You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
فدات بشم مــــــــن :heart:
-
هرکسی یه کاری داشته دیگه.....
مثل خودت که یه مدت نیومدی
-
-
آره هستم ولی فعالیت ندارم فعلا
parisa vazifedan
-
خوبن.... خبر ندارم زیاد ازشون
کاش دوباره دور هم جمع شیم
-
سعی کن تو تالار رشته خودت فعالیت کنی
خبری نیس.... سلامتی
-
سلااااااااااام رژااااااااجـــــــــــونم ....
خوبی عزیزم؟؟؟
وای چقد دلم لک زده واسه روزایی که دور هم جمع می شدیم :cry:
-
مرجااااان.... عکسمونو میل کن برام
-
آره خو.... خودتم تو قلبمی مرجی نانازم
ولی خود خودتو می خوام
-
-
سلام آبجی نازم
خوبی عزیزم؟ دلم براتون تنگ شده یکتا جونم
-
نمیگی ذوق مرگ میشم مرجااان؟؟؟؟ :w47:
مرجاااان..... تنهام.... چرا نمیای مشهد پیشم؟؟ حوصلم سر میره خو
-
آوایییییییییییییی
دلم برات یه ذره شدهههههههههههههههههههه
کجایییییییی آواااااااااااااا؟؟؟؟؟؟
-
آهان.... مث گوشی منه پس. خیلی بده
چه خبرا؟
آشنا شدی با باشگا؟ نظرت چیه؟
-
فدات بشم مرجانم که اینقد خوبی
-
آشنا نه پارمیس آن :biggrin:
یعنی با هم اومدیم باشگا
-
-
آرانوس؟؟؟؟؟ مطمئنی عکسو درست گذاشتی؟؟؟؟؟؟ :confused:
-
-