الان چه حسي داري؟

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
بیشتر از میله بارفیکس خودمو اویزون نگه میدارم تا دردش رفع شه
پماد نزدم تا الان
پماد عالیه، با یه بار زدن دردت خوب میشه حتما امتحان کن.
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
خیلی خستم
۳ ساعته گیر دستگام درست نشده هنو
دستام درد گرفت
نیم ساعتی بیخیالش شدم خستگیم بره
چرا همه‌ش دستگاه‌ها خرابن؟
اصلا دستگاه سالم هم دارین؟ 🤦‍♀️
.
گرمم شده
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هر ساله تو روستا محل تولدم مراسم برگزار میشه من پارسال نرفتم اونجا ، امسالم احتمالا نرم چون مرخصی ندارم و گفته غیبت میشه برام ..!
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
وحید و زنای حقه بازش ک با کلاهبرداری و بزور زنه اونا شدن شماره منو جواب ندی و ... راضی نیستم فلانی
 
آخرین ویرایش:

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
آخرین ویرایش:

Ahmad Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
فکر نفخ بعدش هم باش😂
یه نبات هم بخور😁
.
یکم سردرگم هستم، نمیدونم چند چندم🙄
حس نفخ بعد خوردن قهوه امشب
حس میکنم احمد یه کاسه ای زیر نیم کاسه داره:biggrin::child::child:
حست بیجا کرده با تو :w15: :p
نگرانم برای مریضی یه نفرِ آشنا
حس آرزوی قلبی برای شفای همه ی مریض ها
.
خدایا هیچکسی مریضی و ناراحتی عزیزاشو نبینه
 

Ahmad Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حسم بیخوابی شیطونه میگه حالا که همه خوابن پاشم برم خونه مامانم یکم حرف بزنیم
تو بیخوابی
چیکار مامانت داری زابراش کنی:ROFLMAO:
.
حس هوس کردن یه بستنیه خوشمزه
 

Similar threads

بالا