار شود، تلاش هايي براي فسخ قرارداد وي انجام شده است.

به گزارش فارس، خلعتبري سعي کرد تا قرارداد خود را با اين تيم فسخ کند اما بارها مسئولان اماراتي با اين نظر مخالفت کردند.

محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس رسماً با خلعتبري وارد مذاکره شد و آمادگي خود را براي جذب اين بازيکن اعلام کرد.
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]توضيحات رويانيان در مورد جذب خلعتبري[/h]
[h=2]مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: ماجراي خلعتبري براي بازگشت به ايران با تيموريان و نکونام فرق دارد.[/h]
محمد رويانيان در خصوص پيوستن خلعتبري به پرسپوليس اظهار داشت: من موضوع خلعتبري و باشگاه عجمان را در چند روز اخير پيگيري کردم و حتي تماس‌هايي را داشتم تا از آخرين وضعيت اين بازيکن خوب فوتبال کشورمان با خبر شوم.

وي افزود: من براي آوردن او به پرسپوليس اقدام کرده‌ام اما مشکلاتي هم در اين بين وجود دارد. خلعتبري بازيکني بسيار باغيرت، متعصب و جسور است و ايشان به پرچم سه‌رنگ جمهوري اسلامي ايران علاقه‌ خاصي دارد و هميشه افتخار مي‌کند.

رويانيان ادامه داد: اين بر هيچکس پوشيده نيست که خلعتبري عاشق وطنش است اما ايشان برخلاف نکونام و تيموريان که اصلاً با تيم‌هايشان قرارداد نبسته بودند اما همه چيز رسانه‌اي شده بود مخصوصاً آقاي نکونام، ماجرايش فرق دارد چون خلعتبري قبلاً قرارداد خود را امضا کرده بود.

وي تأکيد کرد: تيموريان و نکونام سرمايه‌هاي فوتبال ما هستند اما آنها قراردادي را با تيم‌هاي خود امضا نکرده بودند و همه چيز رسانه‌اي شده بود اما خلعتبري قبل از اينکه نام مجهول خليج ع ر ب ي بر روي ليگ امارات بگذارند با عجمان امضا کرده بود و قطعاً اگر بخواهد جدا شود بايد هزينه‌اش را بپردازد. حالا هم اين بدشانسي خلعتبري است و با اين حساب ماجراي خلعتبري با تيموريان و نکونام فرق دارد چون آنها قراردادي نداشتند که بخواهند آن را لغو کنند و ما بايد به اين مسئله توجه ويژه داشته باشيم.

رويانيان يادآور شد:‌ به هر شکل ما آمادگي اين را داريم که اگر شرايط مهيا شود با کمک دولت، وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال خلعتبري را با تمام تلاش جذب کنيم، حتي من از خود خلعتبري خواستم که به پرسپوليس بيايد و حالا بايد ببينيم در روزهاي آينده چه اتفاقي مي‌افتد.

وي در خصوص کنار گذاشتن مالکي از هيئت مديره پرسپوليس نيز گفت: ايشان در طول دوران مسئوليتي که من داشتم هميشه از من حمايت کرد. فردي بسيار اخلاق‌محور و بدون حاشيه است و هميشه دوستدار پرسپوليس بوده است. ايشان در فصل جاري بارها سعي کرد به پرسپوليس آرامش بدهد که من از ايشان تشکر ويژه دارم، مي‌خواستم براي قدرداني از مالکي به منزل ايشان بروم اما نشد. ولي در اسرع وقت به همراه مسئولان و معاونين باشگاه پرسپوليس به دفتر وي مي‌رويم و از زحمات بي‌شائبه ايشان تقدير و تشکر خواهيم کرد. ايشان براي هيئت مديره زحمت کشيده و من از مالکي بابت اينکه از هيچ کمکي دريغ نکرد، تشکر مي‌کنم.

رويانيان در خصوص حضور بهرام شفيع در بيمارستان نيز گفت: بالاخره شفيع به گردن اين فوتبال ما و ورزش کشور حق دارد. او براي ورزش ما و صدا و سيما زحمات زيادي کشيده و من اميدوارم هرچه سريع‌تر او را مجدداً در شبکه يک و برنامه پربيننده ورزش و مردم ببينيم. من امروز به ملاقات شفيع رفتم و همه براي سلامتي او دعا کرديم. خوشبختانه شفيع هم سرحال، سالم و قبراق است و ان‌شاءالله از هفته ديگر باز هم چهره زيباي او را خواهيم ديد.

