اولا من فرزند شما نیستم
ثانیا اینجا تاپیک کل کل نیست و جای 6تاییای آبکی هم نیست اینجا تاپیک پرسپولیسه و ما در مورد هر چیزی که دلمون بخواد حرف میزنیم پیام بازرگانی هم لازم نداریم..شما هم اشتباهی اومدی اینجا فکر کنم سواد داشته باشی و عنوان تاپیکو بلد باشی بخونی ..
ما دسته دو هم بیفتیم باز به دسته...