You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
سلام آبجی
نه نتونستم برم متاسفانه
خیلی دوس داشتم برم نشد دیگه کار پیش اومد :(
-
دوست خیلی خوبمون، آقا وحید تولدت مبارک :gol:
ایشالا 113 ساله شی
-
-
-
مرسی نگار جونم
من خوبم تو چطوری؟
پروفت روحیه میده به آدم ;)
-
سلام مرجانم
مرسی تو خوبی؟
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
همشون.... حتی خودت.... اون موقع که خالت بودم :cry:
-
یه عــــــــــــــالمــه دوســـــت دارمـــــــــــــــ ....
-
عذاب؟؟؟؟
علیک سلام
بعضیا امتحان دارن، بعضیا که شما نمیدونی دیگه نمیان!
خو من حوصلم سر میره :w05:
دلم تنگ شده واسه دوستام
-
شیطونه میگه برم بزنمشون بیان :mad: