الان چه حسي داري؟

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
حس امریکا به عربستان
حس اینکه:
13 میلیون جمع کرد، فردا میخوام با پول‌هاش براش یه سکه گرمی بخرم و دوباره بزارمش توی قلک تا هم این سکه براش سرمایه بشه و هم اینکه بازم پول جمع کنه.
اهل بالا کشیدن پولهاش نیستم، یه چیزی بهش اضافه میکنم که هیچ وقت بالا نمیکشم.
 

essyh2003

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به
حس اینکه:
13 میلیون جمع کرد، فردا میخوام با پول‌هاش براش یه سکه گرمی بخرم و دوباره بزارمش توی قلک تا هم این سکه براش سرمایه بشه و هم اینکه بازم پول جمع کنه.
اهل بالا کشیدن پولهاش نیستم، یه چیزی بهش اضافه میکنم که هیچ وقت بالا نمیکشم.
اینکه به نظرم بزار کیف پولشو ببره برای پلی استیشن بخر
 

*M.A*

کاربر بیش فعال
به شدت خستم و خوابم میاد
ولی راضی ام به همه ی کارهام رسیدگی کردم.
تا مدتی جز روتین زندگی و رسیدگی به شیطون خان کار دیگه ای ندارم.
 

Similar threads

بالا