نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    تا حدودی اطلاع رسانی شده تو ببین چند بار این تاپیک دیده شده و چند بار نظر داده شده
  2. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    مدیران؟ تو الان بهشون پیام بده ببین کی جوابتو میدن
  3. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    اوناییکه احمد گفته واسه شروعه بحث است و فانونا آخر کار براساس نظر جمع تدوین خواهد شد متاسفانه دوستان نمیان نظرشون رو بگن واین دردسرساز خواهدشد شاید نمیخوان براساس قانون جمعی بیان تو بحثا شرکت کنند و حرف بزنند و این عامل باعث میشه بعدا مشکل بوجود بیاد
  4. #MaHDi#

    درخواست از کاربران مستعد در مناظرات فاروم.

    میلاد بیا اینجا http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=190719
  5. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    فکر کنم بهتر بود خدا اول از همه آورده میشد ببینید در حالت کلی انتقاد به غیر از خدا (حالا شما میگید معصومین باشه اونم قبول) به همه وارده و شخص رهبری هم از این قاعده طبق قانون اساسی مستثنی نیست ولی اینکه باید حرمتها حفظ یشه به کسی توهین نشه کاملا قابل قبوله و باید در قوانین آورده بشه
  6. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    دمت گرم ببینم چکار میکنی;)
  7. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    میلاد!!! بعد 36 میشه 35؟؟؟؟:surprised: تو میشی 37 اینو بیار تو امضات ائل دایاغی 36:gol: اولا که کار روتینتر و منظم تر باشه ثانیا هر وقت چشت افتاد به امضات یه احساس مسئولیتی بکنی و مثل بعضیا دلخوش نباشی بقیه بگن تو بشنوی اینجا باید فعال باشی خیلی از بندهایی که ذکر کردم غیر فعاله چرا فکر میکنید...
  8. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    نمیدونم چرا یه هو خندم گرفت از سوالت :D البته همین خنده ها جز بی جنبگی حساب میشه ها یه کم خودمو جمع و جور کنم این اصطلاح ابداعی استارتر هست ولی خوب اینجوری بگم که مدیرای هر گروه که اون بی جنبه به اون جناح سوق داره با تذکر و این حرفا میخوان که دست برداره اگه برنداشت براساس رای شورا اون فرد طرد...
  9. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    هدف ایجاد قوانین عرفی و جمعی بین خودمون برای شرکت و اظهارنظرهای صحیح در بحثهای جنحالی باشگاه هست نه صرفا سیاسی نیست مذهبی قومی و هربحثی که بچه ها نظر بدن
  10. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    امتقادتون بر بند 7 وارده پیشنهاد؟
  11. #MaHDi#

    برو بچ دانشجواگه میخواین روحیتون شاد شه بیاین تو!!!!!!!!!!!!!!

    میشه خط قرمز رو توضیح بدی؟
  12. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    سلام گفتم که آخرین شماره چنده صفحه های قبلو بخون در خدمتیم
  13. #MaHDi#

    برو بچ دانشجواگه میخواین روحیتون شاد شه بیاین تو!!!!!!!!!!!!!!

    خیلی زود پریدی وسط کاش چند دقیقه منتظر میموندی اگه بی ادبی شده از طرف من عذر میخام
  14. #MaHDi#

    برو بچ دانشجواگه میخواین روحیتون شاد شه بیاین تو!!!!!!!!!!!!!!

    گنده تر از دهنت حرف نزن به تو هیچ ربطی نداره حرفای ما تا زمانیکه به من توهین نشده بود من که نیومدم نظر بدم؟ اگه برات مهم نیست اسم کسی رو که دوست داری بگو تا واسش جک بگن
  15. #MaHDi#

    برو بچ دانشجواگه میخواین روحیتون شاد شه بیاین تو!!!!!!!!!!!!!!

    از اسمتون که مشخص نیست مردید یا زن ولی مرد بودن اینجا نشان از جنسیت نیست خودت که بهتر درک میکنی دیگه چرا من جواب بدم اینو جدی میگم اگه میدونستم خانمی لحن حرف زدنمو عوض میکردم عذر میخام
  16. #MaHDi#

    برو بچ دانشجواگه میخواین روحیتون شاد شه بیاین تو!!!!!!!!!!!!!!

    به به!!! یعنی ...ها برو حساب کن ببین یه دانشجوی ارشد حداقل چند سالش میتونه باشه :biggrin: تاریخ عضویتمونم یه چیزای دیگه میگه!! از طرفی چه ربطی داشت؟ اینم از عذرخواهی کردنته؟ نه اون دختر خانم ناراخت شدنش از یه جای دیگه بود خودش باید توضیح بده ولی فکر کنم سوتفاهم بود نه این رسم دلخوش شدن نیست
  17. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    من اون موقع که یکی از تاپیکا بسته شد و احمد گفت چکار کنم آخه مدیرا جوابمو نمیدن بهش گفتم که بیاد از تو پیگیری کنه نمیدونم شاید مدیری عاشق مدیری عزیز مدیری ... عزیز دلم ما واسه نحوه حرف زدن خودمون میخواهیم قانون بزاریم مثلا اینکه به هم دیگه توهین نکنیم واسه این باید از ادمین اجازه بگیریم؟ ادمین...
  18. #MaHDi#

    برو بچ دانشجواگه میخواین روحیتون شاد شه بیاین تو!!!!!!!!!!!!!!

    از بعضیا که مرد بودن انتظار نمیره ولی دیگه پرروبازیم حدی داره!! یه چیزی هم بدهکارن که چرا به توهینای ایشون نخندیدیم شاید طرفای اونا اینجوری باشه که اگه توهین شنیدی باید بزنی زیر خنده و به طرف حال بدی
  19. #MaHDi#

    برو بچ دانشجواگه میخواین روحیتون شاد شه بیاین تو!!!!!!!!!!!!!!

    رو رو برم !!! من چک نکردم که حضور جنابعای تشریف فرما هستند یا خیر تا عرض ادب و تشکر کنم ازتون !!! :w15::w15::w24::w24: بپا نترکی جوجه!!!:w02:
بالا