نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    آخه از کله ت دود میاد بیرون ..خلاصه از ما گفتن..بخاطر اون 3 تار موت گفتم .. حیفه بعد این همه سال...

    آخه از کله ت دود میاد بیرون ..خلاصه از ما گفتن..بخاطر اون 3 تار موت گفتم .. حیفه بعد این همه سال زحمت این سه تا نابود شه باز کچل شی .. [img]
  2. GAME_OVER

    سلام .. ممنون برا درخواست دوستیت .. موفق باشی ..

    سلام .. ممنون برا درخواست دوستیت .. موفق باشی ..
  3. GAME_OVER

    کوجا ویرایش کردم زشتتکنولوژی ....:D من هنوزم مو دارم ...ببین عکسمو ..:D [img] اینم الان تو...

    کوجا ویرایش کردم زشتتکنولوژی ....:D من هنوزم مو دارم ...ببین عکسمو ..:D [img] اینم الان تو ..ببین چه پیشرفتی کردی 3 تا مو داری ..:D نگا چه خل بودنت مشخصه [img]
  4. GAME_OVER

    اصن میدونی چجوری کچل شدی ..؟ وقتی بیمارستان بودی همون دوران خل و چلیت ....اینجوری ..[img] :D

    اصن میدونی چجوری کچل شدی ..؟ وقتی بیمارستان بودی همون دوران خل و چلیت ....اینجوری ..[img] :D
  5. GAME_OVER

    نگا موامو ..[img] کچل خودتی ..

    نگا موامو ..[img] کچل خودتی ..
  6. GAME_OVER

    نخیر وضع خودت خرابه ..:D چی کو؟

    نخیر وضع خودت خرابه ..:D چی کو؟
  7. GAME_OVER

    عه؟ میخوای گولم بزنی منم ببری بیمارستان روانیها..همون جا که خودت هستی..[img] اِ واا بلا به دور...

    عه؟ میخوای گولم بزنی منم ببری بیمارستان روانیها..همون جا که خودت هستی..[img] اِ واا بلا به دور ..ج.اب طرفدارامو چی بدم..
  8. GAME_OVER

    عه؟مامانم همیشه بهم میگه تو مردمی هستی ..په نگو بخاطر اینه ..:D

    عه؟مامانم همیشه بهم میگه تو مردمی هستی ..په نگو بخاطر اینه ..:D
  9. GAME_OVER

    آخی حتما خیلی دلت براش تنگ شده که بقیه رو مث هاشم میبینی.:D

    آخی حتما خیلی دلت براش تنگ شده که بقیه رو مث هاشم میبینی.:D
  10. GAME_OVER

    آخی حتما هاشم دیوونه رفیقت بوده ..هم دوره اییت تو همونجا که خل و چلا رو میبرن:D...حتما خیلی دلت...

    آخی حتما هاشم دیوونه رفیقت بوده ..هم دوره اییت تو همونجا که خل و چلا رو میبرن:D...حتما خیلی دلت واسش تنگ شده . توم سعی کن مث هاشم خوب شی برگردی خونه ..:D
  11. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    سلام.. بابا اسم احسان پرسپولیسی ما رو کنار حدادی خودتون نیار نایب قهرمان المپیکه هااااا ...:D حدادی شما که اونجا نشسته آب خنک میخوره بازی هم نمیکنه ..
  12. GAME_OVER

    خب دیگه اینقد فخرفروشی کردم انرژیم تموم شد ..من برم شام ...:D فعلا

    خب دیگه اینقد فخرفروشی کردم انرژیم تموم شد ..من برم شام ...:D فعلا
  13. GAME_OVER

    کووووووووووفت ..توم حتما سیروس خل و چلی ..[img] البته اینو نمیدونم مرده یا نه ..فکر کنم هنوز...

    کووووووووووفت ..توم حتما سیروس خل و چلی ..[img] البته اینو نمیدونم مرده یا نه ..فکر کنم هنوز زنده س .. میبینی ..اینقد آدم بزرگ ندیدی که برات عجیبم من ..:D
  14. GAME_OVER

    نه تروخدا حوصله طرفدارای جدیدو ندارم ...اصن دوست ندارم شناخته بشم میبینی همه جا با لباس مبدل...

    نه تروخدا حوصله طرفدارای جدیدو ندارم ...اصن دوست ندارم شناخته بشم میبینی همه جا با لباس مبدل میرم..:D
  15. GAME_OVER

    عزیزم دو قطبی و اینا رو باید بری 2کتر ..اگه با تاپیک خوب میشدی خودم کل باشگاهو برات میخریدم ..:D

    عزیزم دو قطبی و اینا رو باید بری 2کتر ..اگه با تاپیک خوب میشدی خودم کل باشگاهو برات میخریدم ..:D
  16. GAME_OVER

    آره والا خیلی دیگه کم محلی کردم بهش...دلش شیکست...[img]

    آره والا خیلی دیگه کم محلی کردم بهش...دلش شیکست...[img]
  17. GAME_OVER

    بابا چیکار کنم وقتی چند هزار نفر دنبالت باشن هی التماس کنن دیگه مجبوری محلشون نزاری ...:D حق...

    بابا چیکار کنم وقتی چند هزار نفر دنبالت باشن هی التماس کنن دیگه مجبوری محلشون نزاری ...:D حق داری درک نکنی تو که تو شرایط من نبودی ..:D
  18. GAME_OVER

    محلشون نزاشتتم بهشون برخورد ...[img]

    محلشون نزاشتتم بهشون برخورد ...[img]
  19. GAME_OVER

    شونصد باره هنوز تموم نشده؟:D

    شونصد باره هنوز تموم نشده؟:D
  20. GAME_OVER

    خنگول خان ..گفتم فیلم نفرین .. دو قطبی ِ دو شخصیتی ..:D

    خنگول خان ..گفتم فیلم نفرین .. دو قطبی ِ دو شخصیتی ..:D
بالا