نتایح جستجو

  1. نظرت راجع به بازیگر مورد علاقه نفر قبلیت چیه؟

    متواضعه... حامد بهداد
  2. مردان هم قلب دارن

    لابد ما نداریم:cry:...یا بدشانسیم به پستمون نمیخوره!
  3. دلم تنگ شده برای...

    واسه خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  4. مردان هم قلب دارن

    ما که ندیدن این مرد رو!!!!!..مگه هست؟؟؟؟؟....
  5. پیام جالب شهاب حسینی به اصغر فرهادی

    مثل همیشه...بامصمم...ساده...مملوئ از محبت....(درود بر این بازیگر عزیز)..... بیخود نیست دوسش دارم:redface:
  6. حسادت آقایون...!

    بیچاره گربهه یا شوهره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:eek:
  7. مردان بیشتر حرف می زنند یا زنان ؟واقعیتی باور نکردنی

    خانوما کلا تمایلشون به حرف زدن بیشتر از آقایونه.....اگه دقت کرده باشین آقایون همیشه کوتاه مختصر حرف میزنن همین موضوع نشون میده کلا خانوما بیشتر باهم حرف میزنن...در نتیجه خانوما توی روابط اجتماعیشونقوی ترن تا آقایون!!....ولی درکل بستگی به شرایطو موضوع داره!!
  8. تصاویری جالب از حوادث قدیمی با عمر 100 ساله...

    خیلی جالب بود..جدا مال 100سال پیشههههههههههه؟؟؟؟؟
  9. رویاهای کودکی

    ای جااااااااااااااااان!!..چه جیگرن!
  10. [IMG]

    [IMG]
  11. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    سلام میتونی با همون سیستم ریستور تاریخ سیستمتو برگردونی به چند روز قبل....فک کنم مشکلت حل شه!!
  12. یک عکس و با کیفیت زیبا از شهرداری تبریز

    من تبریزی نیستم ولی بناش چ زیباست!!
  13. بابا دمت گرم....عکسات خیلی باحالن...من عکس ندارم واست بذارم شرمنده!!:(

    بابا دمت گرم....عکسات خیلی باحالن...من عکس ندارم واست بذارم شرمنده!!:(
  14. سلام....خوبم مرسی

    سلام....خوبم مرسی
  15. مرسی ...خوبم...میگذرونیم... تو چطوری؟؟

    مرسی ...خوبم...میگذرونیم... تو چطوری؟؟
  16. سلام مهدی جان..کوجایی تو؟؟؟ کم پیدایی!!!!!!!!!

    سلام مهدی جان..کوجایی تو؟؟؟ کم پیدایی!!!!!!!!!
  17. رفتی داداش....:( بای پس!

    رفتی داداش....:( بای پس!
  18. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    داریممممممممم هواتو....
  19. آجی خوشمله...فعلا بای

    آجی خوشمله...فعلا بای
بالا