سالی که گذشت ...
مثل بقیه سالها روز های قشنگ خدا توش بود حالا ما روزگار بهمون سخت گذشته دیگه ..یه مقداری شو خودمون مقصریم ...گاهی هم همشو ..شادی ها رو همین طور ..خودمون دلیل بودیم ...
سال بدی نبود ..اما امیدوارم این سالی که میاد بهتر وبهتر تر برای همه عزیزان باشه ..امیوارم به ارزوهای خوبشون...