نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    آیا حجاب محدودیته؟؟؟

    من فکر میکنم حجاب جدا از دین و دستور خدا یه عقیده شخصی که باید خود انسان اونو بخواد تا انجام بده اگه از وجود خودش به حجاب نه صرفا برای دید نامحرم بلکه برای راحت تر بودن خودش توی بعضی جوامع رعایت کنه .هیچ وقت هیچ چیزی هم به اجبار که درست نمیشه هیچ بد تر هم میشه .مثل خیلی از چیزایی که تو زندگیمون...
  2. ahoo_fr

    >>>>>روززز تولددد قبلیییتت چیکارششششش میکنییی

    روزش نه یه روز بعدش دعوتش میکنم بیرون ....سورپرایززش میکنم .. یا میرم خونش سورپرایزش می کنم.;)
  3. ahoo_fr

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    اخه الان امادگی قصه های ترسناکو ندارم ....من دارم میرم بخوابم ... با این روحی ک تو گذاشتی اینجا ... خوابم ببره خوبه .....:smile:
  4. ahoo_fr

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    مثلا .......هیولای ادم خوار یا بت من ... هان ؟.... چطوره ..
  5. ahoo_fr

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    خوب بچه های گلم ایشالا که دندوناتونو مسواک زدین .اماده اید که برید بخوابید ... به نام خدا یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیچ کس نبود . زیر گنبد کبود یه بزک زنگوله پا با بچه هاش نشسته بود ....... این خوبه بگم براتون یا نه.............؟؟؟؟؟؟؟:smile:
  6. ahoo_fr

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام به همه .کی می خواد چی بگه ؟ کی دلش چی شده ؟؟؟؟؟؟
  7. ahoo_fr

    سخنان گرانبها

    بسیار زیبا .خیلی ممنون .خیلی ازشون چیزای خوبی یاد گرفتم .:smile:;)
  8. ahoo_fr

    همین الان داری به چی فکر میکنی؟

    دارم به این فکر می کنم که .......... چرا می خوای بدونی کی به چی فکر می کنه .... شاید خیلی شخصی باشه اصلا ...........
  9. ahoo_fr

    تنبیه مادرانه

    مرسی باحال بود ...:smile: همین کارا رو میکنن جوونا شون سر خورده می شن دیگه ......
  10. ahoo_fr

    از واقعیت تا توهم

    وای چه قدر اینا قشنگن مرسی خانمی ... همشون عالی ...... مرسی بسیار زیاد ..;)
  11. ahoo_fr

    با یه صلوات حاضری بزنید به هر نيتي(شفاي مريضان،سلامتي پدرومادرو...)

    الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم برای سلامتی بچه های سرطانی التماس دعا :gol::gol::gol:
  12. ahoo_fr

    فواید در آغوش کشیدن و بغل کردن برای سلامتی

    مرسی واقعا درسته ...;)
  13. ahoo_fr

    عکس اواتار نفر قبلی به درد چه تبلیغی میخوره؟

    به درد نقاشی رنگ روغن می خوره ..
  14. ahoo_fr

    پرواز : چند ثانیه

    مرسی عالی بود . برای لحظه هایی هم شده بیشتر به قدرت خدا وچیزهایی که برامون گذاشته وما قدرشو نمیدونیم فکر کردم ..... یکی از چیزهایی که من توی درس خوندن خیلی موفق بودم این بود که گاهی مراقبه می کردم .یعنی این که وقتی شب میشه زیر اسمون بشینی ودستاتو بگیری رو به اسون و تمرکز کنی اون وقت هر چی دلت...
  15. ahoo_fr

    روانشناسی شخصیت شما از نوع خوابیدن

    باحال بود مرسی ..برای خودم وهر کسی رو دقت کردم یه چیزهایی می خورد :smile:
  16. ahoo_fr

    پیک نیک از نوع لاکپشتی...........جالب

    مشکل از شما نیست که......... من یه کسی برام تعریف کرده بود ;)
  17. ahoo_fr

    پیک نیک از نوع لاکپشتی...........جالب

    تکراری بود ولی مرسی یاد اوری شد ... نتیجه شو دوس دارم که توی هیچ کاری به امید کسی نباشیم ... بازم مرسی.:smile:
بالا