میدونید ما بیشتر موضوعاتی رو که خودمون توش شرکت میکنیم احساس میکنیم مهمتره
من چون در هر دو زمینه سیاسی و قومی شرکت میکنم ، بحثهای قومی رو هم کم اهمیت نمیبینم
نمیگم اندازه بحثهای سیاسی تنش زاست ولی جز فرعیاتم نیست
حالا باز نظر دوستان رو میبینیم
اینطوری بگم که در نظرسنجیهای آینده حتما اینم بررسی...