نتایح جستجو

  1. *دخترای باشگاه*=>ازچجورپسری خوشتون میاد؟؟؟

    این بی جنبه بازیا در حد یک دانشجو نیست!!
  2. *دخترای باشگاه*=>ازچجورپسری خوشتون میاد؟؟؟

    خجالت دارههههههههههههه
  3. اگه از نفر قبلی طلبکار باشی ، طلبتو چجوری ازش میگیری

    بزور میگیرررررررررررررررررررررمممممممممممممممممممممم
  4. *دخترای باشگاه*=>ازچجورپسری خوشتون میاد؟؟؟

    چه خودشو تحویل میگرهههههههههههههههه بابا نخوستیم اینا رو آدم پیدا کردید خبرمون کنید!!!!
  5. سلام داداشی نه بابا چرا محل نذارم....این باشگاه که هی قاط میزنه...قط میشم...5مین بیشتر نمیتونم...

    سلام داداشی نه بابا چرا محل نذارم....این باشگاه که هی قاط میزنه...قط میشم...5مین بیشتر نمیتونم بمونم بعد قط میشه...
  6. *دخترای باشگاه*=>ازچجورپسری خوشتون میاد؟؟؟

    1.صداقت داشته باشه 2.مهربون باشه 3.حروم خوری تو کارش نباشه 4.منطقی باشی 5.خونواده دار باشه 6.متین باشه 7.خوشکل نه حالا ولی خوشتیپ باشه 8.تحصیل کرده 9.دستو دلباز
  7. سلام داداش حالت خوبه؟؟

    سلام داداش حالت خوبه؟؟
  8. انتقادها و پیشنهادهای مدیریتی

    سلام چرا به سایتتون رسیدگی نمیشه...هنوز 5دقیقه وارد نشده...قطع میشه سایت...این چ مدلشه عزیزان!! الان چند روزه این مشکل واسه همه است،دلیلش چیه؟؟؟ خواهشا مشکلو حل کنید... باتشکر
  9. سلام ممنون از درخواستتون.....چرا تو قسمت معرفیتون خالیه!!!!!!!!!!!؟؟؟ نمیخاستم درخواستتونو قبول...

    سلام ممنون از درخواستتون.....چرا تو قسمت معرفیتون خالیه!!!!!!!!!!!؟؟؟ نمیخاستم درخواستتونو قبول کنم چون قسمت معرفیت هیچی نبود!!
  10. من گفتم میتونی...مشکلی نیست اون شوخی بود هرطور دوس داری

    من گفتم میتونی...مشکلی نیست اون شوخی بود هرطور دوس داری
  11. نگفتم بدار گفتم امشب این باشه

    نگفتم بدار گفتم امشب این باشه
  12. چرا داری!!بر ددار آواتار رو اینو بذار!

    چرا داری!!بر ددار آواتار رو اینو بذار!
  13. سلام فیروزه جون خوبی اجی؟؟

    سلام فیروزه جون خوبی اجی؟؟
  14. آخه اینو یکی بهم داده...مال خودمه!!

    آخه اینو یکی بهم داده...مال خودمه!!
  15. نههههههههههههههههههههه این مختصه منه

    نههههههههههههههههههههه این مختصه منه
  16. سلام ممنون

    سلام ممنون
  17. داری آهنگ گوش میکنی...؟؟؟

    نچ گوش نمیدم!:D
  18. بسلامت بای تا های

    بسلامت بای تا های
  19. :biggrin:ایشالا که موفق باشین...با معدل بالای 19 ببینیمت!!

    :biggrin:ایشالا که موفق باشین...با معدل بالای 19 ببینیمت!!
  20. جدا خندم گرفت..منم هنوز وقت نکردم خیلی تمرین حل کنم...آخه هنوز خیلی درسی ندادن که بشه تمیرین حل...

    جدا خندم گرفت..منم هنوز وقت نکردم خیلی تمرین حل کنم...آخه هنوز خیلی درسی ندادن که بشه تمیرین حل کرد... ولی منم قصد تورو دارم
بالا