نتایح جستجو

  1. محمدیان

    كمك...كمك..تو رو خدا اگه كسي صاحب اين عكس رو ديده من رو خبر كنه..!!!!

    این خانوم با شخصیت رو اگه کسی هم پیدا کنه بعید می دونم بیاره به شما تحویلش بده ! :surprised: :biggrin:
  2. محمدیان

    مشکل حل شد؟ نتیجه امتحانتون کی معلوم می شه؟ فارغ التحصیل می شید دیگه ان شا الله

    مشکل حل شد؟ نتیجه امتحانتون کی معلوم می شه؟ فارغ التحصیل می شید دیگه ان شا الله
  3. محمدیان

    تولد آرامش عزیز ...مدیرتالارهای فرهنگی و عمومی

    :gol:آرامش عزیزم تولد رو تبریک می گم ان شا الله سالیان سال زنده باشی عزیز :gol:
  4. محمدیان

    وای چه گل های خوشگلی ! مرسی آبجی خودت گلی!

    وای چه گل های خوشگلی ! مرسی آبجی خودت گلی!
  5. محمدیان

    مجاهدت خاموش آزادگان

    ممنون آقا آرش کار عالی ای انجام دادید ان شا الله منم یواش یواش کمک می کنم ، تاپیک بسیار پرمحتوا و آموزنده ایه . :gol:
  6. محمدیان

    خواهش می کنم خانومی قابل نداشت خوشحالم که دوست داشتی .

    خواهش می کنم خانومی قابل نداشت خوشحالم که دوست داشتی .
  7. محمدیان

    وای وای جه عکس های خوشگلی مرسی داداش ! قابل شما رو نداشت .

    وای وای جه عکس های خوشگلی مرسی داداش ! قابل شما رو نداشت .
  8. محمدیان

    خواهش می کنم موفق باشی

    خواهش می کنم موفق باشی
  9. محمدیان

    نه اسماعیلی ، نقشه کشی و ... نمی دونم به جز نقشه چی درس می ده ، جوونه ، ریش پروفسوری می ذاره...

    نه اسماعیلی ، نقشه کشی و ... نمی دونم به جز نقشه چی درس می ده ، جوونه ، ریش پروفسوری می ذاره. آره یاسر صمیمی آمار و احتمال درس می ده
  10. محمدیان

    آبجی خوبم برات آرزو می کنم بهترین راه رو انتخاب کنی ، با عجله تصمیم نگیر خوب خوب بررسی کن و...

    آبجی خوبم برات آرزو می کنم بهترین راه رو انتخاب کنی ، با عجله تصمیم نگیر خوب خوب بررسی کن و مشاوره بعد دست به کار شو !
  11. محمدیان

    نه ، ملیحه جان یه توصیه خوب بهت کنم ، یکی از بهترین اساتید این دانشگاه دکتر صمیمیه ( البته قبلا...

    نه ، ملیحه جان یه توصیه خوب بهت کنم ، یکی از بهترین اساتید این دانشگاه دکتر صمیمیه ( البته قبلا دکتر پی نبر بود که شما دیر رسیدید ) بببین خیلی دل سوزه ، برو پیشش ازش کمک بخواه ، بخواه که راهنماییت کنه . واقعا مثل پدر می مونه برای بچه ها احتمال رو کی بر می داری؟ آها دو تا استاد خوب دیگه که...
  12. محمدیان

    ببخشید دخالت کردم خانومی ، خیلی ناراحت شدم کلمه انصراف رو توی صفحه ات دیدم

    ببخشید دخالت کردم خانومی ، خیلی ناراحت شدم کلمه انصراف رو توی صفحه ات دیدم
  13. محمدیان

    انصراف نده کار خیلی اشتباهیه ، شاید خدای نکرده قبول نشدی ! بعد از همه جا رونده و مونده می شی...

    انصراف نده کار خیلی اشتباهیه ، شاید خدای نکرده قبول نشدی ! بعد از همه جا رونده و مونده می شی! کنکور شرکت کن اگه قبول شدی بعد انصراف بده اینجوری چیزی رو از دست ندادی!
  14. محمدیان

    با تهران شمال مشکل داری؟ گلم اولش سخته استادای مزخرفی داره ! ولی خداییش سختی اش تا ترم 4 هست...

    با تهران شمال مشکل داری؟ گلم اولش سخته استادای مزخرفی داره ! ولی خداییش سختی اش تا ترم 4 هست! بذار با صمیمی درس برداری یا با برادران ! عالی هست. یکم تحمل کن وای نیک فرجام و شاه محمد رو یادم رفت همشون گلند :gol:
  15. محمدیان

    [IMG]

    [IMG]
  16. محمدیان

    راست می گی ، منم فکر می کنم ناراحت بشه ولش کن از سیستم زیر زمینی براش زن پیدا می کنیم ! :surprised:

    راست می گی ، منم فکر می کنم ناراحت بشه ولش کن از سیستم زیر زمینی براش زن پیدا می کنیم ! :surprised:
  17. محمدیان

    دختر خوب اول بگو چرا می خوای انصراف بدی؟ صنایع رو دوست نداری؟

    دختر خوب اول بگو چرا می خوای انصراف بدی؟ صنایع رو دوست نداری؟
  18. محمدیان

    نه بابا نظریه نسبیت چرا؟ نکن این کار رو ! یهو دیدی داداش محسن شد بابام :surprised: :biggrin:

    نه بابا نظریه نسبیت چرا؟ نکن این کار رو ! یهو دیدی داداش محسن شد بابام :surprised: :biggrin:
  19. محمدیان

    آها بحث مهمیه! عنوانش رو بزن امر خیر بعد از دوستان باشگاه کمک بخواه ، بعدشم از داداش ادوارد...

    آها بحث مهمیه! عنوانش رو بزن امر خیر بعد از دوستان باشگاه کمک بخواه ، بعدشم از داداش ادوارد کلی تعریف کن . بعد شرایط مد نظرش رو بگو . خودت نظرت چیه؟
  20. محمدیان

    نمی دونم آخه آقا محسن 75% داداشمه ، 25% دایی ام هر طور صلاح می دونی!

    نمی دونم آخه آقا محسن 75% داداشمه ، 25% دایی ام هر طور صلاح می دونی!
بالا