نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    چشم ببین ما جمعی از بچه های ترک عاشق آذربایجان اینجا دور هم جمع شدیم ویه فعالیتهایی رو انجام میدیم مثلا: 1. تلاش در شناساندن فرهنگ اصیل ترکی 2. تلاش در رفع ابهامات تاریخی در مورد نژاد و سابقه تاریخی ملت ترک ایران 3. تلاش در رمینه گسترش مکالمه و نوشتن به رسم ااخط و زبان اصیل ترکی (زبان شناسی)...
  2. #MaHDi#

    برو بچ دانشجواگه میخواین روحیتون شاد شه بیاین تو!!!!!!!!!!!!!!

    دوست عزیز وقتی یه تاپیک رو استارت میکنی خودتم مسئولیتشو به عهده بگیر وقتی میبینی توهین شده تذکر بده
  3. #MaHDi#

    برو بچ دانشجواگه میخواین روحیتون شاد شه بیاین تو!!!!!!!!!!!!!!

    روی سخنم با تو بود که گفتی پری ! به نظرت توهین همه چیه؟ چقدر خوش بودن واسه تو مهمه دختر؟
  4. #MaHDi#

    برو بچ دانشجواگه میخواین روحیتون شاد شه بیاین تو!!!!!!!!!!!!!!

    اگه اسم عمومیت نداشته باشه یعنی رواج نداشته باشه تو جامعه آره ولی اگه اسمی باشه که استفاده میشه ورایجه نه دعوا نداریم ولی وقتی میبینی یکی بهش توهین شده اول توهین رو محکوم کن و نگو که اتفاق خاصی نیفتاده که!
  5. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    چرا حالا این همه گرفته ای ؟ خودم الان خبرارو بهت میرسونم میخواهی از سیستم اینجا آشنا شی؟ دوست داری در اینجا فعالیت کنی؟
  6. #MaHDi#

    درخواست از کاربران مستعد در مناظرات فاروم.

    ممنون همه نظرات و انتقادهاتون رو از شیوه گفتگوی اشخاص مختلف اینجا مطرح کنید تا به یه نتایجی برسیم ولی از آوردن اسم خود شخص و تاپیکش خودداری کنید حالتهای کلی رو در نظر بگیرید
  7. #MaHDi#

    برو بچ دانشجواگه میخواین روحیتون شاد شه بیاین تو!!!!!!!!!!!!!!

    همین اسمهای خاصه که مشکل میسازه اگه مطمئنی اسم کوچیکه خودت رو بگو تا با اون جک بسازن چرا پری؟
  8. #MaHDi#

    درخواست از کاربران مستعد در مناظرات فاروم.

    اتفاقا من اصلا به سیستم اخطاردهی اعتقادی ندارم تذکر و طرد کردن بهترین سیستم میباشد یک خواهشی که از شما دارم اینکه اسم هیچ شخص خاصی رو اینجا نیارید مطمئن باشید باعث میشه از بحث خارج بشیم اگه اون طرف که اسمشو بردین الان میاد از خودش دفاع کنه بعد شما یه چیزی میگید اون یه چیزی میگه اونوقتکه ما باید...
  9. #MaHDi#

    درخواست از کاربران مستعد در مناظرات فاروم.

    منم با این نظر موافقم که حزب بندی کاربرا اصلا درست نیست نظرت خوبه البته باید یه سیستمی باشه که مدیر هر خط فکری بتونه رو کاربرای هم فکر خودش کنترل داشته باشه ولی نمیشه اینو مکانیزش کرد ولی میشه عرفا این مشکل رو حل کرد نظری که داده میشه میشه فهمید که از کدوم خط فکری هست و براساس آن مدیر میتونه...
  10. #MaHDi#

    درخواست از کاربران مستعد در مناظرات فاروم.

    نه نه ما اصلا با بحثهای دیگه کاری نداریم فقط بحثهای حساس و جنجال برانگیز رو مد نظر داریم تاپیکهای سیاسی مذهبی قومی و بیشتر اعتقاداتی نه چیزه دیگه
  11. #MaHDi#

    برو بچ دانشجواگه میخواین روحیتون شاد شه بیاین تو!!!!!!!!!!!!!!

    دوستان اینجا یک محیط دانشجوییه همه مثلا تحصیلکرده و بافرهنگند جک و بی ادبی به همدیگه چه معنی داره؟ من و تو با سواد از خط مشی یه بیسواد در سالهای پیش چرا باید پیروی کنیم؟ باید باهم بخندیم نه به هم بخندیم
  12. #MaHDi#

    برو بچ دانشجواگه میخواین روحیتون شاد شه بیاین تو!!!!!!!!!!!!!!

    آبجی همه جا نخاله هم پیدا میشه اگه کسی تاییدش کرد آره ناراحت شو
  13. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    آره الهه دو سه بار اعدامم کردند نامردا :cry::cry: هر خلافی بگی الان بلدم :D آبجی هر کی رو خواستی بفرستی هوا به ما اعلام کن فقط حله؟ ای بابا خودم که دارم اسپم میزنم بچه ها فعالیتتون رو ادامه بدین
  14. #MaHDi#

    درخواست از کاربران مستعد در مناظرات فاروم.

    سوال: اگه حزب یا گروههایی که ما تعیین کردیم ، خط فکری یکی تو اون گروهها نباشه چکار باید بکنه؟ حق اظهار نظر نداره؟ آفرین این عالیه
  15. #MaHDi#

    برو بچ دانشجواگه میخواین روحیتون شاد شه بیاین تو!!!!!!!!!!!!!!

    هر کس ( کس که چه عرض کنم، نمیدونم بعضیا لیاقت اینو دارن که بهشون بگی کس یا باید بگی شی یا ...) تربیت خوانوادگییش رو نشون داد نباید که باهاش دهن به دهن بشی شعور بعضیا اندازه یه ملخ هم نیست
  16. #MaHDi#

    درخواست از کاربران مستعد در مناظرات فاروم.

    نظر لطف شماست دوست داریم که همه نظرات را بشنویم و همه بچه ها رو نظرات داده شده فکر کرده ونظر بدن تا یک منشور گفتگوی خوبی بتونیم وضع کنیم
  17. #MaHDi#

    درخواست از کاربران مستعد در مناظرات فاروم.

    نظرت جالبه ولی این محدودیتم نمیشه ملاک قرار داد شاید یک تازه واردی باشه که اطلاعاتش خیلی بیشتر از قدیمیا باشه نمیشه حق اظهار نظر رو ازش گرفت ولی این رو قبول دارم که خود کاربر باید این نکته رو رعایت کنه که وقتی به شرایط یک جایی آشنایی نداره یا اطلاعاتش کمه نباید نظر بده اینم حتما تو منشور باید...
  18. #MaHDi#

    درخواست از کاربران مستعد در مناظرات فاروم.

    کار ماهم بیشتر به نفع خود باشگاه هست مدیرا باید ازمون حمایت کنند چون یه جورایی داریم کار اونا رو سبکتر میکنیم
  19. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    به امید خدا از اینم جوندارتر میشه
  20. #MaHDi#

    درخواست از کاربران مستعد در مناظرات فاروم.

    من هم با محدود کردن وقوانین دست و پاگیر مخالفم ولی فعلا که مدیرا دوست ندارن هر موضوعی بحث بشه ما رو موضوعات بیشتر کار نداریم در حال حاضر میخواهیم نحوه اظهار نظرات و شیوه های پاسخگویی و انتقاد کردن رو قانونمند کنیم
بالا