ببخش داداش گلم متوجه پستت نشده بودم
لطف داری
چشم حتما
یه جورایی دارم همین کارو میکنم
قبول شدنم از ارشدم به خاطر این بود که دل اونارو شاد کنم وگرنه هیچ انگیزه ای واسه ادامه تحصیل نداشتم
خدا رو شکر به لطف خودش از عهده مشکلات تا حدودی براومدم ولی دله دیگه میگیره چیکار میشه کرد
بازم ممنونم من...