مديرعامل سرخپوشان در پايان يادآور شد: متأسفانه با توجه به اتفاقاتي که در چند وقت اخير افتاد، برنامه‌هاي جذب سه بازيکن از دست ما پريد و به همين دليل اين بازيکنان را از دست داديم. من مي‌دانم که اتفاقات چند وقت اخير توسط چه کساني انجام شده ولي همه چيز تمام شد اما بايد اين را اعلام کنم که برخي‌هاي مي‌گويند ما پورشه و بنز مي‌دهيم اما خودشان قراردادهاي يک ميليارد و 700 و 2 ميليارد توماني بسته‌اند.
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]احتمال بازگشت زودهنگام پولادی به ميادين[/h]
[h=2]مهرداد پولادي براي دومين بار پاي خود را به تيغ جراحان سپرد.[/h]
مهرداد پولادي مدافع تيم فوتبال پرسپوليس به دليل مصدوميت حدود 5 ماه پيش از ناحيه آشيل پا جراحي شد اما اين جراحي روي پاي او جواب نداد تا حدي که بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني و تمرينات پرسپوليس را از دست داد.

قرار بود پولادي به خارج از کشور برود و دوران نقاهت خود را زير نظر پزشکان آلماني پشت‌سر بگذارد اما پس از ديدار با چند پزشک داخلي براي دومين بار صبح جمعه روي پايش جراحي ترميمي انجام داد و قرار است با معاينه پزشکان تکليف نهايي‌ وي مشخص شود.

در حالي که تا پيش از اين وضعيت پولادي براي بازي در نيم فصل اول ليگ مشخص نبود و گفته مي‌شد او به طور کاملا نيم فصل نخست ليگ برتر سيزدهم را از دست مي‌دهد اما جراحي دومي که روي پاي او انجام گرفته، احتمال بازگشت زودهنگام او به فوتبال را قوت بخشيده است.
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
بسيج عمومي براي حفظ نكو ؛ خلعت را هم برمي گردانند؟

همه ارکان فوتبال ایران دست به دست هم دادند تا جواد نکونام راهی لیگ امارت نشود.

انتخاب نام خلیج ع ر ب ی برای لیگ باشگاههای امارات باعث ایجاد حساسیت فراوانی در فوتبال ایران شده و اهالی این رشته معتقدند که ارتباط فوتبال ایرانی با امارات برای صیانت از نام خلیج فارس قطع شود.
در همین راستا وقتی جواد نکونام ناامید از حل مشکلات مالی خود با باشگاه استقلال اعلام کرد که می خواهد به تیم شارجه برود و به پیشنهاد 1/5 میلیون دلاری این باشگاه اماراتی پاسخ مثبت بدهد، ابر و باد و مه و خورشید و فلک و ... خلاصه همه دست به دست هم دادند تا این انتقال صورت نگیرد؛ وزارت ورزش قول پرداخت بخشی از بودجه باشگاه استقلال را داد، فدراسیون ضمن ممنوع کردن حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات ، این قول را به نکونام داد تا بخشی از مطالباتش را از محل درآمدهای سازمان لیگ پرداخت کند، عابر بانک استقلال (علی انصاری) هم به میدان آمد و در نهایت کاپیتان تیم ملی رضایت داد تا در فوتبال ایران و استقلال بماند.
این که همه برای یک بازیکن و ممانعت از حضور در لیگ امارات برای پاسداشت نام خلیج فارس بسیج می شوند در نوع خود بسیار جالب است ولی در عین حال این سوال پیش می آید چرا این هم نوایی در مورد محمدرضا خلعتبری رخ نمی دهد؟
خلعتبری قبل از انتخاب این نام برای لیگ امارات با عجمان قرارداده امضا کرده بود و حالا در برزخ بدی قرار گرفته است. خودش اعلام کرده که در هر تیمی که بتواند رضایت نامه اش از عجمان را بگیرد، حاضر است بازی کند. البته سپاهان برای گرفتن رضایت نامه این بازیکن از عجمان تلاش کرد ولی با توجه به حق فسخ 1/5 میلیون دلاری نتوانست به موفقیت برسد. چرا در مورد خلعتبری که او هم بازیکن تیم ملی است چنین بسیجی صورت نمی گیرد؟
امروز محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در این باره گفته است : ما آمادگی این را داریم که اگر شرایط مهیا شود با کمک دولت، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال خلعتبری را با تمام تلاش جذب کنیم، حتی من از خود خلعتبری خواستم که به پرسپولیس بیاید و حالا باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

