نتایح جستجو

  1. متولد چه ماهی؟؟؟؟؟

    درمورد بهمنی ها زیادی اغراق بود
  2. اخبار کامپیوتر

    چیپ های جدید اینتل وتئوری لپ تاپ هایی با باتری های مادام العمر: چیپ های جدید اینتل وتئوری لپ تاپ هایی با باتری های مادام العمر: شما هم جز گروهی هستید که فکر می کنند پردازنده های جدید سندی بریج هنوز باعث اتلاف باتری لپ تاپ می شود؟ خب، تنها کافی است ۲ سال صبر کنید. آنگاه احتمالا لپ تاپ هایی...
  3. راهنمایی , سوالات و مشکلات مرتبط با باشگاه رو اینجا مطرح کنید

    سلام بچه ها شما میدونید چرا هر پستی میزنم قسمته تشکرم غیر فعال شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  4. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    ممنون دوس عزیز ولی اینکه گفتین با آنتی ویروس دسترسی رو قطع کنم!چه جوری؟؟میشه بیشتر توضیح بدین!!! کدوم tempچون بنظرم 2تا Tempوجود داره!!!!!!!!!!!
  5. متولد چه ماهی؟؟؟؟؟

    دستتون درد نکنه.......آذر ها خیلم خوبن!!!پسراش نه ولی دختراش چرا!!!!!!!
  6. اسمتون به ژاپنی می شه چی؟

    aririkirinka واااااااااااااااااای چی شد!!!!!!!!!!فک کنم باید ازiوrفاکتور بگیرم:D:biggrin:
  7. متولد چه ماهی؟؟؟؟؟

    با اینکه خودم طرفدار مردادیام!!! ولی از قدیم گفتن هرچیز کمیابش ارزشمنده:D;)
  8. متولد چه ماهی؟؟؟؟؟

    چرا هست عزیزم!!!!!!!منم با افتخار آذریم
  9. 5 رسم خنده دار و عجیب آفریقایی ها!!

    جنگیدن برای کسی که دوسش داری یه احساس عمیق میخواد نسبت به شخص موردنظر.........که متاسفانه شما پسرا ندارین!!!!!
  10. 5 رسم خنده دار و عجیب آفریقایی ها!!

    نه باباااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!شما پسراااااااااااااااا؟؟؟؟!!!!!!!!!زیادی اغراااااق بود:biggrin:
  11. سلام برتو ،دوست عزیز

    سلام برتو ،دوست عزیز
  12. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    سلام دوستان عزیز ببخشید من سیستمم xpیست!!مرتب پیغام میده که درایو cتون پر شده!!!!!!!!!!!این درحالیست که من واقعا چیزی تو کامپیوترم ندارم اونقد که بخواد این پیغامو بده وقتی توی control panelرفتم وقسمت show updat رو فعال کردم دیدم کلی برای هم خود سیستمم هم نرم افزارmicroso officاونم...
  13. قربونت برم....مواظب خودت باش عزیزم

    قربونت برم....مواظب خودت باش عزیزم
  14. عزیز کاری نداری؟؟؟؟

    عزیز کاری نداری؟؟؟؟
  15. ممنون عزیزم چشات ناز میبینه!!!!!!!!!!!!!! من خودم بلد نبودم چه جوری میشه این کاررو کرد آرش جون...

    ممنون عزیزم چشات ناز میبینه!!!!!!!!!!!!!! من خودم بلد نبودم چه جوری میشه این کاررو کرد آرش جون کمکم کرد...دست اونم درد نکنه
  16. ممنون خوبم تو خوبی؟؟؟

    ممنون خوبم تو خوبی؟؟؟
  17. اگه بفهمین به زودی رفتنی هستین چیکار میکنین؟؟؟؟

    متن قشنگی بود......... من اگه فهمیدم رفتنی هستم خودمو واسه سفر آماده میکنم....وسعی میکنم از چند روز باقی مونده ی زندگیم حداکثر استفاده رو کنم ولذت ببرم از زنده بودنم.....!!فقط همین
  18. چه کسی رو

    فعلا که این تویی که داری همه رو می پیچونی!!!!!!!!!!!!!!:biggrin:
  19. [IMG]

    [IMG]
بالا