الان چه حسي داري؟

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام دوستان ، شرمنده آزاده ؟ یا دست کسی هست ؟! ممنون میشم 🙏
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تا دیروز که آزاد بود
امروز را نمیدونم ، شاید گرفته باشنش یا دست کسی باشه
عه واقعا ؟!
اصلا مهم نیست .. بدرک
مهم اینه ک من الان حالم خوبه و اصلا هم مهم نیست که در مورد من چی فکر میکنن ، من که اونجوری و از اوناش نیستم ! هویتمم درست شد ، خودشونم لااقل یاد میگیرن چیزاشون رو از من نگیرن ، چون دست من نیست و نبوده
و غیره و غیره ... !
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دوستان خسته شدم .. ممنون اگه کمکی خواسته یا ناخواسته بهم کردین ! شاید دیگه آن نشدم . بای
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اومدم ارسال هام رو به ی عددی برسونم بعدم آف شم
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
حس خوشایند سیر شدن بعد از یک هفته😍
شوهرم نون گرم گرفته، جاتون خالی، چایی آوردم با کره بادوم زمینی و عسل و خامه محلی همراه نون داغ خوردیم.
دیگه واقعا نتونستم به این ترکیب نه بگم😂
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حس میکنم باید یکم مواظب اشتهام باشم همش گرسنه میشم :|
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
واقعا که ؟ ! چرا ؟ خودشون رو جای من جا میزنن ... زنه مردم رو طلاقشو میگیرن و با خودشون میبرن این ور و اون ور ؟ بنظرتون این کار انسان هاست؟ شرافتتون کجاست ؟
خوب شد زنده موندم ..
یا منو ننداختن تو تیمارستان ! قرص میدن ک حالی نشه :|
برا چی اینکارا رو میکنین ؟ نامرد های عوضی !
 
آخرین ویرایش:

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
فکر کنم گوشی هامو و اینا ... هک کردن !
دوستان اگه کسی امکانشو داره و می‌تونه ممنون میشم راهنمایی یا کمک کنه ...
 
آخرین ویرایش:

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مریضه مشکل داره ، می‌دونه نباید بهشون بگه !
باز دوست داره بهشون حال بده ..
من دیگه حوصله ندارم :w22:
 

Similar threads

بالا