نتایح جستجو

  1. محمدیان

    [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG]
  2. محمدیان

    [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG]
  3. محمدیان

    [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG]
  4. محمدیان

    [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG]
  5. محمدیان

    هر دوتون عکس هاتون خیلی قشنگه ! دستتون درد نکنه! خوب شما باید مواظب باشید کسی از روی دستتون...

    هر دوتون عکس هاتون خیلی قشنگه ! دستتون درد نکنه! خوب شما باید مواظب باشید کسی از روی دستتون تقلب نکنه! :biggrin: شایدم تقلب نبوده تفاهم بود :redface:
  6. محمدیان

    نخیرم ، آبجیم خیلی هم خوش سلیقه است ! حسود ! :redface: اگه قشنگ نبود که شما نمی رفتید بگردید...

    نخیرم ، آبجیم خیلی هم خوش سلیقه است ! حسود ! :redface: اگه قشنگ نبود که شما نمی رفتید بگردید عکس به این قشنگی بفرستید ! :biggrin:
  7. محمدیان

    قربون آبجی خوش سلیقه ام ، خودت گلی ممنون

    قربون آبجی خوش سلیقه ام ، خودت گلی ممنون
  8. محمدیان

    بهش نگید ها عکس آخریه باز نمی شه :(

    بهش نگید ها عکس آخریه باز نمی شه :(
  9. محمدیان

    ممنون ، ببخشید رفتم صبحانه ، شما خوب هستید؟ ممنون عکسهای خیلی زیبایی هستند!

    ممنون ، ببخشید رفتم صبحانه ، شما خوب هستید؟ ممنون عکسهای خیلی زیبایی هستند!
  10. محمدیان

    وااااای ممنوووون خیلی قشنگن! صبح بخیر

    وااااای ممنوووون خیلی قشنگن! صبح بخیر
  11. محمدیان

    دختران شايسته ايران!

    ممنون ، این یکی از تاریخی ترین و خوشمزه ترین تشکرهایی بود که دریافت کردم :redface: :gol: ولی برای اینکه تشکر کنید اینو نگفتم ، کلا سوال برام پیش اومده بود .
  12. محمدیان

    دختران شايسته ايران!

    ببخشید من یه سوال برام پیش اومده ! شما چرا از پست ها تشکر نمی کنید؟جایی تشکر می خرند ، اگه جایی سراغ دارید بفرمایید ما هم بیام بفروشیم :biggrin:
  13. محمدیان

    بنام خدا, علیه خدا...! ( اگراو جای خدا بود...)

    ممنون عالی بود :gol:
  14. محمدیان

    راستی یادم رفت درباره شهریه هم پرسیده بودی، ثابتش حدود 700 تومن ، واحدی حدود 62 هزار تومن ، من...

    راستی یادم رفت درباره شهریه هم پرسیده بودی، ثابتش حدود 700 تومن ، واحدی حدود 62 هزار تومن ، من این ترم 12 واحد تئوری داشتم با شهریه ثابت شد حدود 1.5 . پایان نامه هم حدود 2.5 هست.
  15. محمدیان

    سلام خانوم گل ، قربونت برم خیلی لطف داری عزیز. تو هم موفق باشد :gol:

    سلام خانوم گل ، قربونت برم خیلی لطف داری عزیز. تو هم موفق باشد :gol:
  16. محمدیان

    داداش من کووووووووووووووووووو ؟ امیدوارم هرجا هستید شاد و سلامت باشید

    داداش من کووووووووووووووووووو ؟ امیدوارم هرجا هستید شاد و سلامت باشید
  17. محمدیان

    سلام عزیز خوبی؟ صبا جان چیکار کردی؟ دیگه خبری ازت نیست نکنه قهری :(

    سلام عزیز خوبی؟ صبا جان چیکار کردی؟ دیگه خبری ازت نیست نکنه قهری :(
  18. محمدیان

    آره واقعا خوش به حالش! ولی معلوم نیست که راه درستیه!

    آره واقعا خوش به حالش! ولی معلوم نیست که راه درستیه!
  19. محمدیان

    شما نظرت چیه راجع به اون عکس؟

    شما نظرت چیه راجع به اون عکس؟
  20. محمدیان

    سلام گلم قابل نداشت ، خیلی خوشحالم که دوست داشتی! فکر نمی کنم منتظر مسافر باشه یا فکر خودکشی ،...

    سلام گلم قابل نداشت ، خیلی خوشحالم که دوست داشتی! فکر نمی کنم منتظر مسافر باشه یا فکر خودکشی ، داره به راه روشن مقابلش نگاه می کنه ، اتفاقا به نظرم امیدواره ولی خسته است ( حالت نشستنش)
بالا