امسال که دیگه شورشو در آوردن.پرسپولیس رو وارد دعوای مدیریتی کردند ولی برای استقلال دارند از جون مایه میزارند.واقعا برای وزارت ورزش متاسفم که قبل از رفتنشون دارند پرسپولیس رو از بین میبرند!!
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
امسال که دیگه شورشو در آوردن.پرسپولیس رو وارد دعوای مدیریتی کردند ولی برای استقلال دارند از جون مایه میزارند.واقعا برای وزارت ورزش متاسفم که قبل از رفتنشون دارند پرسپولیس رو از بین میبرند!!

واقعا حرفتون درسته اصلا با استقلال کاری که ندارند هیچ حتی کمکشون کردند که نکونام هم به امارات نره

توجه کردید حتی روزنامه ها هم کاری با خریدهای میلیاردی استقلال و سپاهان ندارند اما پارسال تمام فکر و ذکرشون این بود که پرسپولیس داره پول بیت المال رو هدر میده
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
يادآوري يک مصاحبه با نيکبخت؛ از پيراهن آبي متنفرم!


بازگشت عليرضا نيکبخت واحدي به استقلال آن هم پس از 3 سال دوري از سطح اول فوتبال ايران بي*گمان غافلگير*کننده*ترين خبر نقل و انتقالات لقب خواهد گرفت.

او که فصل قبل در اکثر بازي*هاي داماش در ليست 18 نفره اين تيم هم جايي نداشت، حالا در مصاحبه*هايش تاکيد دارد که زيرنظر امير قلعه*نوعي باز هم به تيم ملي باز مي*گردد. اظهارنظري از جنس مصاحبه*هاي آشنا و هميشگي*اش که ديگر همگان با آن آشنا هستند. نکته اينجاست که نيکي پس از پايان ليگ پنجم حرفه*اي با همين «مرد» (لقبي که او به قلعه*نوعي داده) به مشکل برخورد تا در تور محمدحسن انصاري*فرد، مديرعامل وقت پرسپوليس گير افتاده و پيراهن اين تيم را به تن کند. نيکبخت 3 سال پياپي سرخ پوشيد و در تمام اين سال*ها مجادله*اي سخت و وحشتناک با استقلالي*ها و به خصوص هواداران اين تيم داشت. اما حالا نيکي باز هم مثل هميشه حاضر شده همه چيز را فراموش کند و بار ديگر پيراهن استقلال را به تن کند. اين در حالي است که برخلاف او نه رسانه*ها مصاحبه*هاي تند و تيزش را عليه جماعت آبي فراموش مي*کنند نه هواداران استقلال که طي 24 ساعت اخير شديدترين واکنش*ها را نسبت به جذب او داشته*اند. اشاره آن*ها هم به معروف*ترين مصاحبه نيکي است. يادتان هست؟ در هشتمين دوره ليگ حرفه*اي و پس از تساوي يک بر يک پرسپوليس و استقلال نيکبخت مقابل دوربين*هاي پرتعداد تلويزيوني از اين که 7 سال پيراهن تيمي مثل استقلال را به تن کرده* ابراز تاسف کرده و گفت: استقلالي*ها از دقيقه يک تا 90 به من و خانواده*ام فحاشي کردند، واقعا براي هواداران استقلال متاسفم و بايد بگويم استقلال را ديگر دوست ندارم. متاسفم که 7 سال براي اين تيم و هوادارانش بازي کردم. شرمنده خودم هستم که 7 سال از عمرم را در اين تيم هدر دادم. حالا ديگر از پيراهن آبي متنفرم. اين را از صميم قلب مي*گويم تا آن هايي که به من بي*احترامي کردند، بشنوند. هيچکس اين مصاحبه را فراموش نکرده جز خود نيکي که اين روزها پشت سر هم اظهارنظر مي*کند و مدعي مي*شود از اين که به خانه*اش!! بازگشته خوشحال است. راستي رفيق ... خانه ات کجاست؟
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
واکنش رویانیان به اظهارات فتح‌الله‌زاده

