الان چه حسي داري؟

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من اصلا حالت تهوع نداشتم ولی تا چند هفته اینطوری بودم که دقیقا یک هفته گردن‌درد داشتم، هفته‌ی بعدش به بوی عطر و ادکلن حساس بودم، هفته‌ی بعد به بوی کف دست خودم حساس بودم، هفته‌ی بعدش به بوی خمیردندون حساس بودم، همینجوری تا دوماه یک هفته یک هفته به یه چیزی حساس بودم.
دیدی بعضی از خانومها میگن بارداری و خیلی دوست دارند حس خوبی دارن.من چیزی جز ویار وحشتناک و درد نداشتم .نه چیزی هوس کردم نه می‌تونستم چیزی بخورم .
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
دیدی بعضی از خانومها میگن بارداری و خیلی دوست دارند حس خوبی دارن.من چیزی جز ویار وحشتناک و درد نداشتم .نه چیزی هوس کردم نه می‌تونستم چیزی بخورم .
برای منکه یادآوری بارداری پر از حسرته،همش استرس و اضطراب و دلهره، دلم هم میسوزه که وسط این استرس‌ها دوتا دونه ویار هم نکردم که دلم خوش باشه بهش.
خدا یه دونه بارداری بدون استرس بهم بدهکاره :w09:
.
احساس خشم دارم.
 

frotan68

کاربر حرفه ای
حس و حال بد
حس ترس از حاملگی با این همه دنگ و فنگ
معمولا نوع بیشتر مواقع شبیه به مادر میشه.اکثر کسایی که دیدم اینطور بودن.مادر من تو همه بچه هاش تهوع های شدید داشت منم دقیقا مثل اون شدم
 

حميدرن

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هم دلتنگم هم دل نگران..
فکر کنم خیلی زشته آدم خودش مادر باشه ولی مثل بچه ها موقعی که پدر مادرش رفتن سفر بغض کنه..
نه خیر اصلا هم زشت نیست خیلی هم قشنگه. و به نظر من بد نیست بچه ها این حس پدر و مادرشون را ببینند و درک کنند.


یک جورهایی در آرامش هستم.
 

Similar threads

بالا