آخی حتما هاشم دیوونه رفیقت بوده ..هم دوره اییت تو همونجا که خل و چلا رو میبرن:D...حتما خیلی دلت واسش تنگ شده .
توم سعی کن مث هاشم خوب شی برگردی خونه ..:D
کووووووووووفت ..توم حتما سیروس خل و چلی ..[img] البته اینو نمیدونم مرده یا نه ..فکر کنم هنوز زنده س ..
میبینی ..اینقد آدم بزرگ ندیدی که برات عجیبم من ..:D