نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    یعنی تو این همه چیز میدونستی ؟؟؟؟!!!!!! :surprised::eek:
  2. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    میدونید ما بیشتر موضوعاتی رو که خودمون توش شرکت میکنیم احساس میکنیم مهمتره من چون در هر دو زمینه سیاسی و قومی شرکت میکنم ، بحثهای قومی رو هم کم اهمیت نمیبینم نمیگم اندازه بحثهای سیاسی تنش زاست ولی جز فرعیاتم نیست حالا باز نظر دوستان رو میبینیم اینطوری بگم که در نظرسنجیهای آینده حتما اینم بررسی...
  3. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    سلام حالت چطوره خوبی یه خواهش با بقیه کاری نداشته باش حله؟
  4. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    خسته نباشید!!!! مثل اینکه خیلی از مخت کار کشیدی امروز اینجا قطره سبز نارنجی ... فرقی باهم ندارند اگه عاشق آذربایجانی بفرما تو اگه نیستی ولی دوست داری بیشتر اطلاعات کسب کنی بازم در خدمتیم :gol:
  5. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    Nayere ائل دایاغی 40:gol: خوبه؟
  6. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    دقیق واسه همینم ما دوست داریم همه بچه ها بیان و تمام نکات مبهم روشن شده و بتوانیم قانونهای جامعتری بگیریم خیلی از مشکلات نیز در نظر گرفته نشده است در همین مرحله وضع قوانین باید به انها رسیدگی شود این قوانین آیا شامل حال بحثهای قومی و مذهبی و ... میشود؟ چرا برای آنها راهکاری ارائه نمیشود؟ آیا...
  7. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    حواسم هست کار داری یا میری شکمتو پر کنی؟؟:D زود برگرد
  8. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    حالا شد;)
  9. #MaHDi#

    درخواست از کاربران مستعد در مناظرات فاروم.

    چشم آب نمیخوره نمیزارن فعالیت کنی
  10. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  11. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    بچه ها دوست دارند بیان ولی به شرطی که درباره فرهنگ گفتگو درباره حقوق مدنی قومیتها نیز قوانین منطقی وضع بشود اکی؟
  12. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    ممنون بعد از اینکه اکثر دوستان نظراتشون رو درباره اصلاح الگوی گفتگو اعلام کردند به وضع قوانین خواهیم پرداخت منتظر شنیدن نظرات دوستان هستیم احمد آقا بهتره یه خلاصه ای هم از تاپیک قبلی اینجا داشته باشیم ممنون
  13. #MaHDi#

    درخواست از کاربران مستعد در مناظرات فاروم.

    فروم که نمیدونم منظورت چیه؟ اینجا فقط میشه تاپیک زد و اگر بخواهیم یه تالار سیاسی داشته باشیم باید از مدیرا درخواست بشه و اونا رو قانع کنیم که با رعایت قوانین باشگاه و واسه بهتر شدن اگوی گفتگو راضی بشن
  14. #MaHDi#

    درخواست از کاربران مستعد در مناظرات فاروم.

    خوب عزیزم منم واسه همین میگم یه تاپیک خوشگل بزن و اونجا ادامه بده اینجا هم صفحاتش بیشتر شده و هم مطالب بی ربط توش زیاده هنوانتم یه عنوانی بزار که بچه ها راغب بشن بیان تو نظر بدن
  15. #MaHDi#

    درخواست از کاربران مستعد در مناظرات فاروم.

    مگه چند نفر تو این تاپیک نظر دادن؟ میخواهی با این چند نظر قانون وضع کنی؟ باید در یک تاپیک روتین و تمیزو خوشگل نظرسنجیتو همه جانبه کنی
  16. #MaHDi#

    يك ليوان آب ميل داريد يا كولا؟

    سیاسی کجا بود!!! ببین عزیزم هر کشوری واسه محصولاتش استانداردهایی داره الکی نیست با این بهونه که واسه یه کشور دیگه میزنم یه جنس آشغال بزنه من اطلاعات دقیق از ترکیب این جنس ندارم ولی مطمئنم که صحت نداره من خودم تو کار بازرسی هستم فرق بازرسی در ایران و کشورهای صنعتی و پیشرفته رو خوب میدونم
  17. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    مسعود جان میدونم چی میگی و برخورد منم میدونی چه جوریه با مهمان مهمون رو تخم چشام جا داره ولی من این شخصو میشناسم برو یه سرچی تو پستاش بزن ببین در تاپیکای مختلف چی گفته کارش همینه از دوستان میخوام که جواب چنین کاربرایی که سعی در انحراف تاپیک دارن ندن مرسی
  18. #MaHDi#

    درخواست از کاربران مستعد در مناظرات فاروم.

    آقا احمد مثل اینکه نمیخواهی کاری کنی شایدم خسته شدی پس اجازه بده خلاصه این تاپیکو ببرم یه جای دیگه و امجا بحث رو ادامه بدیم اکی؟
  19. #MaHDi#

    يك ليوان آب ميل داريد يا كولا؟

    ایران خوب که چی؟
بالا