نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    يك ليوان آب ميل داريد يا كولا؟

    دقیقا اونجا مثل ایران نیست که سلامتی مردم واسه دولت ارزشی نداشته باشه مطمئن باش چنین چیزی امکان نداره
  2. #MaHDi#

    يك ليوان آب ميل داريد يا كولا؟

    پسپی :w15::biggrin: نه فاتنا داره فقط :w15::biggrin:
  3. #MaHDi#

    درخواست از کاربران مستعد در مناظرات فاروم.

    سلام آقا احمد در اطلاعیع شماره 1 خلاصه ای از نتایج این تاپیک رو بیار و روند رو اونجا ادامه بده
  4. #MaHDi#

    دو كلمه صحيح پارسي

    یعنی این همه سال ... زبونم لال عجب نامردایی بودنا :razz:
  5. #MaHDi#

    سلام دوست عزیزم چشم حتما ولی نتونستن قوانین و مرامنامتون رو بخونم خطا میده

    سلام دوست عزیزم چشم حتما ولی نتونستن قوانین و مرامنامتون رو بخونم خطا میده
  6. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    مرسی ابد حقت بود:D
  7. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    سعیده راد ائل دایاغی 36:gol: توامضاتون بیارید ممنون
  8. #MaHDi#

    ممنون واسه من که تازه اول شبه خسته نباشی شب خوش عزیزم

    ممنون واسه من که تازه اول شبه خسته نباشی شب خوش عزیزم
  9. #MaHDi#

    مرسی عزیزم کرمانشاه کلا طبیعت خوشگلی داره

    مرسی عزیزم کرمانشاه کلا طبیعت خوشگلی داره
  10. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    بچه ها آخرین شماره 35 هست اگه دوست دارید شماره داشته باشین انتخاب کنید
  11. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    قبلنم ازت تشکر کردیم بابت لطفت در اینجا تاپیکهای زیادی هستند که میتونید اونجا نظراتتون رو اعلام کنید بفرمایید
  12. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    شماره موبایل؟:surprised: شماره سلولم؟:eek: شماره ائل دایاغی تو امضای الهه ندیدی؟ الان خودمم شمارمو میزارم
  13. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    :razz::razz: بچه ها بعد سلام علیکتون به من بگید که دوست دارید شماره داشته باشید؟
  14. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    سلام عزیزم خیلی ممنونم :gol: پایدار باشید;)
  15. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    عزیزم اونجا دلم واست خیلی تنگ شده بود:cry: توهم نامردی نکردی و هیچ وقت نیومدی ملاقاتم :razz: ولی رفیقای بامرامی پیدا کردم اونجا :w08::w11:
  16. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    حتما مطالعه کن در مورد این شخصیت آقای پورپیرار یه حرکتی رو برداشتند که همه فرهنگها و تاریخ رو دارند تخریب میکنند ممنون عزیزم:gol::gol:
  17. #MaHDi#

    کدوم باشگاه؟؟؟؟

    مرسی:D
  18. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    :(:redface::razz: iyi geceler حله;)
  19. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    اینکه چرا باید بسته شه از آرامش بپرس میگن که فعالیتهای غیرمجاز میکردید حوب این روندی که اینجا داریم ادامه میدیم از این اتهامات مبراست و واسه همین میتونیم به فعالیتمون ادامه بدیم
بالا