گاهی لبخند باید زد به حس پاک ادمها
گاهی نیز اشک باید ریخت به قلبهای شکسته
میدانم تو نیز قلب همچو من شکسته اما صبوری را بلدی اخر میدانی روزی میرسد که دیگر نیاز نداری صبوری کنی
بلکه عاشقی خواهی کرد
فلسفه ام این است
به من ربطی ندارد
که دیگران در موردم چه میگویند
و چه فکری می کند.
من خودم هستم وهر کاری
که مرا شاد کند وبه کسی ضرر نرساند را
انجام می دهم .
هیچ توقعی ندارم
وهمه چیز را می پذیرم ،
این گونه زندگی بسیار آسان تر می شود .
آنتونی هاپکینز