من اون موقع که یکی از تاپیکا بسته شد و احمد گفت چکار کنم آخه مدیرا جوابمو نمیدن بهش گفتم که بیاد از تو پیگیری کنه
نمیدونم شاید مدیری
عاشق مدیری
عزیز مدیری
...
عزیز دلم ما واسه نحوه حرف زدن خودمون میخواهیم قانون بزاریم
مثلا اینکه به هم دیگه توهین نکنیم
واسه این باید از ادمین اجازه بگیریم؟
ادمین...