به گزارش افکارنیوز، محمد رویانیان در پاسخ به اظهارات علی فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: من واقعا تعجب می‌کنم از کسی که از خبرنگاری به مدیرعاملی رسیده است و تعجب می‌کنم از کسی که این حرف‌ها را به زبان آورده است. همه خبرنگاران بسیار تلاشگر، زحمتکش و متفکر هستند اما ایشان که از خبرنگاری به مدیرعاملی رسیده تعجب می‌کنم چرا این حرفها را زده است.

رویانیان ادامه داد: نمی‌خواهم جواب دهم چون تیم نیاز به آرامش دارد اما آقای عزیز به موقع جواب شما را خواهم داد. عزیز من نگران نباش. بالاخره همه چیز مشخص خواهد شد.

رویانیان خاطرنشان کرد: من هیچ وقت به بازیکنانم نگفتم که علیه کسی حرف بزنید یا دنبال جار و جنجال باشید چون از این عادت‌ها ندارم. فقط این را گفتم که برخی‌ها بدانند.

مدیرعامل قرمز‌پوشان در پایان یادآور شد: شما به خودتان اجازه داده‌اید و در خصوص من و ستاد سوخت هم حرف زده‌اید. عزیز من وقتی که من در ستاد سوخت بودم برای شما که خیلی منفعت داشت پس چرا ناراحتید؟ البته من باز هم می‌گویم الان مهمترین وظیفه من خدمت به هواداران و نوکری مردم است. وقت ندارم که زیاد جواب این حرف ها را بدهم البته نمی‌دانم چرا بعضی‌ها در خصوص برخی حرف های من که اسمی از کسی نیاورده‌ام ناراحت شده‌اند. این برای من و مردم خیلی جالب است.

واقعا این وزارت ورزش صاحب نداره که بیاد دهن این فتح الله زادرو ببنده؟
استقلالی ها امسال خیلی مغرور شدن. مطمئنم چوب این مغرور شدنشونو میخورند
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
پولادی در گفت‌وگو با فارس:

معلوم نیست چه زمانی بتوانم استارت بزنم/ جراحی هفته جاری تکلیفم را روشن می‌کند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز وضعیتم مشخص نیست و اصلا معلوم نیست هفته هشتم، دهم و یا پانزدهم به بازی‌ها برسم

مهرداد پولادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: روز گذشته در یک جراحی کوچک عفونت و چرک‌های پایم ترمیم شد اما جراحی زیاد آنچنان بزرگ نبود.

وی افزود: وضعیتم بهتر است اما در این هفته یک عمل جراحی دارم که تکلیفم را روشن می‌کند.

پولادی ادامه داد: همانطور که گفتم به خارج از کشور نمی‌روم و انشاءالله این جراحی ترمیمی که قرار است قسمتی از پشت پایم را با قسمتی که زخم است و بسیار آزارم می‌دهد ترمیم شود تا بتوانم دوباره شرایط ایده‌آل را پیدا کنم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده تا هفته چهارم یا پنجم به بازی‌ها می‌رسی گفت: نه. اصلا معلوم نیست هفته چهارم، هشتم و یا پانزدهم می‌رسم. الان برای من مهمترین موضوع این است که جراحی هفته جاری برایم خوب تمام شود. بعد به بازگشت و خدمت به پرسپولیس فکر می‌کنم. البته خودم هم از این وضعیت ناراحتم اما کاری نمی‌شود کرد و باید صبور باشم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بسيج عمومي براي حفظ نكو ؛ خلعت را هم برمي گردانند؟

همه ارکان فوتبال ایران دست به دست هم دادند تا جواد نکونام راهی لیگ امارت نشود.
.
نکونام رو چون میخواستن تو استقلال نگهش دارن برای برگردوندنش بسیج شدن .. واسه بقیه از این خبرا نیست ..مگر اینکه استقلال خلعتبری رو بخواد
 

karimi912

عضو جدید
نکونام رو چون میخواستن تو استقلال نگهش دارن برای برگردوندنش بسیج شدن .. واسه بقیه از این خبرا نیست ..مگر اینکه استقلال خلعتبری رو بخواد

