اصن چرا دارم با تو حسود بحث میکنم ..باز حسادت کردی به من؟[IMG]
خو بگو منو کورال این حرفا رو با هم نداریم ..[IMG]
2تامونم پروفامون از تو خیلی خشکلتره ..[IMG]
نه مجبور نبودم دیدم این خیلی خوشکله اینو گذاشتم ..[IMG]
سلیقه نداری که ..بی سلیقه..[IMG]
آورین آورین این درسته ...الان میرم به آوا میگم چی درباره پروفش گفتی[IMG]
لوس نشو بی ریخت کجا همش قرمزه؟:surprised:
تصویر بک گراندش که یه تصویر از تماشاگرای استادیومه ...بقیه شم که ترکیب قرمز و مشکیه که مشکیش خیلی بیشتر از قرمزه..
مطمئنی درست دیدیش؟:D
اصن کیف سوال کردن اینه که نویسنده با ذهن ایزوله خودش طرحشون کنه ..[IMG]
شبت بخیر دون دون ..اینقدم شکلات نخور ..مسواک هم بزن باز فردا نگی الستون و ولستون قلب منو شکستن ...[IMG]
شب بخیر[IMG]