You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
سلام گلم ، صبح بخیر، خوب هستی؟ الحمدلله منم خوبم.
آقا محسن داداشمه ! توی اون تاپیک دایی ام بود ، پس تو هم آبجی هستی ، انقدر روابط رو پیچیده نکن :D
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
سلام صبح بخیر ، آبجی پرستار ما چطوره ؟خسته نباشی گلم :gol:
-
مرسی گلم ، چراغ نو مبارک!
-
خانومی می خوای انصراف بدی؟
ببخشید توی پست هات دیدم ؟ اگه آره بگو باهات حرف دارم خیلی ....