نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    سلام.... خوبی سارنگ؟

    سلام.... خوبی سارنگ؟
  2. pari khano0m

    سلام آقا داداش خوبی؟ خوش می گذره؟ چه خبرا؟ (خبر جدید می خوام)

    سلام آقا داداش خوبی؟ خوش می گذره؟ چه خبرا؟ (خبر جدید می خوام)
  3. pari khano0m

    به نفر قبلیتون کدوم پستو می دین؟

    مسئول شکارگاه
  4. pari khano0m

    30 کامیون سکه 5 سنتی پرداخت جریمه سامسونگ به اپل به روش کره ای

    جالب بوده..... خوشم اومد از استیو به خاطر کاری که با زن و بچش کرده خوشم نمیاد.... روحش باید تو گور بلرزه تا دیگه ازین کارا نکنه ولی بازم دمش گرم با این همه ابتکار
  5. pari khano0m

    چقد نازه.... دوسش دارم مرسی داداش احسان گل

    چقد نازه.... دوسش دارم مرسی داداش احسان گل
  6. pari khano0m

    :heart:

    :heart:
  7. pari khano0m

    این چه حرفیه گلسای نازم؟ خیلی دوست دارم یکم درگیرم این روزا کمتر میام گلم

    این چه حرفیه گلسای نازم؟ خیلی دوست دارم یکم درگیرم این روزا کمتر میام گلم
  8. pari khano0m

    سلام عزیزم مرسی گلم واسه عکس دلم تنگیده برات ولی دارم میمیرم از خستگی باید برم.... دوست دارم

    سلام عزیزم مرسی گلم واسه عکس دلم تنگیده برات ولی دارم میمیرم از خستگی باید برم.... دوست دارم
  9. pari khano0m

    ببخشید داداش هنوز شرکت بودم. الان اومدم خونه... نمیشد جواب بدم شرمنده :gol:

    ببخشید داداش هنوز شرکت بودم. الان اومدم خونه... نمیشد جواب بدم شرمنده :gol:
  10. pari khano0m

    سلام خاله جون مرسی عزیزم تو خوبی خاله؟؟

    سلام خاله جون مرسی عزیزم تو خوبی خاله؟؟
  11. pari khano0m

    ایشالا.......

    ایشالا.......
  12. pari khano0m

    حس کارم ندارم کلی هم دیر اومدم بچه ها رفتن

    حس کارم ندارم کلی هم دیر اومدم بچه ها رفتن
  13. pari khano0m

    ممنون از درخواستت دوست خوبم :gol:

    ممنون از درخواستت دوست خوبم :gol:
  14. pari khano0m

    سلام دوسی جون خوبی؟

    سلام دوسی جون خوبی؟
  15. pari khano0m

    منم درگیره کارامم نه والا... شمارو نمیبینم خوب نیستم امروز روز خوبی نیس برام الانم شرکتم. به جای...

    منم درگیره کارامم نه والا... شمارو نمیبینم خوب نیستم امروز روز خوبی نیس برام الانم شرکتم. به جای اینکه کار کنم اومدم اینجا :(
  16. pari khano0m

    سلام ممنون شما خوبی؟

    سلام ممنون شما خوبی؟
  17. pari khano0m

    سلام داداش گل ممنون شما خوبی؟ آره دیگه چه کنیم چه خبرا؟

    سلام داداش گل ممنون شما خوبی؟ آره دیگه چه کنیم چه خبرا؟
  18. pari khano0m

    :razz::razz::razz:

    :razz::razz::razz:
  19. pari khano0m

    من یا تو داداش زشتوی خودم؟!! اشکال نداره بهتر :دی دوس دارم بیخ ریشتون بمونم :دی

    من یا تو داداش زشتوی خودم؟!! اشکال نداره بهتر :دی دوس دارم بیخ ریشتون بمونم :دی
بالا