ببخشید جسارتا می شه بفرمایید شما چند ترم هست در دانشگاه تدریس می کنید و چه مقطعی و چه دانشگاهی ( حداقل آزاد یا سراسری اش رو بفرمایید)
تعجب می کنم چون اصولا این deadline در واقع فرمالیته است و به خاطر اینکه اساتید دقت بیشتری در تصحیح اوراق انجام بدن خیلی تحت فشار قرار می گیرند و با هر تغییر...