
خب.بالاخره ی نفر یه جواب گذاشت.
من نظر خودمو مینویسم. من نگاه نمیکنم چه کسی رسم کرده. با دانش این لحظه و طبق قوانین مینویسم.
خب پلان تک معبری طراحی شده.رمپ هم گردشی
پلکان رو گذاشته بالا سمت راست.مهندس زاغیان فرمونده بودن سایه میکنه و باید سه متر از شمال فاصله داشته باشه.نمیدونیم والا کی درست میگه. ولی از همینجا معلومه که پلانا اتوبوس میشه.
آسانسورشم ک لابی نداره.من ک به شخصه تا بحال سرویس رو وسط نگذاشتم. بعد چیزی که به هزار نفر گفتم اینه که ما از شعور راننده برای پارک ماشین در جای خط کشی شده اطمینان نداریم. اومدیم پارک کرد جلوی در ما هم اسباب کشی داشتیم. نمیشه که. باید با یه تیغه ای چیزی جدا میشد.

خب اینجا سرایداری داره. ولی متراژش کمه و تو پیلوته. میگن سرایداری زیرزمین باشه. درب پلکانشم ک جلوی اسانسور وا میشه. من اگه بودم در ورودی رو مینداختم سمت راست. جلوی ماشین وا نشه. یا طوری میزاشتم ک در ، مابین جداره های دیوار واقع بشه. اینجام اسانسور لابی نداره.

در مورد اشکالات پلانم چی بگیم ک کسی ندونه. همون راهرویی شدن. پرت شدن. دید از نشینمن ب توالت. پراکنده شدن خوب ها و ...
البته خودشونم گفتن که :
"سلام دوستان جهت توضیح تکمیلی پاسخ ارایه شده باید عرض کنم با توجه به نوع سوال و وجود محدودیت های غیر منطقی سوال برای هر واحد نیاز به تراس دارید و در نتیجه مجبور به استفاده از بر زمین برای 3 واحد هستید که خود حالت راهرو را ایجاد خواهد کرد
ضمنا فاصله نقطه مشترک راهرو تا درب خروج 15 متر ایرادی ندارد.ضمنا توجه داشته باشید مکان پله باید جایی باشد که هم به پارکینگ و هم به طبقات پاسخ دهد
اگر کسی از دوستان توانست پاسخ بهتری ارایه کند ما اماده پذیرش و ارایه در کانال هستیم
لطفا اگاهانه نقد کنید"
"تاکید میگردداگر طرحی بود که به تراس هر 3 واحد از بر اصلی و به ضوابط پارکینگ و الزامات معماری پاسخ داده شده بود
میتوانیم به اسم شما در کانال ارایه کنیم
دوستان در نقد طرح ارایه شده اگاهانه عمل کنید.هر دانشجویی میداند راهرو بد است
ولی در این ازمون باید به پارامتروها محدودیت ها
تعداد انبار ها
مساحت خواب ها
کمد های خواب
فصای پیش ورودی واحد 140 در 140
فکر میشد
اگر فکر کرده اید حتما طرح شما ارایه خواهد شد"
الان بازم کسی نمیتونه چیزی بگه. نمیدونم والا.
آخرین ویرایش: