دیدی بعضی از خانومها میگن بارداری و خیلی دوست دارند حس خوبی دارن.من چیزی جز ویار وحشتناک و درد نداشتم .نه چیزی هوس کردم نه میتونستم چیزی بخورم .من اصلا حالت تهوع نداشتم ولی تا چند هفته اینطوری بودم که دقیقا یک هفته گردندرد داشتم، هفتهی بعدش به بوی عطر و ادکلن حساس بودم، هفتهی بعد به بوی کف دست خودم حساس بودم، هفتهی بعدش به بوی خمیردندون حساس بودم، همینجوری تا دوماه یک هفته یک هفته به یه چیزی حساس بودم.


