نتایح جستجو

  1. چطوری بابا علی؟؟ خوبی؟؟؟

    چطوری بابا علی؟؟ خوبی؟؟؟
  2. جدی؟؟؟؟خوش بحالتون... من کرمانیم..اینجا برف نیومده!!

    جدی؟؟؟؟خوش بحالتون... من کرمانیم..اینجا برف نیومده!!
  3. :biggrin:ببخشید من هنوز زبون آجیمو یاد نگرفتم........منم تو رو ی عالمه دوست دارم!!!!!!

    :biggrin:ببخشید من هنوز زبون آجیمو یاد نگرفتم........منم تو رو ی عالمه دوست دارم!!!!!!
  4. سلام خوبی؟؟ چرا کم پیدایی؟؟یادی نمیکنی؟؟؟

    سلام خوبی؟؟ چرا کم پیدایی؟؟یادی نمیکنی؟؟؟
  5. نیدونم....خیلی شدید نیست آخه!!!.... خشو بحالت که کلی دوس داری!!! خوش میگذرونی پس!!!!!!!

    نیدونم....خیلی شدید نیست آخه!!!.... خشو بحالت که کلی دوس داری!!! خوش میگذرونی پس!!!!!!!
  6. سسسسسسسسسسسسسسسسلام آجی کوچولوووووو... مرسی..یکم سرماخوردم...فک کنم اون روز سرماخوردگیتو به...

    سسسسسسسسسسسسسسسسلام آجی کوچولوووووو... مرسی..یکم سرماخوردم...فک کنم اون روز سرماخوردگیتو به آجیتم دادی... تو خوبی؟؟
  7. سلااااااام و100درود بر محسن خان کم پیدا و با معرفتتتتتتت!! ممنون..دل به دل راه داره;)...

    سلااااااام و100درود بر محسن خان کم پیدا و با معرفتتتتتتت!! ممنون..دل به دل راه داره;) خوبم...درگیر دانشگاه....چقد به قولت وفا کردی!!دستت درد نکنه!
  8. رد پای احساس ...

    دستم به تو که نمی رسد، فقط حریف واژه ها می شوم ! گاهی، هوس می کنم، تمام کاغذهای سفید روی میز را، از نام تو پرکنم … تنگاتنگ هم، بی هیچ فاصله ای !! از بس، که خالــی ام از تو … از بس، که تو را کـم دارم … آخر مگرکاغذ هم، زندگی می شود ؟
  9. رد پای احساس ...

    نمیدانم ! دل مـن نازک است یـا چشمان تـو تــــیز! هــر گاه نگـــاه بــه تــو می دوزم بنــــد دلــم پاره می شــود… هر گاه لبخند میزنی پای منطقم می لنگداحساس حکومت می کند…. روایت من و تو عجب جنس غریبی دارد !!
  10. رد پای احساس ...

    به تو که فکر می کنم بی اختیار به حماقت خود لبخند می زنم سیاه لشکری بودم در عشق تو و فکر می کردم بازیگر نقش اولم ... افسوس...
  11. ههههههههه..جال بود داداشی من دارم میرم..شبت بخیر....شاد باشی همش.!!

    ههههههههه..جال بود داداشی من دارم میرم..شبت بخیر....شاد باشی همش.!!
  12. آهان...

    آهان...
  13. چی شد داداش...سکوت میکنی!!

    چی شد داداش...سکوت میکنی!!
  14. دلت پره هااااااااااااااااا

    دلت پره هااااااااااااااااا
  15. نههههههههههههههه

    نههههههههههههههه
  16. سلام داداشی..خوبی؟؟ آره جون خودتون تو لیست پسر...فقط"سحر عشقم:هست؟!!!!!!!!!!!!

    سلام داداشی..خوبی؟؟ آره جون خودتون تو لیست پسر...فقط"سحر عشقم:هست؟!!!!!!!!!!!!
  17. نفر قبلیتو با چی عوض میکنی؟

    با یک جفت جوراب.:D
  18. نههههههه..نمی یامم

    نههههههه..نمی یامم
  19. جدی عکس بچگیاته؟؟؟؟؟؟؟

    جدی عکس بچگیاته؟؟؟؟؟؟؟
  20. دوست داشتی الان کی پیشت نشسته بود؟؟

    اونی که دوسش دارم...
بالا