تیکه دیگه چیه؟بهت تیکه انداختم آدم باهوش![]()
تیکه دیگه چیه؟بهت تیکه انداختم آدم باهوش![]()
تیم بشیم حال میدهحس کارآگاه شمسی بودن![]()
واقعا درست گفتهیه مثلی هستش آدمی که خوابه رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودشو به خواب زده رو نه(سوووت)![]()
اشتباه نکن ما بیداریم فقط موقعیت شناسیمواقعا درست گفته
شما و خانم مهندس حسابی خودتونو زدین به خواب
هر چی من میگم دعوت شما نمیشنوید
پس امیدوار باشم؟ یعنی بالاخره در موقعیت مناسب انجام میشه؟اشتباه نکن ما بیداریم فقط موقعیت شناسیم![]()
بالاخره آدمها به امید زنده هستن شما هم امیدوار باشپس امیدوار باشم؟ یعنی بالاخره در موقعیت مناسب انجام میشه؟
بله گفتم که آرزو بر جوانان عیب نیست، حتما امید داشته باشپس امیدوار باشم؟ یعنی بالاخره در موقعیت مناسب انجام میشه؟
من پایه امتیم بشیم حال میده![]()
جز امید کار دیگه ای نمیتونم بکنمبالاخره آدمها به امید زنده هستن شما هم امیدوار باش
از شما چشمم آب نمیخورهبله گفتم که آرزو بر جوانان عیب نیست، حتما امید داشته باش![]()
من ترجیح میدم مهدیه جون و دعوت کنم حس میکنم کنارش خیلی خوش میگذرهجز امید کار دیگه ای نمیتونم بکنم
انشاله که زودتر تصمیم بگیرین و دل یه بچه مظلوم را شاد کنید
آخ من قربونت برم، چه خوشی بگذره بهمون اون روزمن ترجیح میدم مهدیه جون و دعوت کنم حس میکنم کنارش خیلی خوش میگذره
شما هم با آقایون باشگاه رفیق شو زودتر به مراد دلت میرسی
آخه آقا نداریم اینجامن ترجیح میدم مهدیه جون و دعوت کنم حس میکنم کنارش خیلی خوش میگذره
شما هم با آقایون باشگاه رفیق شو زودتر به مراد دلت میرسی
پس شما تو خانومها چکار میکنیآخه آقا نداریم اینجا
همشون خانموهای محترم هستند
بالاخره باید یه محافظ باشهپس شما تو خانومها چکار میکنی
برادر جمع خانومانس یکم زشته برو گروه آقایون![]()
آقا داریم ولی شما آقایون پایه همدیگه نیستین.آخه آقا نداریم اینجا
همشون خانموهای محترم هستند
محافظی که تو باشی، باید فاتحه امنیت جمع رو خوندبالاخره باید یه محافظ باشه
ما خودمون بلدیم از خودمون محافظت کنیمبالاخره باید یه محافظ باشه
احسنتما خودمون بلدیم از خودمون محافظت کنیم
از همون "خا" های معروف مازندرانیاحسنت
اما وجود من باعث امینت خاطرتون میشه
پسر خوب من خودم مراقب امنیت کل خانواده هستم .ممنون از لطف شمااحسنت
اما وجود من باعث امینت خاطرتون میشه
میدونم و مطمئنمپسر خوب من خودم مراقب امنیت کل خانواده هستم .ممنون از لطف شما
درسته دقیقا، همه دید و بازدید ها انجام شد، عیدی دادیم و گرفتیم، گردش رفتیم، آخر سر خوابمون گرفت، مهدیه جون این اطلاعات رو از کجا پیدا کردی عزیزم؟ با کمک همسری و داداشی نتیجه گرفتیم که جواب منفیه، خودم هم می دونستم منفیه، ولی خب یه کم شک هم داشتمکلا تعطیلات امسال یه جور عجیبی طولانی شد و همه رو تا حدودی کسل کرده ولی حالا یه آزمایش دادن هم فکر بدی نیست، البته فکر کنم همسرت و برادرت هم پزشک باشن، یه مشورتی با اونا هم داشته باشی بد نیست![]()
بهار جونم خبری نیست فعلا. خبر خوبه با برنامه ریزی باشهمنم فکر میکنم خبراییه![]()

ای جان انشالله هر چی خیر همون بشهدرسته دقیقا، همه دید و بازدید ها انجام شد، عیدی دادیم و گرفتیم، گردش رفتیم، آخر سر خوابمون گرفت، مهدیه جون این اطلاعات رو از کجا پیدا کردی عزیزم؟ با کمک همسری و داداشی نتیجه گرفتیم که جواب منفیه، خودم هم می دونستم منفیه، ولی خب یه کم شک هم داشتم
بهار جونم خبری نیست فعلا. خبر خوبه با برنامه ریزی باشه
فاز توضیح دادن به دوستان گلم![]()
ایشالله که هرچی برات خیر هست پیش بیاددرسته دقیقا، همه دید و بازدید ها انجام شد، عیدی دادیم و گرفتیم، گردش رفتیم، آخر سر خوابمون گرفت، مهدیه جون این اطلاعات رو از کجا پیدا کردی عزیزم؟ با کمک همسری و داداشی نتیجه گرفتیم که جواب منفیه، خودم هم می دونستم منفیه، ولی خب یه کم شک هم داشتم
بهار جونم خبری نیست فعلا. خبر خوبه با برنامه ریزی باشه
فاز توضیح دادن به دوستان گلم![]()

| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3638 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
اگه زمان دست خودت بود دوست داشتی، الان چند سالت بود | زنگ تفريح | 101 | |
|
|
الان در حال حاضر تنها نگرانیت چیه؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 182 |