سلام ونوس عزیزم ، منم دلم برات خیلی خیلی تنگ شده آبجی گلم ! خوبی خانوم گل؟ ببخشید درگیر امتحانات بودم ! خدا رو شکر تموم شد ! از این به بعد بیشتر جویای احوال خواهر مهربونم میشم.
سلام داداش محسن ، خوب هستید؟ ممنون ! تازه از قزوین رسیدم ! خدا رو شکر بد نبود فقط یه سوال رو نصفه نوشتم! واقعا مرسی امتحان سختی بود با دعاهای شما خوب شد . خیلی خیلی خیلی ممنونم همم بابت عکس های زیباتون که خستگیم رو در کرد ، هم بابت دعاهای خیرتون . همیشه سربلند و موفق باشید.
سلام آبجی مهربونم ! بابا روی منو کم کردی با این عکس های خوشگلت! مرسی خیلی خوشمزه بود ، عالیییی بودن !
گلم امتحانات چطور بودن ؟ خوب بود؟ نمزه ها رو دادن؟ همه رو بیست شدی؟ اون امتحانه که نگرانش بودی چی شد؟
من تا حالا خدا رو شکر بد نبوده! فردا آخریشه ! تو رو خدا برام دعا کن!