نه ، ملیحه جان یه توصیه خوب بهت کنم ، یکی از بهترین اساتید این دانشگاه دکتر صمیمیه ( البته قبلا دکتر پی نبر بود که شما دیر رسیدید ) بببین خیلی دل سوزه ، برو پیشش ازش کمک بخواه ، بخواه که راهنماییت کنه . واقعا مثل پدر می مونه برای بچه ها احتمال رو کی بر می داری؟
آها دو تا استاد خوب دیگه که...