ازین پمادهای ضد درد( ویکس) همیشه باید همراهت باشهبشدت کمرم درد میکنه
شبکارم هستم و فرصت استراحتیم نیست
بیشتر از میله بارفیکس خودمو اویزون نگه میدارم تا دردش رفع شهازین پمادهای ضد درد( ویکس) همیشه باید همراهت باشه
پماد عالیه، با یه بار زدن دردت خوب میشه حتما امتحان کن.بیشتر از میله بارفیکس خودمو اویزون نگه میدارم تا دردش رفع شه
پماد نزدم تا الان
چرا همهش دستگاهها خرابن؟خیلی خستم
۳ ساعته گیر دستگام درست نشده هنو
دستام درد گرفت
نیم ساعتی بیخیالش شدم خستگیم بره
فکر نفخ بعدش هم باشتا خرتناق هندونه خوردم
از بس گرمه خو![]()
حس نفخ بعد خوردن قهوه امشبفکر نفخ بعدش هم باش
یه نبات هم بخور
.
یکم سردرگم هستم، نمیدونم چند چندم![]()
حست بیجا کرده با توحس میکنم احمد یه کاسه ای زیر نیم کاسه داره![]()
حس آرزوی قلبی برای شفای همه ی مریض هانگرانم برای مریضی یه نفرِ آشنا
تو بیخوابیحسم بیخوابی شیطونه میگه حالا که همه خوابن پاشم برم خونه مامانم یکم حرف بزنیم
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3642 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
اگه زمان دست خودت بود دوست داشتی، الان چند سالت بود | زنگ تفريح | 101 | |
|
|
الان در حال حاضر تنها نگرانیت چیه؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 182 |