کریـــــــــــــــه ...
راستی هر چی فکر میکنم یادم نمیاد اسمش چی بود بود ..همون که همیشه شکلات به الستون و ولستون میداد تو آهنگشم میگفت الستون و ولستون قلب منو شکستن چه شیطونایی هستن ..
خواستم بگم اون تویی ..فعلا اینو داشته باش تا اسمش یادم بیاد ...:D