الان چه حسي داري؟

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نمی‌دونم شرایط زندگیت چطوره فقط می‌خوام بگم خوشی زندگیتو وابسته به هیچکس نکن .از حال لذت ببر
من بیرجند رو بدم نمیاد ، شرایط بد نیست ، هر چند می‌ونه خوبی نداریم !
فقط گاهی یادش میوفتم عصبی میشم ..
ممنون دوست عزیز :-*
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یکمی نگرانم
مثل شب و روزای قبل که می‌فهمیدم حس و حالم زیاد متوجه نیستم ، ی مزه ای میده دهنم
میترسم سرم شیره بمالن ، ولی اوکی !
 

Similar threads

بالا