You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
نخیر آقا.... لیستش دست خودمه :razz:
-
-
-
-
نه!
اسمت تو دور بعد نظرسنجی میاد :cool:
-
-
-
-
خواهش می کنم. قابلتونو نداره
-
-
حالا.... می بینیم.....
کاری نکن جلو بیفته صندلیت
-
تغییر دکوراسیون دادی!
مبارک باشه
-
-
ازونم خبر ندارم.... همه منتظر صندلی علین
صندلی تو هم فک کنم خیلی داغ بشه :دی
-
مــــــــامــــــــــــــــــــــــــانــــــــــــــی :cry:
-
نه بابا این چه حرفیه؟؟ دشمنتون شرمنده
-
-
سلام عزیزم... کجایی دلمان تنگولیده
-
3 ریشتر بوده
خدارو شکر چیزی نبوده
اصن میگن زلزله دیگه همه بدنم میلرزه :confused:
-
واقعا؟؟؟؟؟
دوباره؟؟؟
چند ریشتر؟؟
چیزی که نشده؟!!