نتایح جستجو

  1. آره این هفته رفتم...2تا غیبتم خورده بود چون اون هفته نرفتم ...آخه هیچ سالی غیبت نمیدادن امسال...

    آره این هفته رفتم...2تا غیبتم خورده بود چون اون هفته نرفتم ...آخه هیچ سالی غیبت نمیدادن امسال دانشگاه خیلی سخت گیری کرده....خیلی حرصم گرفت.. آره تقریبا شرئع کردم...صبی هم بیکار بود بچه ها تو دانشگاهمون ارشد داشتن تعطیل شد کلاسا!!، صبی نشستم خوندم!!الان اومدم اینجا
  2. قربانت...خوبم دانشگاه چه طوره؟؟خوب میخونی؟

    قربانت...خوبم دانشگاه چه طوره؟؟خوب میخونی؟
  3. بعد که ساختی تو همون پنجره ای که گفتم بعد از انتخاب گزینه یuse image پایینش ی قسکت داره...

    بعد که ساختی تو همون پنجره ای که گفتم بعد از انتخاب گزینه یuse image پایینش ی قسکت داره نوشتهchoose image اونو بزن بعد آلبومتو انتخاب میکنی عکسا می یاد عکسم تیک میزنی بعد میزنی سیو
  4. اگه بخوای از تصویر استفاده کنی باید ی آلبوم بسازی

    اگه بخوای از تصویر استفاده کنی باید ی آلبوم بسازی
  5. سلام خانومی،برو قسمت سفرش کردن پرو فایلت...روی قسمتی که نوشته pagebackgroundرو مربعه کلیک کن بعد...

    سلام خانومی،برو قسمت سفرش کردن پرو فایلت...روی قسمتی که نوشته pagebackgroundرو مربعه کلیک کن بعد ی پنجره باز میشه...3تا گزینه داره یکی استفاده از رنگ یکی تصویر
  6. سلام ببخشید دیروز جواب ندادم یهو سایت قطع شد!! ممنون خوبم... توخوبی؟؟

    سلام ببخشید دیروز جواب ندادم یهو سایت قطع شد!! ممنون خوبم... توخوبی؟؟
  7. سلام داداشی مرسی بابت تبریک.......:redface:

    سلام داداشی مرسی بابت تبریک.......:redface:
  8. سلام به به!!!!!! ولنتاینت مبارک..... خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام به به!!!!!! ولنتاینت مبارک..... خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  9. چرا میخندی؟؟؟؟؟؟

    چرا میخندی؟؟؟؟؟؟
  10. نه ندارم

    نه ندارم
  11. شرمنده رفیق!! آخه من از اینجور چیزای کاممپیوتر اطلاع ندارم برنامه نویسی باشه درخدمتم!

    شرمنده رفیق!! آخه من از اینجور چیزای کاممپیوتر اطلاع ندارم برنامه نویسی باشه درخدمتم!
  12. شرمندم...چیزی نمیدونم...من ترم 4 ام...از شبکه هیچی نمیدونم!! ببخشید...تو تاپیک سوالاتتو مطرح کن

    شرمندم...چیزی نمیدونم...من ترم 4 ام...از شبکه هیچی نمیدونم!! ببخشید...تو تاپیک سوالاتتو مطرح کن
  13. .......بفرما.

    .......بفرما.
بالا