نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    نه من مث خودت یو اف او نیستم .. <br> بگو خو...:razz:

    نه من مث خودت یو اف او نیستم .. <br> بگو خو...:razz:
  2. GAME_OVER

    خیالت راحت تقدیر نمی کنم فقط شاید یکم بگم خوب کاری کردی ..:D خو نمیگم ..

    خیالت راحت تقدیر نمی کنم فقط شاید یکم بگم خوب کاری کردی ..:D خو نمیگم ..
  3. GAME_OVER

    چون نگفتی:razz:

    چون نگفتی:razz:
  4. GAME_OVER

    بدم میاد ازت..:razz:

    بدم میاد ازت..:razz:
  5. GAME_OVER

    خو کی بوده ؟ :razz: حداقل کد بده خودم کشف کنم ..:D

    خو کی بوده ؟ :razz: حداقل کد بده خودم کشف کنم ..:D
  6. GAME_OVER

    خو بگو دیگه ...لووس..:razz:

    خو بگو دیگه ...لووس..:razz:
  7. GAME_OVER

    خو ببین کی بوده ..بعد به منم بگو تروخدا ..:D

    خو ببین کی بوده ..بعد به منم بگو تروخدا ..:D
  8. GAME_OVER

    [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
  9. GAME_OVER

    کار خوبی کرده...:[IMG] اگه تو همین اد لیستت یه آدم واقع بین باشه همونه که حذفت کرده ...[IMG]

    کار خوبی کرده...:[IMG] اگه تو همین اد لیستت یه آدم واقع بین باشه همونه که حذفت کرده ...[IMG]
  10. GAME_OVER

    [IMG][IMG][IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG][IMG]
  11. GAME_OVER

    خوشحالم که ناراحت شدییییییی الان اعصابت خورده نه ههههههه؟؟؟؟؟؟دلت میخواد همه چیو بزنی بشکونیییی...

    خوشحالم که ناراحت شدییییییی الان اعصابت خورده نه ههههههه؟؟؟؟؟؟دلت میخواد همه چیو بزنی بشکونیییی الان داره از گوشات دود میاد بیرون ...... خوشحالم که عصبانیت کردمممممممم[IMG]
  12. GAME_OVER

    چی میگی ایزی جان ..:D

    چی میگی ایزی جان ..:D
  13. GAME_OVER

    تقصیرت نیست ایزوله ای..:D

    تقصیرت نیست ایزوله ای..:D
  14. GAME_OVER

    من سمیه 15 سال دارم ...:D

    من سمیه 15 سال دارم ...:D
  15. GAME_OVER

    کوزت و دختر کبریت فروش و حنا و اینا زیاد نگا میکنی نه؟:D

    کوزت و دختر کبریت فروش و حنا و اینا زیاد نگا میکنی نه؟:D
  16. GAME_OVER

    میبینم که خوبم بلدی چه کارایی باید انجام بدی ...:D خوب ..کم کم دارم راضی میشم مستخدمم بشی...

    میبینم که خوبم بلدی چه کارایی باید انجام بدی ...:D خوب ..کم کم دارم راضی میشم مستخدمم بشی ..ناراحت نباش هنوز امیدی هست ....:D:D.:D
  17. GAME_OVER

    عه؟نگفته بودی میحوای مستخدم بشی ..اونم مستخدم فرشته ها ...الان منظورت این بود که میخوای مستخدم...

    عه؟نگفته بودی میحوای مستخدم بشی ..اونم مستخدم فرشته ها ...الان منظورت این بود که میخوای مستخدم من بشی؟ میخواستی غیرمستقیم بگی .. :D فکر نکنم قبول کنم یه اسزوله مستخدمم شه ..:D :D :D
  18. GAME_OVER

    آآ یعنی توم اونجا هستی؟ نه ببخشید اونجا نمیام من جام بین فرشته هاست ...:D

    آآ یعنی توم اونجا هستی؟ نه ببخشید اونجا نمیام من جام بین فرشته هاست ...:D
  19. GAME_OVER

    آره خو منم که گفتم فقط تو آسمونا بین فرشته ها ..:D

    آره خو منم که گفتم فقط تو آسمونا بین فرشته ها ..:D
  20. GAME_OVER

    کنکور ما با شما فرق داره ایزوله ..:D

    کنکور ما با شما فرق داره ایزوله ..:D
بالا