خانوما کلا تمایلشون به حرف زدن بیشتر از آقایونه.....اگه دقت کرده باشین آقایون همیشه کوتاه مختصر حرف میزنن همین موضوع نشون میده کلا خانوما بیشتر باهم حرف میزنن...در نتیجه خانوما توی روابط اجتماعیشونقوی ترن تا آقایون!!....ولی درکل بستگی به شرایطو موضوع داره!!