نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    من همین جوری ON هستم کار کامپیوتری انجام میدم سایت باشگاهم همینجوری بازه بعضی وقتا چک میکنم چه خبرا؟

    من همین جوری ON هستم کار کامپیوتری انجام میدم سایت باشگاهم همینجوری بازه بعضی وقتا چک میکنم چه خبرا؟
  2. #MaHDi#

    عزیزی تو انشا.. همیشه شادو پرانرژی باشی

    عزیزی تو انشا.. همیشه شادو پرانرژی باشی
  3. #MaHDi#

    ممنون ای بد نیست خنده نه زیاد شما چی؟ اوضاع روبه راهه؟

    ممنون ای بد نیست خنده نه زیاد شما چی؟ اوضاع روبه راهه؟
  4. #MaHDi#

    سلام عزیزم خوبی؟

    سلام عزیزم خوبی؟
  5. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    آذربایجان :gol::gol::gol:
  6. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    اینجور چیزا اصلا واسه من مهم نیست ما نیازی به اثبات خودمان نداشتیم ونداریم مردم خودشون چشم دارند و میبینند همه چیرو ای ول میلاد:gol::gol::gol:
  7. #MaHDi#

    چشات نازن میبینن چشم حتما

    چشات نازن میبینن چشم حتما
  8. #MaHDi#

    قربونت برم نه این خواهرزادمه مهدی جونم اگه عکسشو خواستی برات سند میکنم

    قربونت برم نه این خواهرزادمه مهدی جونم اگه عکسشو خواستی برات سند میکنم
  9. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    خوب عزیزم من میگم قبول ندارم حزب بندی رو شما میگید پس اینا چیه مگه اینا نظر منه؟ منم به عنوان یک عضو نظر میدم نه یه قانونگذار همه باید نظر بدن کی گفنه تلفات رانندگی کم شده؟ میشه آمار رسمی بدین؟ من اصلا با این سیستم مدیریتی که اینجا داره اجرا میشه موافق نیستم عملکردشونم میشه براساس کیفیت تاپیکا و...
  10. #MaHDi#

    تو چی میخواهی بگو تا واست بیارم

    تو چی میخواهی بگو تا واست بیارم
  11. #MaHDi#

    چه مسیر باحالی هم انتخاب کردین انشا... که خوش بگذره از آستاراااا وا... همینکه سالم بری بیا واسه...

    چه مسیر باحالی هم انتخاب کردین انشا... که خوش بگذره از آستاراااا وا... همینکه سالم بری بیا واسه من همه چیزه تو بیا بگو که خوش گذشت واسم کافیه
  12. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    اون تاپیک و نظرسنجیش از اساس اشتباهه اسم تاپیک اینه : کل کل فصل جدید استقلالیها و پرسپولیسیها ( با شروع لیگ ) خوب ما باید از کجا تشخیص بدیم که اولا نظرسنجیه ثانیا اسم تیمهای دیگه هم آورده شده اینم یه روشی هست که نمیخوان ما متوجه نظرسنجی بشیم تا به تیم خودمون رای ندیم تا...
  13. #MaHDi#

    سلام آخ جان سوغاتیی سفر خوش بگذره عزیزم کجا میخواهی بری؟ منم چند روزی میرم خونمون چی دوست داری...

    سلام آخ جان سوغاتیی سفر خوش بگذره عزیزم کجا میخواهی بری؟ منم چند روزی میرم خونمون چی دوست داری واست بیارم؟
  14. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    فقط اینا نیستن (جدی) بچه آذربایجانم :gol::gol::gol:
  15. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    همین آقای شبستری که مطلبشو گذاشتم یا آیت ا... زنجانی همشون ترکن ;)
  16. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    آخ جان :biggrin::gol: عزیزم ما ترکا از این خشونت بازیا نداریم :razz:
  17. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    منم دوستت دارم جدی میگم بمون ولی با مردم باش خیلی پسر خوبی هستی ولی قدر خودتو نمیدونی چشم سعی میکنم منطقی بحث کنم اشکالاتم رو تو پروفایلم بهم بگو ممنون
  18. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    بابت اینکه چند روز دنبالش گشتم ولی نتونستم آپدیتش کنم بالاخره سیستمم ویروسی شد:razz: خوب لینکشو همینجا بزار بام ببینیم چی میشه سلام همین؟ یه حرکتی جنبشی فعالیتی :gol:;)
  19. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    اهان آخه نوشته بودی " دوز ده" من فکر کردم میگی کاردرستی نیست مرسی
  20. #MaHDi#

    سلام میدونم مدتهای مدیدی طول خواهد کشید تا به درخواست من رسیدگی کنید ولی واسه اتمام حجتم که شده...

    سلام میدونم مدتهای مدیدی طول خواهد کشید تا به درخواست من رسیدگی کنید ولی واسه اتمام حجتم که شده ازتون میخوام یوزر دوم من رو حذف کنید kabose 2
بالا