الان چه حسي داري؟

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بالاخره اینترنت وصل شده ؟
من دوباره برگشتم سرکار ... احساس میکنم پخته تر شدم !
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
عه سلام ..
پیرجو هم هست ؟
خوبین دوستان ؟
چخبر ؟
من الان فهمیدم که وصل میشه :|
خواب فرار می‌دیدم !
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
امروز حس بهتری دارم،این چند روز مدام فکر کردم و بالاخره به این نتیجه رسیدم که مشکل پیش اومده خیلی به من ربط نداره، من حق داشتم ناراحت بشم و حق داشتم گله کنم ولی اینکه اونا نتونستن جریان رو مدیریت کنن واقعا به من ربطی نداره، مشکل از جای دیگه خرابه و در واقع از پایه خرابه. با این حال و با تمام ناراحتیم بازم اگه بتونم برای بهتر شدن شرایط احساسات خودم رو نادیده میگیرم و کمک میکنم بهشون.
من اصلا راضی به این شرایطِ الان نیستم و عمیقا از بابتش ناراحتم.
فقط امیدوارم نتیجه‌گیریم باعث بشه این تیک عصبی که این چند روز پیدا کردم و هی بالای ابروم میپره،درست بشه،کم‌کم داره اذیتم میکنه.
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
امروز حس بهتری دارم،این چند روز مدام فکر کردم و بالاخره به این نتیجه رسیدم که مشکل پیش اومده خیلی به من ربط نداره، من حق داشتم ناراحت بشم و حق داشتم گله کنم ولی اینکه اونا نتونستن جریان رو مدیریت کنن واقعا به من ربطی نداره، مشکل از جای دیگه خرابه و در واقع از پایه خرابه. با این حال و با تمام ناراحتیم بازم اگه بتونم برای بهتر شدن شرایط احساسات خودم رو نادیده میگیرم و کمک میکنم بهشون.
من اصلا راضی به این شرایطِ الان نیستم و عمیقا از بابتش ناراحتم.
فقط امیدوارم نتیجه‌گیریم باعث بشه این تیک عصبی که این چند روز پیدا کردم و هی بالای ابروم میپره،درست بشه،کم‌کم داره اذیتم میکنه.
عجیجم نام کاربریت عوض کردی ؟
آخی .. منم قبل‌تر که حالم خرابتر بود تیک پیدا کرده بودم دهنم بیخودی باز میشد :w25: خخخ !
حالم خوب شده الان ، امیدوارم نگرانبت برطرف بشه .
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
عجیجم نام کاربریت عوض کردی ؟
آخی .. منم قبل‌تر که حالم خرابتر بود تیک پیدا کرده بودم دهنم بیخودی باز میشد :w25: خخخ !
حالم خوب شده الان ، امیدوارم نگرانبت برطرف بشه .
سلام عزیزم، آره چند روزه که بلاخره عوضش کردم :D
خداروشکر که حالت خوبه:heart:
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
همچنینم خوب نیست ولی خیلی عصبانیم ! ...I don't know
نمی‌دونم چرا تحمل میکنم ؟
تو راه برگشت به خونه بودم اونوقت
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا