حس امریکا به عربستانحس بالا کشیدن پولهای پسرم
پسرم میخواد قلک خودش رو بشکنه، ببینم چقدر ازش بیرون میاد![]()
حس اینکه:حس امریکا به عربستان
اینکه به نظرم بزار کیف پولشو ببره برای پلی استیشن بخرحس اینکه:
13 میلیون جمع کرد، فردا میخوام با پولهاش براش یه سکه گرمی بخرم و دوباره بزارمش توی قلک تا هم این سکه براش سرمایه بشه و هم اینکه بازم پول جمع کنه.
اهل بالا کشیدن پولهاش نیستم، یه چیزی بهش اضافه میکنم که هیچ وقت بالا نمیکشم.
خودش هم همینو دوست داره ولی باباش مخالفه،میگه زوده براش.به
اینکه به نظرم بزار کیف پولشو ببره برای پلی استیشن بخر
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3650 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
اگه زمان دست خودت بود دوست داشتی، الان چند سالت بود | زنگ تفريح | 101 | |
|
|
الان در حال حاضر تنها نگرانیت چیه؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 182 |