در واقع قدرت نماینده های ما براساس قدرتی هست که رای کاربرا بهشون دادند و از تصمیماتشون حمایت میکنند. مثلا اگر رای بر طرد یک کاربر داده بشه همه باید حمایت کنند
ولی قدرت اجرای قفل و غیره دست مدیراست که اگه مدیرا حمایت کنند میشه از طریق قدرت اونها هم بر مسائل کنترل داشت
نظرتون هم راجع به انتخابشون...