واسه رفتن احمدي نژاد و دار و دسته استقلاليش لحظه شماري ميكنم.
نميگم رييس جمهور بعدي واسه ورزشمون معجزه ميكنه. اما مطمئنم حداقل اين تبعيض ها رو اينقدر تابلو انجام نميده.
عباسي توي سه سال اخير كمر به خرد كردن پرسپوليس بسته بود.
 

karimi912

عضو جدید
علت غیبت دایی در بازی نمادین امروز فاش شد: محمود احمدی نژاد!

علی دایی هنوز از اتفاقات 9فروردین ناراضی است.برکناری غیرمنتظره اش از تیم ملی به دستور احمدی نژاد.

روزی که علی دایی با دستور مستقیم محمود احمدی نژاد- و مثل حسین رضازاده - سرمربی تیم ملی شد کمتر کسی فکر می کرد چند ماه بعد رییس جمهور پس از باخت خانگی به عربستان در آزادی ،دستور برکناری علی دایی را صادر کند اما این اتفاق افتاد.دایی برکنار شد و کفاشیان و نفرات بالا دستی در بازی کی بود کی بود من نبودم هرکدام با انگشت نفر بالادستی را نشان دادند.مشخص بود که کسی غیر از احمدی نژاد پشت این تصمیم نیست.
حالا بازی جدیدی در راه است.یک بازی بین تیم ملی 98 و تیم ملی 2014.یک بازی دوستانه که صرفا به دلیل درخواست احمدی نژاد یرای خداحافظی اش با اهالی فوتبال در نظر گرفت شده.علی دایی پیغام داده که نمی آید و در این مراسم حضور ندارد.حدس زدن دلیلش هم اصلا کار دشواری نیست.او از آقای رییس جمهور دلخور است و نمی آید.
 

hassan2010

عضو جدید
کاربر ممتاز
ها ....من از فوتبال سر در نمیارم .....اصلا فوتبالی نیستم .....فقط اومدم اینجا یه فری بخورم ....یه ذره زیر سیکلتر حرف بزن

منم فوتبالی نیستم
اومدم یه قری بخورمو برم
من تا حسنک کجایی خوندم سیکل چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام بر پرسپولیسی های عزیز


من یه هفته نبودم. بازم اومدم. امیدوارم در کنارتون بهم خوش بگذره

دمِ همه ی قرمزها گررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]شماره های بازیکنان پرسپولیس مشخص شد/ 2 کیا به عالیشاه رسید، 8 کریمی به مارکو[/h]
ارتش سرخ دات كام :

شماره پیراهن های بازیکنان پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر مشخص شد.

گفته می شود دایی این شماره ها را تائید کرده و قرار است بازیکنان در فصل جدید با این شماره ها به میدان بروند و به احتمال زیاد با همین شماره به میدان می روند اما هنوز 100 درصد نیست.

شماره پیراهن ها به شرح زیر است:

1-رضا محمدی،2- امید عالیشاه،3 – محمدرضا خانزاده ،4- سیدجلال حسینی،5- قاسم دهنوی، 6 – محسن بنگر ،7 – حمیدرضا علی عسگری ،8 – یا 31 مارکو سپانوویچ ، 9 – رضا حقیقی ،10 – غلامرضا رضایی ،11 – پیام صادقیان ،12 – میثم حسینی ،13-حسین ماهینی ،14 – محمد نوری ،16– مهرداد پولادی ،17 – یونس شاکری ،18 – مهرداد کفشگری ،19 – محمد حسین کنعانی ،20 – علیرضا نورمحمدی ، 21 – امیر عابدزاده ،22-میلاد غریبی ،23 – سید مهدی سید صالحی ،24 – هادی نوروزی ،33- محمد عباس زاده ،40 – نیلسون کوریا جونیور.

در این بین تنها کسی که فعلا شماره اش مشخص نیست علیرضا حقیقی است که شاید با انتقال رضا محمدی به ذوب آهن او شماره یک را بگیرد.شاید هم دایی برای حقیقی یک شماره دیگر انتخاب کند.
 

Similar threads

بالا