You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
چیه قضیه این جشنه؟؟ من خودم سیدم
میام حتما ولی پیامک ندن آبجی حوصله اس ام اس ندارم
-
آره آبجی مث خودمون :confused:
-
-
خوبه
من که حوصلشو ندارم
باشگا خیلی بی روح شده
-
به به... آواتارو! مبارک باشه
یکم به هویت خودت نزدیک شدی :دی
-
تو چرا نرفتی؟
داری آدرسشو؟
بیا بریم یه سر بزنیم بد نیس!
-
منم نمیام زیاد
واقعا؟! جالبه
-
آهان ... فک کردم هستی
دیگه چه خبر؟
دلم واسه بچه ها تنگ شده...
-
سلامتی....
میگذرونیم
راستی تو سیدی سارا؟!
-
سلام فدات شم
خوبم تو خوبی عزیزم؟
-
-
-
ببخشید بچه ها باید برم..... شبتون پر ستاره دوستای خوبم :heart:
-
-
-
-
حمید پس چرا نگفتی؟؟ :(
می خوام برم بذار دیگه.....
-
-