You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
مرسی خوبم
فک نکنی دلم واسه خودت تنگولیده هااااا :whistle:
نه واسه شکلکات تنگ شده:cry:
-
سلام مهدی... خوبی؟
بی معرفت کجایی دلمون تنگ شده برات
-
-
آواتار نو مبارک دوسی جون :gol:
-
پیشتـــــه..... چه بد نیگا می کنه ناقلا
مرسی آبجی
-
نه اگه ترسناک بوده من دوسش نداشتم..... یکی که مال خودت بود قدیما......