نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    ولی سبزها نمایندشون من نیستما ولی سعی میکنیم تبلیغات رو بیشتر کنیم
  2. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    دقیقا نباید عجله کرد همه اونایی که تو بحثای جنجالی شرکت میکنند باید بیان اینجا ونظرشون رو بگن
  3. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    من هم باگروه بندی کردن بچه ها مخالفم این باعث محدودیت میشه ولی حضور یک هیئت نظارت از بین خودمون مطمئن باشید به نفع باشگاهه خوب دوست عزیز قبول دارید بحثهایی که اینجا انجام میشه خیلی رو روحیات کاربرا تاثیرگذاره؟ چرا سعی نکنیم همینجا الگوی گفتگومون رو درست کنیم ببینید دوستان دنبال یک سیستم ایده...
  4. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    در مورد اخراج بقیه نمیشه قطعی اظهار نظر کرد ولی اینطور نیست که ما در مقامی نباشیم که از سیاستهای باشگاه یا نحوه اجرای آنها انتقاد کنیم جایی که انتقاد نباشه پیشرفت هم نیست :gol:
  5. #MaHDi#

    راهنمایی , سوالات و مشکلات مرتبط با باشگاه رو اینجا مطرح کنید

    بخش تغییر اسم کاربری کار نمیکنه
  6. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    میشه واضحتر منظورتو بگی ممنون
  7. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    نه :(:razz: ببین تنها مشکل من نبود اون سایتی که گفتی دیدم که خیلیا این مشکل رو داشتند
  8. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    اگه دلایل اخراج منو میدیدی اونوقت این حرفو نمیزدی دوست ندارم بحث راجع به نحوه عملکرد مدیرا رو ادامه بدم چون میترسم بیان اینم قفل کنن بگذریم اون آرمانهایی که گفتید یه کم در این مجال نمیگنجد ولی اگه بتونیم حداقل حرف زدنو یادبگیریم میشه امیدوار بود که رسیدن به اون آرمانها زیادم سخت نیست
  9. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    ;);):gol::gol:
  10. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    باب و موضوع بحثهایی هم که قراره برآنها نظارت بشه، قراره در نظرسنجی مشخص بشه
  11. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    در واقع قدرت نماینده های ما براساس قدرتی هست که رای کاربرا بهشون دادند و از تصمیماتشون حمایت میکنند. مثلا اگر رای بر طرد یک کاربر داده بشه همه باید حمایت کنند ولی قدرت اجرای قفل و غیره دست مدیراست که اگه مدیرا حمایت کنند میشه از طریق قدرت اونها هم بر مسائل کنترل داشت نظرتون هم راجع به انتخابشون...
  12. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    حضور؟ میشه حضورشون رو توضیح بدین؟ به غیر از وقتی که میخوان اخطار بدن حضور دارند؟ ولی اینکه باید تحت نظر اونا باشه قبول دارم ولی نباید منتاظر ارشادهای آنها باشیم
  13. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    ای کلک از کجا فهمیدی منظورم چیه؟ هر چی خواستم جملهم طوری باشه که فکرت نره اونجا ولی مثل اینکه فایده ای نداشت:razz: پس هستی این فعالیتهارو شروع کنی؟ نمیخوام فقط بحثهای سنتی اینجا باشه
  14. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    اینایی که گفتی من نمیدوم چی هستند مثلا وقتی یه مطلبی راجع به نحوه نصب یک برنامه خاص که نیاز عمومی خاص بچه هاست یا نرم افزاری داری که به دردشون میخوره چرا ابنجا نمیزاری؟ یا سایر فعالیتهای علمی و به روز
  15. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    دوستان عزیز توجه کنید هیچ کس نه میخواد واسه باشگاه قانون تعیین کنه ونه تو کار مدیران دخالت کنه این همه سنگ مدیرارو به سینه نزنید اگر مدیرا اعتراضی داشتن میتونتن تو این مدت اعلام کنند ولی چیزیکه مشخصه خیلی سرشون شلوغتر از این حرفاست چرا بحث رو منحرف میکنید بارها گفتیم که ما میخواهیم واسه الگوی...
  16. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    اینایی که ذکر شده فقط بهونه ای برای شروع کاره و نظر همه دوستان در مرحله وضع قوانین لحاظ خواهد شد دوست داریم که از نظرات شماهم استفاده کنیم
  17. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    سلام بعضی وقتا یه شرایطی پیش میاد که آدم نمیدونه چی بگه من که همیشه دوست دارم این بازیارو ببینم و همیشه هم رفتم فصل گذشته دیدم این سری فکر نمیکنم برسم ولی بچه هاهر کی پایست اعلام کنه تا هماهنگی کنیم انشا... مبارک باشه آیهان جان خوشبخت شن انشا... دومادی خودت :gol::gol::gol:
  18. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    میلاد با این روند من هیچ امیدی ندارم
  19. #MaHDi#

    اولین رفراندوم باشگاه

    در کل راست میگی اینجا اصلا قانونمداری جایی نداره همون سیستم اخطارو اخراج واسه بعضیا خوبه
بالا