نتایح جستجو

  1. سلام داداش ...تویی؟؟ نی نی مبارک باشه!!!

    سلام داداش ...تویی؟؟ نی نی مبارک باشه!!!
  2. عکس های زیبا از هنر درخت آرایی

    خیلی خلاقانه بود...ببینید اونا با درختهاشون چه میکنند...ما هم میریم قطعشون میکنیم برج و اتوبان میسازیم(البته اینم یه خلاقیته!!!!)....
  3. کلبه هایی رویایی در دل طبیعت

    بعضیاشون واقعا رویایی بودن.......
  4. چه بخـوریم که خوش به حـالمان شود ؟

    اجی خیلی خوب بود...استفاه بردیم!!
  5. من اومدم نبودی!!..کارت درست نبود که خواستی تلافی کنی!!:razz:

    من اومدم نبودی!!..کارت درست نبود که خواستی تلافی کنی!!:razz:
  6. سلام داداشی کجایی؟؟؟

    سلام داداشی کجایی؟؟؟
  7. تصاویـری زیبـا و نـــــاز از کودکـان

    واییییییییییییی....ملسی اجی...خیلی خوشمل بودن....من خیلی نی نیااااااا رو دوس دالم!!!:redface:
  8. سلامممممممممم:) خوبی؟؟:cool: خوشی؟؟:w18: دماغتون چاقه؟؟:D اوضاع کیفه؟؟:w07: خانوم بچه ها...

    سلامممممممممم:) خوبی؟؟:cool: خوشی؟؟:w18: دماغتون چاقه؟؟:D اوضاع کیفه؟؟:w07: خانوم بچه ها خوبن؟؟:w38: کارو بار چطوره؟؟:w28:
  9. سلام بابایی شرمنده...گرفتاریه دیگه....(دانشگاه...وو..) تو خوبی؟؟ خوش میگذره؟؟

    سلام بابایی شرمنده...گرفتاریه دیگه....(دانشگاه...وو..) تو خوبی؟؟ خوش میگذره؟؟
  10. سلام داداش شهاب...خیلی خیلییییی معذرت نشد بیام...باشه فردا شب می یام!!قول!

    سلام داداش شهاب...خیلی خیلییییی معذرت نشد بیام...باشه فردا شب می یام!!قول!
  11. دلم واست خیلی تنگ شده بوووووووووووووود:cry:

    دلم واست خیلی تنگ شده بوووووووووووووود:cry:
  12. سلام الان یادت کردم تو ذهنم.... قربونت...تو خوبی؟؟عقشت خوبه؟؟

    سلام الان یادت کردم تو ذهنم.... قربونت...تو خوبی؟؟عقشت خوبه؟؟
  13. پیامات پره..... خوابم می یاد خیلیییییییییییی

    پیامات پره..... خوابم می یاد خیلیییییییییییی
  14. همه جا بدنبالش........

    خسته میشی جانم....... همه جا به دنبال مونس و یاری بوده ام که بتوانیم همه آنچه که در رهگذر عمرحادث میشود ، زشت یا زیبا ، مهم و یا غیر مهم برای هم بازگوییم ، سنگ صبور هم باشیم و با هم آرام گیریم . خلاصش:mad:
  15. چرا دخترها همیشه مرد پولدار را ترجیح میدهند؟

    چون میخان راحت زندگی کنن....سختیه بی پولی رو نکشن!!
  16. همه جا بدنبالش........

    چ بی ذوققققق
  17. همه جا بدنبالش........

    :cool:
  18. تعطیلات نوروزی به کجا می روید؟

    معمولا عیدا جایی نمیریم!!
  19. نظررررررررررررررر بدین

    اینه که میگن زن و مرد تکمیل کننده ی همن!!!
  20. همه جا بدنبالش........

    همه جا به دنبال مونس و یاری بوده ام که بتوانیم همه آنچه که در رهگذر عمرحادث میشود ، زشت یا زیبا ، مهم و یا غیر مهم برای هم بازگوییم ، سنگ صبور هم باشیم و با هم آرام گیریم . در زندگی بسیاری از آلام ، آرزوها ، رازها و مشکلات وجود دارند که هرگز قابل بازگو کردن نیستند حتی برای پدر و مادر...
بالا