You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
باو علائم از این واضح تر...یه بار خودتی یه بار فرهنگی ..
حتما برو دکتر ..اون فیلمه رو دیدی؟ نفرین...مث اون دختره نشی یه وقت..نگرانتم..:D
-
نه منو نگا...این یه جور بیماریه ..تو روانشناسی بهش میگن دو قطبی ..دو شخصیتی و اینا ..:D
بابا من از همون اولش گفتم خلی..:D
-
اگه تو فرهنگی پس فرهنگ کیه؟
-
ته تقاریشونم نیستی ..خیلی بخوام لطف کنم بچه آشپزشونی ..:D
حقیقت تلخه..:D
-
تروخدا ببین آدم بی جنبه رو ..
4خط متن ادبی کپی کرده الان فکر میکنه پدر فرهنگ و تمدن کشوره ..:D
-
نه دیگه همین که تو وارد این فرهنگ شدی از فردا اسمش میشه فرهنگ بی ادبی..:D
-
تو پروف خودت و بقیه ..:D
دیگه بدبخت شد فرهنگ ادبی ..:D
-
آره دیدم شونصد جا کپیش کردی...[img]
جنبه یه متن ادبی رو هم نداری:D
-
پرواز هم میکنیم ..بزا از اون چرخونکا دستمون بیاد :D...پروزا که چیزی نیس[img]